Prøvte noe nytt i dag

silke

Gift med forumet
Jeg prøvte nor nytt i dag... Det at jer har et serdeles vell utviklet temperametn er ikke å skjule bak en stol [:D]

Vel i kveld fikk jeg ikke tak i mannen (vi bor fremdeles ikke sammen, men er kjærester) på en hel time.... Syntes dette var frykteli uansvarlig. jeg kunne jo ha fødd på den tida....

Vel, det var jo ikke noe fødsel i sikte så det var jo ikke noe fare. MEN det kunne ha vert [8|] Jeg reknet med at han var ute å danset. Noe jeg og ville (var derfor jeg ringte han). Men liker ikke gå ut å danse så nært termin uten han...

Så tideligere ville jeg blitt rasende sendt en haug med sms... I dag satte jeg meg i bilen og kjørten ned og såg om han var der, noe han var. Tok han med ut på gangen og sa at jeg syntes det var uansvarlig å ikke ringe opp igjenn, gav han en god klem og forlangte en cola med sitron. Vi koste oss mye og danset litt[:D][:D]

Flink?[:)]

Hva mener du vennen. Synest du er kjempe flink jeg[:D]

Ja, det synes jeg ærlig talt!! Jeg hadde nok flydd i taket.. Men du fikk nok et mye bedre resultat enn det jeg ville gjort[8|][8D]

Vi har jo vert sammen (litt, eller en del av og på) i 8 år... Så det å bli sint funker haller dårligt. Lærer etter hvert[;)] Svært fornøyd med resultatet. Hav var kjempe kjælen og oppmerksom.

Du fortjener ALL ros der....
Så flink hadde ikke jeg klart å vært... *bøyer meg i støvet*

Jeg skal flytte hjem til Tromsø før min kjære, så vi blir åsså å bo fra hverandre frem til sommeren. Å det er noe jeg gruer meg kjempe mye til, da blir det 200 mil mella oss [:(]
Det va IKKE slik vi hadde planlagt ting...sukk!

Sånn er det når hele helvetes leiligheta er full av muggsopp [:@][:@][:@]

Kathrine

Det var en imponerende måte å takle det på - jeg er lettantennelig når jeg først har terget meg på noe, men jeg forstår jo at din metode må være mer effektiv!!

Jøss så flink du er da.. Lover deg at det hadde ikke jeg gjort..hehe [:D]

Oi da må jeg si du har vært flink, jeg hadde nok ikk klart å ta det sånn... jeg hadde vel klikka eller sitti og grini for at jeg ikke fikk tak i han eller noe...

he he he.du er go!!!![:D][:D][:D]

Føltes ganske bra.[:D] Så ble det en kjempe koselig kveld samtidig som han skjønte at det var uholbart å ikke svare når jeg ringer..

Forresten merkeli dette men menn og termin dato... de tror faktisk det er dagen babyen kommer. Uansett hva jeg sier liksom..[&:] Tror han mener jeg er små hysterisk.

VELDIG FLINK!!! Det hadde ikke jeg klart....

Herremin!
Så flink du er!
*bøyer meg i støvet*[:D]

(må nok lære meg den teknikken jeg og!)[8|]

Back
Topp