PramPack?

Bella_

Gift med forumet
Noen som har PramPack?
Vi leide en sist vi har å flydde, GENIAL... så lurer litt på å kanskje kjøpe en...

ORIGINAL: MammaKarri82

Vi har[:)] Billig forsikring hvis vogna skulle gå dukken da...

vet du tilfelldigvis om det "kun" er PramPack, eller om det finnes andre merker også?

syns ikke helt jeg finne rpå nettet nemlig...

ORIGINAL: Bella_

Noen som har PramPack?
Vi leide en sist vi har å flydde, GENIAL... så lurer litt på å kanskje kjøpe en...

hvor får man leid den???

Vi har[:)] Billig forsikring hvis vogna skulle gå dukken da...

Sign. Vi visste vi hadde et par ferier bestilt, og regner med det blir et par til før vogna forsvinner[8D]

ORIGINAL: Gullungene 07 og 09

Noen som har PramPack?

hvor får man leid den???

Vi leide på Katsrup(Købnhavn flypl) av ett firma som heter airshells, har bagger til ALT mulig, vet ikke om de er på gradermoen også... Det var nemlig IKK en prampack...

Noen som har PramPack?

hvor får man leid den???

Vi leide på Katsrup(Købnhavn flypl) av ett firma som heter airshells, har bagger til ALT mulig, vet ikke om de er på gradermoen også... Det var nemlig IKK en prampack...

Ok... Er fra Flesland d skal reises.. Min søster skal til Spania, men er liksom ikke vits å kjøpe en prampack for bare 1 fly reise... Men vet ikke hvor d kan leies.....

Noen som har PramPack?

hvor får man leid den???

Ok... Er fra Flesland d skal reises.. Min søster skal til Spania, men er liksom ikke vits å kjøpe en prampack for bare 1 fly reise... Men vet ikke hvor d kan leies.....

Nå er jo alt som er med i flyet Uanstt forsikret samme hva, men ellers fant jeg denne myyye billigere varianten, men er i dk, men finnes kanskje i norge også... http://www.babyrum.dk/shop/carebag-6c1.html

Noen som har PramPack?

hvor får man leid den???

De har airshells på gardermoen også, koster 149 kr. for en uke, 60 kr for påfølgende uker. Synes de var helt geniale jeg. Istede for å bruke over 1000 på en prampack. Men det er min mening da..

ORIGINAL: Superjenta09

Noen som har PramPack?

hvor får man leid den???

De har airshells på gardermoen også, koster 149 kr. for en uke, 60 kr for påfølgende uker. Synes de var helt geniale jeg. Istede for å bruke over 1000 på en prampack. Men det er min mening da..

Jeg vet ikke hvordan Prampack er, men vi leide noe greier gjennom airshells på gardermoen som var no svæer, dumme greier syns nå vi da. Men var selvfølgelig rimeligere enn å kjøpe prampacken så greit nok sånn sett. Her i Drammen vet jeg at Gerd T. Martinsen leier ut prampack, kan jo hende det gjelder andre babyutstyrsbutikker også?!

Jeg endte opp med å kjøpe en prampack i sommer, selvom den er dyr. Flere steder som leide ut, men prisen ble jo 500 kr for vår tur[:-]
Veldig fornøyd med den til vår vogn (citycross)[:D] Og nå har vi den så tenker ikke noe mer over det.
I steden for å leie kan du jo sjekke på finn om noen selger brukt.

Vi har prampack og jeg elsker den!!! Vi flyr riktignok MYE, siden svigers bor på andre siden av norge! Enkel å pakke sammen, greit med forsikringa, flott at den ikke må veies inn, så vi kan putte masse rart oppe i vogna. Gull verdt. Og vi skal jo ha fler barn etterhvert!

ORIGINAL: LovaLova

Vi har prampack og jeg elsker den!!! Vi flyr riktignok MYE, siden svigers bor på andre siden av norge! Enkel å pakke sammen, greit med forsikringa, flott at den ikke må veies inn, så vi kan putte masse rart oppe i vogna. Gull verdt. Og vi skal jo ha fler barn etterhvert!

