Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Så gøy, håper det stemmer, da skal jeg tro litt mer på synske (bare vanskelig å vite hvem som bløffer og hvem som ikke gjør det) ☺️

Jeg er i grunn helt nybegynner for denne gangen, lagde prøverdagbok i dag. Venter på IKM en av de nærmeste dagene!

Ja håper at hun her også har rett :D

Ååh helt i starten da altså, så spennende :D Krysser fingrene for at du slipper flere pp enn denne gang :)
 
Cd 9, pp 3! Masse utflod i går og i dag, men negative el tester. Burde vel begynne og humpe hver dag snart kanskje! :p
 
Heldig du med kortere syklus. Her kommer ille EL før ca dag 19-20. Tester fra ca dag 15.

Forrige pp så startet jeg med positiv el test på cd 10 var det vel, så ble ikke dpo før på cd 14 :) Men er ganske heldig ja som har korte og "normale" sykluser :)
 
Cd 10 pp 3, og positiv el test i dag :D Øverste bilde er etter 1 minutt og det nederste er etter ca 15 minutter :)
 

Vedlegg

  • 1428063779218.jpg
    1428063779218.jpg
    28,9 KB · Visninger: 22
  • 1428063789102.jpg
    1428063789102.jpg
    31,1 KB · Visninger: 22
Cd 11 og negativ el test i dag så da blir det 1 dpo i morgen :D
 

Vedlegg

  • 1428150653627.jpg
    1428150653627.jpg
    55,2 KB · Visninger: 20
Jaa, krysser alt jeg kan for det :D
 
Syns det er så rart å tenke på at i morgen er jeg på cd 12 og da er 1 dpo :p var ikke forberedt på dpo land så tidlig :p
 
Her er jeg ikke i nærheten av EL enda. Kommer gjerne på CD 19-20. så en uke til enda:) KAn kose meg med lengre fase med vin og annet. Og god form om ikke annet:) Satser på gullegget hos deg nå!

Å så kjedelig å få el så sent :( Ja da kan det være greit å kose seg med litt vin og sånn man ellers holder seg unna i dpo land da ;) Jo takk for det :D Og nå skal gullegget komme for deg også! :)
 
Å så kjedelig å få el så sent :( Ja da kan det være greit å kose seg med litt vin og sånn man ellers holder seg unna i dpo land da ;) Jo takk for det :D Og nå skal gullegget komme for deg også! :)
Håper på det. Sist det klaffa var etter mye fjellluft og kos, så håper påsken gjorde samme nytten nå ;)
 
Håper på det. Sist det klaffa var etter mye fjellluft og kos, så håper påsken gjorde samme nytten nå ;)

Ja da krysser vi fingrene for det :D Litt rart egentlig det der, hvordan litt ferie gjerne hjelper til med å lage bebis altså :D
 
1 dpo i dag og gubben har bursdag :D Så nå blir det snart en lovlig sen frokost med hjemmelaget brød og masse godt pålegg :) Så blir det besøk og kake spising siden jeg laget Liverpool kake til han i går :) Ser fram til en strålende feiring av min kjære♡
 
Back
Topp