Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

Joohoo, da var det klart, jeg starter med trening på mandag! Haaater egentlig å trene, så håper at det vil endre seg :) Jeg er jo langt i fra overvektig, er faktisk veldig undervektig men skal bli deilig å få strammet opp litt mage, rompe og lår etter forrige svangerskap pluss få litt mere muskler på armer :D Fikk kjøpt meg treningstøy i dag, så nå krysser jeg fingrene for at jeg vil begynne å elske og trene like mye som jeg elsker å gå tur :)
Så morro! Hva skal du trene?
 
Såbra! Kjøpte meg en ny treningsbukse i dag, da er det alltid så mye artigere på trening :happy093

Så artig :) Kjøpte meg treningsbukse, trenings t-skjorte og trenings sokker i går, så jeg er hvert fall klar for trening :p
 
Jeg var en av de som virkelig HATA å trene før. Det var døden og jeg gjorde alt for å ikke dra på trening :p Nå er jeg helt hekta på trening og synes alt rundt det er kjempe gøy! Det å kunne utfordre seg selv, se fremgangen og vite det at man har jobba for resultatene er, for meg, helt fabelaktig :-D Dessuten er det en bra måte å få ut frustrasjon på ;-)
 
Jeg var en av de som virkelig HATA å trene før. Det var døden og jeg gjorde alt for å ikke dra på trening :p Nå er jeg helt hekta på trening og synes alt rundt det er kjempe gøy! Det å kunne utfordre seg selv, se fremgangen og vite det at man har jobba for resultatene er, for meg, helt fabelaktig :-D Dessuten er det en bra måte å få ut frustrasjon på ;-)

Å så gøy, da er det håp for meg også :D Ja skal bli deilig å få ut litt frustrasjon på en ordentlig måte, istedenfor å hakke på gubben :p
 
Å så gøy, da er det håp for meg også :D Ja skal bli deilig å få ut litt frustrasjon på en ordentlig måte, istedenfor å hakke på gubben :p
Helt klart at det er håp for deg :-D De første ukene er tøffest, men etterhvert så gleder du deg til å trene ;-)
Hihi, de mannfolka får gjennomgå de også så han blir nok ikke lei seg om du løper av deg frustrasjonen på tredemølla og kommer ut blid som en sol igjen :p
 
Helt klart at det er håp for deg :-D De første ukene er tøffest, men etterhvert så gleder du deg til å trene ;-)
Hihi, de mannfolka får gjennomgå de også så han blir nok ikke lei seg om du løper av deg frustrasjonen på tredemølla og kommer ut blid som en sol igjen :p

Ja er forberedt på at det blir en vond uke til uka altså :p Hahah, ja han kommer nok til å bli fornøyd med det tror jeg :p
 
Cd 4, pp3. I dag har vi fått barnefri i den anledning at min svoger er kommet til byen for å besøke oss :) Og siden han flørter litt med bestevenninen min, så har også henne fått barnefri i dag så vi skal spise litt god mat og ta oss litt godt å drikke :) Og til mandag så starter jeg med tempingen tenker jeg :) Har også fått el-testene og g-testene i posten i dag, så jeg er klar for en ny pp :)
 
Kom forresten plutselig på at jeg har blitt spådd at jeg senest 22 april skulle vite med 100% sikkerhet at jeg er gravid igjen, så litt ekstra spent på denne pp :D
 
Så spennde. Hvordan har du fått greie på det? KOs deg i kveld. Her er det baking på gang og kosekveld med mannen:)
 
Så spennde. Hvordan har du fått greie på det? KOs deg i kveld. Her er det baking på gang og kosekveld med mannen:)

Ringte spåkone for et par mnd siden, og da fikk jeg beskjed om at jeg senest innen 22 april ville vite med 100% sikkerhet at jeg er gravid :) Å så koos da :) Kose dere masse :D
 
Var en utrolig koselig kveld i går :) Heldigvis så ble jeg ikke så veldig full, så jeg er mest bare sliten i dag :p Nå venter jeg bare på at lillemann skal komme hjem, savner han masse♡ Tror ikke han liker å være borte fra oss i det hele tatt for tiden, for når han er borte så er han skikkelig sutrete og bare skal sitte på fanget og kose :( Så nå blir det godt å få han hjem igjen! Svogeren min maser på når han kommer hjem, for han vil ha noen å leke med sier han :D Så nå blir det til å slappe helt av i dag, og så starter jeg med tempingen i morgen :) Bare håpe at jeg får det til da :p
 
ulle starte med temping i dag, men siden jeg hadde en liten en som våknet kl 04 i natt, så fikk jeg ikke sovet i 3 timer før jeg skulle tempe, for da fikk jeg nesten ikke sove og bare lå urolig :S Usikker på om jeg får tempet i det hele tatt pga mini våkner nesten hver natt, men skal da prøve hvert fall :)
 
Heihei! Så spennende med spåkona, tror du det stemmer? Lykke til, håper på en bror eller søster for oss begge ☺️

Ja har en liten feeling på at det kan stemme siden datoen hun satte er ikm datoen nå :D Og jeg ble spådd om når jeg skulle føde med sønnen min, og da var det ei som spådde riktig dato, så har god erfaring med det :) Selv om det 90% av gangene ikke stemmer :p Takk for det :) Lykke til til deg også :) Hvor lenge har du prøvd? :)
 
Back
Topp