Praktisk frisyre med små barn??

minoja

Elsker forumet
Ja, jeg lurer rett og slett på om noen har eksempler(helst bilder) på frisyrer som er praktisk når man har små barn?? Jeg har langt hår, til ryggen - men er så lei av å hele tida bruke hårstrikk i håret. Så kunne tenke meg å se noen andre måter å ha håret på :)

Hehe,jeg har LANGT hår ,så langt at jeg kan putte fletten min innenfor bukselinningen.. Og det er praktisk når man har små barn! Flettes stramt,å holdes unna enkelt og greit.

Jeg synes det er praktisk med langt hår i hale jeg da...

Har også litt lengde på håret, så da blir det den evinnelige hestehalen. Gørrkjedelig, men er ikke så flink med hår, så kunne godt tenkt meg tips til enkle frisyer man kan få til med en ettåring hengende i beina

Følger med på denne. Går i hestehale her også....

Frisyrer med litt lengde på er oftest det enkleste, for da kan du sette håret opp og bort. Kortere frisyrer krever ofte endel mer styling (mener jeg da) for å se noenlunde bra ut. Jeg har veldig langt hår og til daglig så bare føner jeg eller lufttørker det og kanskje drar rettetanga fort gjennom. Når jeg leker med småen så har jeg det ofte i strikk, det er det enkleste :)

Jeg kan gratulere deg med at du allerede har tidenes mest småbarnsvennlige og lettstelte frisyre.

Back
Topp