Prampack

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Vurderer å kjøpe Prampack nå når den er på tilbud til 1199,-
Noen som har erfaring med den?
Tenker at det er jo plass til både trilla og bilstol i den når vi reiser på tur.

Har ingen erfaring, men har vurdert det samme:) er heller ikke noe problem å leie den ut, så tjener man inn igjen pengene:)

termin 21.07.2013

Har selv en prampack, veldig grei når du skal på tur :) De er praktiske og du kan legge noe bagasje, som feks noe klær i vognen... letter bagen/kofferten ;) Jeg skulle ønsket at jeg hadde tenkt litt mer på om jeg hadde behøvd å selv kjøpe en slik, eller om det finnes noen å leie. Jeg reiser noe, i og med at jeg ikke bor i samme landsdel som jeg opprinnelig er i fra, men tar ikke alltid med vognen.. Men som Ulfa sier, så kan du jo prøve å leie ut din om du vil det :)

Har selv en prampack, veldig grei når du skal på tur :) De er praktiske og du kan legge noe bagasje, som feks noe klær i vognen... letter bagen/kofferten ;) Jeg skulle ønsket at jeg hadde tenkt litt mer på om jeg hadde behøvd å selv kjøpe en slik, eller om det finnes noen å leie. Jeg reiser noe, i og med at jeg ikke bor i samme landsdel som jeg opprinnelig er i fra, men tar ikke alltid med vognen.. Men som Ulfa sier, så kan du jo prøve å leie ut din om du vil det :)
Mener du at du egentlig ikke hadde kjøpt den om du hadde tenkt litt mer på det?

Om man skal ut å reise med fly med vogna så er jo Prampack det eneste som erstatter vogna om den skulle bli skadet. Og med dagens vogner som gjerne koster noen tusenlapper så er det jo ei billig investering. Vi kjøpte en sist da vi skulle reise med fly, og det var verdt pengene i forhold til om vogna skulle bli skadet. Vi solgte den i fjor før vi visste det var baby på vei, så tenker vi kjøper ny etterhvert eller leier når vi skal ut å reise igjen.

Jeg ville nok kjøpt en hvis jeg skulle ut på reise, fryktelig kjedelig hvis vogna blir ødelagt under flyturen. Jeg har jo sett hvordan bagasje blir håndtert inn og ut av flyene, og det er ikke akkurat forsiktig.

For å si det sånn, Prampacken var ikke pen etter de to flyturene vi hadde, så heller at den blir stygg (og ødelagt) enn vogna ;)

Mener du at du egentlig ikke hadde kjøpt den om du hadde tenkt litt mer på det?

Ser du har kjøpt :) Gratulerer :) jeg hadde nok kjøpt det uansett, men den er jo ikke akkurat billig, men billgere enn ny vogn :) beklager sent svar.....

Ser du har kjøpt :) Gratulerer :) jeg hadde nok kjøpt det uansett, men den er jo ikke akkurat billig, men billgere enn ny vogn :) beklager sent svar.....
Det går fint du :)
Ja jeg regnet sammen at selv om vogna vi skal reise med bare kostet oss 599,- så må vi ut med over 1000-lappen for en ny lik den. Da har vi allerede på andre turen vår egentlig spart disse pengene (si vogna hadde blitt ødelagt uten prampack)
Så nå når den var på tilbud så ble vi enige at det ikke var så dumt likevel ;)

♥ Termin 10 juli ♥

Back
Topp