praktiske løsninger, tips?

• Trådstarter Trådstarter TSRL
  • Opprettet Opprettet
T

TSRL

Guest
Jeg trenger litt hjelp og tips. Vi har kjøpt hus, men det står ikke klart før i oktober - og dermed får vi de første mnd i liten leilighet med 1 soverom og 2 hunder. Dette krever noen praktiske løsninger. Har noen av dere tips til små sprinkelsenger? Har sett litt på Leandervuggen, men med betongtak kan d jo bli en utfordring å få opp kroker i forskjellige tak og stativet tar jo en del plass. Kan ikke ha vanlig vugge pga hundene. Har sjekket de store møbelkjedene uten hell... Barnevogn eg også en utfordring for oss. Vi har hundebur i bilen, så den må være liten og nett å legge sammen, i tillegg til at den må være brukende på grus (altså blir det ikke en stokke vogn). Noen som vet om det fins vippestoler som står litt høyere fra bakken? Vil gjerne ta mest mulig hensyn til hundene også, slik at overgangen ikke blir for vanskelig for de... Anyone?

Besidebed crip eller Babybay send. De har vugge størrelse på madrassene. Vi har kjøpt besidebed crip pga plassmangel på soverommet. Trodde vi skulle få plass til en grindseng, men manglet visst ca 5 cm for å få plas til den..

Eller kjøpe en vanlig vugge på hjul.. De er det mange forskjellige utgaver av.

De skal jeg sjekke, den Babybay ar jeg sett litt på - men med rammemadrass seng, blir vel det litt vanskelig...? takk :)

TSRL skrev:
De skal jeg sjekke, den Babybay ar jeg sett litt på - men med rammemadrass seng, blir vel det litt vanskelig...? takk :)

Nei, det skal visst da bare være å snu noen beslag eller noe på sengen og så skal det visstnok ære mulig å feste i sengen, uten at jeg vet hvordan det ser ut eller hvordan det fungerer..

Stokke Mini er ganske liten - den skal vi ha den første tiden på soverommet vårt, som er ganske lite.. Men prisen kan jo bli litt stiv....

På bambino.no har de mye fint:) der har de forskjellige vugger som er beregnet til ungen er ett halvt år ca, pga str. De har noen med stativ, og som en "kurv" som ungen skal ligge oppi. Da kan du velge om du vil ha med stativet el ei. De har oxo noen som man kan gjøre om til oppbevaring av leker e.l når ungen er for stor til å ligge i ;)

takk for tips jenter! lett å bli gal i jungelen av muligheter ;)

evt. samsoving med babyen på egen madrass i senga deres, en slik ammemadrass?

Back
Topp