Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

11 dpo, blenda test i dag også. Kjenner at jeg begynner å miste håpet :(
 
12 dpo og negativ test i dag også! Nå begynner jeg å forberede meg på tr og ny pp.
 
Tenker å legge ut en liste med symptomer som kroppen min holder på med nå, i tilfelle det blir flere pp :)

Mensen murringer (sterke)
Vondt i korsryggen og halebeinet
Veldig hodepiner
Generelt dårlig form
Veldig trøtt og sliten (men har jern mangel, så tenker ikke sånn på det!)
Hetetokter
Fryser mye
Nattesvette
Oppblåst
Kviser (som jeg aldri har!)
Spiser mer
Blir fort sulten
Svimmel
Ømme pupper
Kløe i puppene
Masse utflod
Tisser vel kanskje litt oftere enn til vanlig
Bytter på å være treg i magen, løs mage og diaré

Tror det var det, kommer ikke på fler nå hvert fall :p
 
13 dpo og negativ test i dag også! Så nå blir det en ny pp, godt jeg har kjøpt temp og kan prøve meg på det også.
 
Tappen var langt nede i går men høyt oppe i dag.
 
14 dpo, gadd ikke å teste i dag. Nå har jeg så sterke mensen smerter, så nå vet jeg at tr kommer snart. Ja ja, ny pp og håper at januar er mnd!
 
Æsj, at ikke den tanta kan holde seg langt borte av og til! Det blir pp 3 nå? Nå blir det jo straks påske, da går dagene fort! :)

Ja skulle jo helst sett til at hun holdt seg borte i 1 år ;) Ja nå tar vi fatt på pp 3 :) Ja påske snart, og i april så har både gubben og sønnen vår bursdag, så nå går det hvert fall fort håper jeg :)
 
Ja skulle jo helst sett til at hun holdt seg borte i 1 år ;) Ja nå tar vi fatt på pp 3 :) Ja påske snart, og i april så har både gubben og sønnen vår bursdag, så nå går det hvert fall fort håper jeg :)
Krysser fingre for januarspire! Vi skal begynne å prøve rett etter påske, kanskje vi kommer i samme termingruppe ;)
 
Joohoo, da var det klart, jeg starter med trening på mandag! Haaater egentlig å trene, så håper at det vil endre seg :) Jeg er jo langt i fra overvektig, er faktisk veldig undervektig men skal bli deilig å få strammet opp litt mage, rompe og lår etter forrige svangerskap pluss få litt mere muskler på armer :D Fikk kjøpt meg treningstøy i dag, så nå krysser jeg fingrene for at jeg vil begynne å elske og trene like mye som jeg elsker å gå tur :)
 
Back
Topp