Prampack

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Hvorfor trenger man det egentlig? Ei vennine av meg sa at hvis man ikke har det så får man ikke erstattet skade på vogna som sjekkes inn. Men kan ikke finne at det står noen sted i forsikringsvilkårene mine. Og er det bare stokke som selger de? Finnes det ikke rimeligere?

Vi kjøpte vår på salg på barnas hus. Mange leier også ut på finn så kan være lurt å sjekke der. Er stokke som er produsent men de selges "overalt". Skal du ha med vogn på fly må vognen pakkes inn i noe. Mtp hvordan baggasje håndteres på fly blir vogner fort ødelagt. Prampack beskytter vognen og gjør den lett å frakte med seg (og får plass til masse annet oppi:)). Oppstår skader får du ikke dekket de på reise med mindre du bruker prampack da den er eneste som er godkjent.

Vi kjøpte brukt pram pack på Finn.no til 700 kr. Ellers kan du leie med privatpersoner på Finn eller med barnombord.no på OSL, om det er der du skal fly ifra. Det er flyselskapet som skal erstatte vognen om den blir ødelagt, men om du ikke har brukt pram pack så gjør de altså ikke det. Forsikring kan også dekke ødelagt barnevogn, men ofte bare inntil et visst beløp. F. Eks 5 000,-
PS! Husk å pakke ut og sjekk at barnevognen er hel, FØR du forlater flyplassen.

Vi kjøpte vår på salg på barnas hus. Mange leier også ut på finn så kan være lurt å sjekke der. Er stokke som er produsent men de selges "overalt". Skal du ha med vogn på fly må vognen pakkes inn i noe. Mtp hvordan baggasje håndteres på fly blir vogner fort ødelagt. Prampack beskytter vognen og gjør den lett å frakte med seg (og får plass til masse annet oppi:)). Oppstår skader får du ikke dekket de på reise med mindre du bruker prampack da den er eneste som er godkjent.
Betyr det at alle andre oppbevaringsposer til vogner, de som er laget av de ulike vognmerkene og passer til enkeltvogner, ikke er godkjent? Kun Stokke sin som er godkjent?

Ja, står det på sidene til sas hvertfall, og andre flyselskap sist jeg sjekket i fjor. Prampack er ikke bare en oppbevaringspose men den er godt polstret og beskytter itillegg.

Hvis du skal fly mer enn 6-7 ganger i vognperioden med vogn ville jeg anbefalt å kjøpe prampack. Vogn må pakke i godkjent emballasje og prampack er en av de. Tror airshell også er godkjent men prampack er mer anvendelig har jeg hørt!

Men man må ikke ha det. Bare veldig kjekt :)

Back
Topp