Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bella_
Noen som har PramPack?
Vi leide en sist vi har å flydde, GENIAL... så lurer litt på å kanskje kjøpe en...
ORIGINAL: MammaKarri82
Vi har[:)] Billig forsikring hvis vogna skulle gå dukken da...
ORIGINAL: Gullungene 07 og 09
Noen som har PramPack?
Vi leide en sist vi har å flydde, GENIAL... så lurer litt på å kanskje kjøpe en...
hvor får man leid den???
Noen som har PramPack?
hvor får man leid den???
Vi leide på Katsrup(Købnhavn flypl) av ett firma som heter airshells, har bagger til ALT mulig, vet ikke om de er på gradermoen også... Det var nemlig IKK en prampack...
Noen som har PramPack?
hvor får man leid den???
Vi leide på Katsrup(Købnhavn flypl) av ett firma som heter airshells, har bagger til ALT mulig, vet ikke om de er på gradermoen også... Det var nemlig IKK en prampack...
Ok... Er fra Flesland d skal reises.. Min søster skal til Spania, men er liksom ikke vits å kjøpe en prampack for bare 1 fly reise... Men vet ikke hvor d kan leies.....
Noen som har PramPack?
hvor får man leid den???
ORIGINAL: Superjenta09
Noen som har PramPack?
hvor får man leid den???
De har airshells på gardermoen også, koster 149 kr. for en uke, 60 kr for påfølgende uker. Synes de var helt geniale jeg. Istede for å bruke over 1000 på en prampack. Men det er min mening da..
ORIGINAL: LovaLova
Vi har prampack og jeg elsker den!!! Vi flyr riktignok MYE, siden svigers bor på andre siden av norge! Enkel å pakke sammen, greit med forsikringa, flott at den ikke må veies inn, så vi kan putte masse rart oppe i vogna. Gull verdt. Og vi skal jo ha fler barn etterhvert!
ORIGINAL: MammaKarri82
ORIGINAL: LovaLova
Vi har prampack og jeg elsker den!!! Vi flyr riktignok MYE, siden svigers bor på andre siden av norge! Enkel å pakke sammen, greit med forsikringa, flott at den ikke må veies inn, så vi kan putte masse rart oppe i vogna. Gull verdt. Og vi skal jo ha fler barn etterhvert!
Her ble faktisk vogna til en venninne veid når vi skulle reise, og hun hadde prampack... Var skikkelig sur bitch bak skranken, som sa den var veldig tung, og kanskje den ikke ble med pga tyngden[:@] Hun hadde pakket en bleiepakke og to par sko oppi vogna...[8|] Jeg har aldri fått prampacken veid, men tydeligvis skjer det![8|][:'(]
Bare sånn til opplysning at det KAN skje, men svært sjelden at de gjør det da. Har verken opplevd det før eller etter...
ORIGINAL: Kiwi78
Har prampack, og den er verdt pengene spørr du meg. Om en kjøper og ikke bruker den så mye, får en veldig god pris på dem om en selger den etterpå. Ser endel på Finn som selger de for 1000-1200, og jeg ga iallefall ikke mer enn 1190 for min, ny..... koster vel 1490 ordinært, og om en får 1000 for den når en selger den, er det jo billigere enn å leie til 500 per tur....

Vær obs på at det visst er i ferd å bli vanlig å veie pram packene flere steder..... Vi har alltid puttet bleier, sko og litt slikt oppi den, og ikke fått den veid. Men tror vi får trøbbel om de veier ja..... sist putta jeg dunkåpa mi oppi istedet, den er jo ikke så tung, men tar litt plass!
ORIGINAL: Hormonella De Ville
ORIGINAL: SnøEngel
Vær obs på at det visst er i ferd å bli vanlig å veie pram packene flere steder..... Vi har alltid puttet bleier, sko og litt slikt oppi den, og ikke fått den veid. Men tror vi får trøbbel om de veier ja..... sist putta jeg dunkåpa mi oppi istedet, den er jo ikke så tung, men tar litt plass!
Og hva blir maks vekt for vogn da? Alle veier jo forskjelig
Det går jo inn under vektgrensen for bagasje. Eks: 20 kg tillatt bagasje, 12 kg vogn = 8 kg bagasje.