Her ble faktisk vogna til en venninne veid når vi skulle reise, og hun hadde prampack... Var skikkelig sur bitch bak skranken, som sa den var veldig tung, og kanskje den ikke ble med pga tyngden[:@] Hun hadde pakket en bleiepakke og to par sko oppi vogna...[8|] Jeg har aldri fått prampacken veid, men tydeligvis skjer det![8|][:'(]

Bare sånn til opplysning at det KAN skje, men svært sjelden at de gjør det da. Har verken opplevd det før eller etter...

ORIGINAL: LovaLova

Her ble faktisk vogna til en venninne veid når vi skulle reise, og hun hadde prampack... Var skikkelig sur bitch bak skranken, som sa den var veldig tung, og kanskje den ikke ble med pga tyngden[:@] Hun hadde pakket en bleiepakke og to par sko oppi vogna...[8|] Jeg har aldri fått prampacken veid, men tydeligvis skjer det![8|][:'(]

Bare sånn til opplysning at det KAN skje, men svært sjelden at de gjør det da. Har verken opplevd det før eller etter...

Hm...har jeg aldri hørt om. Men greit å vite da. Jeg har en kompis som jobber på den flyplassen jeg pleier å reise fra, og han sier at de ikke gjør det der jaffal...men kanskje de gjør det i utlandet??? Uansett, greit å vite at det faktisk KAN skje!

Har prampack, og den er verdt pengene spørr du meg. Om en kjøper og ikke bruker den så mye, får en veldig god pris på dem om en selger den etterpå. Ser endel på Finn som selger de for 1000-1200, og jeg ga iallefall ikke mer enn 1190 for min, ny..... koster vel 1490 ordinært, og om en får 1000 for den når en selger den, er det jo billigere enn å leie til 500 per tur....

ORIGINAL: Kiwi78

Har prampack, og den er verdt pengene spørr du meg. Om en kjøper og ikke bruker den så mye, får en veldig god pris på dem om en selger den etterpå. Ser endel på Finn som selger de for 1000-1200, og jeg ga iallefall ikke mer enn 1190 for min, ny..... koster vel 1490 ordinært, og om en får 1000 for den når en selger den, er det jo billigere enn å leie til 500 per tur....

Riktigriktig:) Ser også endel privat personer leier ut på finn.no..

Ja, airshel sine var litt klumpete, men nå har vi en mye større barnevogn enn dere fra Norge da, så vi fylte den heelt ut, så sånn sett var den super til våres vogn[:)]

Nei, blir nok å kjæpe Prampack eller noe annet lignenede til vår vogn, super kjekt, ihvertfall det med at man kan putte ting i vognen[;)]

Vær obs på at det visst er i ferd å bli vanlig å veie pram packene flere steder..... Vi har alltid puttet bleier, sko og litt slikt oppi den, og ikke fått den veid. Men tror vi får trøbbel om de veier ja..... sist putta jeg dunkåpa mi oppi istedet, den er jo ikke så tung, men tar litt plass!

Vær obs på at det visst er i ferd å bli vanlig å veie pram packene flere steder..... Vi har alltid puttet bleier, sko og litt slikt oppi den, og ikke fått den veid. Men tror vi får trøbbel om de veier ja..... sist putta jeg dunkåpa mi oppi istedet, den er jo ikke så tung, men tar litt plass!

Og hva blir maks vekt for vogn da? Alle veier jo forskjelig

ORIGINAL: Hormonella De Ville

ORIGINAL: SnøEngel

Og hva blir maks vekt for vogn da? Alle veier jo forskjelig

Det går jo inn under vektgrensen for bagasje. Eks: 20 kg tillatt bagasje, 12 kg vogn = 8 kg bagasje.

Vognen går ikke inn under vektgrensen. Det er vanligvis 20kg bagasje, eller 30kg ettersom hvilken flyselskap det er da, + vogn. Men vognene veier forskjellig, så mener det er feil av flyansatte å uttale seg om vekten. Da må de heller begynne å kreve at man åpner og viser innholdet...

Back
Topp