praksiss med barn??

miriamsmamma

Elsker forumet
Hvordan skal dette gå.. Jeg skal ut i praksiss i 8 uker, 4 dager i uka, og har ingen til å passe lille Miriam som da er 9 mnd. Huff hvordan skel ejg få dette til. noen forslag. Jeg har hørt mye rundt om det finnes noen dagmammaer men ingen kan

ingen[:(]

Hva slags jobb skal du i praksis? ikke et sted hun kan være med vel? (er vel ikke mange typer jobber en kan ta med en 9mnd baby, men[8|])

*ønsker deg masse lykke til med å finne barnepass*

Ikke lett det der.

skulle nesten meldt meg frivillig jeg (hvem vil ikke kose med en deilig baby i noen uker da?) men bor vesentlig for langt unna (også tviler jeg sterkt på at du ville overlatt henne til en du ikke aner hvem er da [:D] )

Ingen dagmamma å få tak i, ingen naboer/besteforeldre/andre som kan trå til? Det er jo bare snakk om noen få uker, ikke fast dagmamma du trenger?

jo kunne spurt madeleine. men det er ganske langt unna.. Jeg skal på et sykehjem i stavern

jeg kjenner ei i stavern som er veldig glad i barn og veldig flink med de... men ho jobber på sykehjem ho også... spørs om du får noen vakter med henne[:)] 

ORIGINAL: lmm22

jeg kjenner ei i stavern som er veldig glad i barn og veldig flink med de... men ho jobber på sykehjem ho også... spørs om du får noen vakter med henne[:)] 

uff.. jeg må klare dette.. jeg har jo søkt barnehgeplass fra høsten av ikke så lett å forandre på det tror jeg..

Back
Topp