Prampack og vogntype

Lois

Forelsket i forumet
Hei! Vi flyr til Nice i slutten av juni med vår da fem måneder gamle jente. Dere andre om flyr, har dere kjøpt eller leier dere en prampack til å beskytte vognen? Og hva slags type vogn tar dere med? Vi har en Mountain Buggy Urban Jungle og bruker hardbagen, tenkte kanskje å bytte til sportsdelen, da tar den mindre plass, men er det ok når hun er fem måneder? :s

Huff, masse jeg lurer på npr man skal reise med en baby!

Ikke flydd med vogn så ikke noen råd å dele der ;)

Men om du kan legge ryggen heilt ned på sportsbagen bør det jo gå greit å ha den med...

Det finst en oversikt på stokke sine nettsider om hvilke vogner som passer inn i prampacken:)

Vi har kjøpt Prampack, fordi vi flyr hele tiden. Så for oss er den uunnværlig!

Har en bugaboo og en bumbleriden og begge passer fint opp i.
Jeg bytter til sportsdel da hun var 5.5 mnd, da gadd hun ikke å ligge i bagen mer.

Jeg ville leid en prampack. Ta med vognbag hvis du bruker det til vanlig, det er nok av plass i prampacken.

Hvis du går inn på airshells.no så har de god oversikt over hva som passer hvilke vogner :) det er vel uansett gratis å sende med vogn? Den er stor og klumpete å dra med seg ellers, men hvis airshells har avd der dere reiser til kan de oppbevare den for deg! :)
Koster ikke mye å leie ifht å kjøpe prampack. Men skal man mye ut å fly må man jo vurdere :)

Back
Topp