Prøvingen på lillebror eller lillesøster♡

4 dpo :D Har i et par dager nå hatt skikkelig vondt i den høyre puppen min :p Ikke begge eller vekslende, neida kun den høyre hver dag :p
 
Og glemte å skrive at jeg også har fått masse tykt og seigt utflod! :)
 
Kjente på tappen for første gang i går kveld :p vet at jeg ikke skal tafse i dpo land, men måtte bare prøve. Den var høyt oppe (tror jeg hvert fall) hard men bittelitt myk og lukket :) Men ligger veldig til høyre da :p
 
Kjente på tappen for første gang i går kveld :p vet at jeg ikke skal tafse i dpo land, men måtte bare prøve. Den var høyt oppe (tror jeg hvert fall) hard men bittelitt myk og lukket :) Men ligger veldig til høyre da :p
Aner ikke åssen det der fungerer jeg :p forklaring? :p
 
Sykt å ØM den fordømte høyre puppen skal være da! :O Nå var det helt forjævlig å stå i dusjen! :S Nå har også den venstre puppen begynt å bli øm, men ikke i nærheten sånn som den høyre er :p
 
Både jeg og lillemann er blitt i dårlig form, og nå i kveld så er han virkelig plaget med noe :( Våkner helt plutselig og er helt hysterisk og hylgråter, og kun jeg som får roet han ned og får han til å sove igjen :( Kjenner at mammahjertet blør i kveld når han har det sånn! :'( Nå har han nettopp sovnet igjen, så spent på hvor lenge han sover nå før det er i gang igjen.
 
Både jeg og lillemann er blitt i dårlig form, og nå i kveld så er han virkelig plaget med noe :( Våkner helt plutselig og er helt hysterisk og hylgråter, og kun jeg som får roet han ned og får han til å sove igjen :( Kjenner at mammahjertet blør i kveld når han har det sånn! :'( Nå har han nettopp sovnet igjen, så spent på hvor lenge han sover nå før det er i gang igjen.
Stakkar gullungen ❤️:'(
 
Og der var vi i gang igjen :( Helt våt av svette han nå stakkars, så nå er det feber som skal ut etter at han fikk litt pinex i stad :(
 
7 dpo og nå er det litt symptomer på gang :D Puppene er ømme som fyy, mere utflod som er kremete og stikkinger/svake mensenmurringer :D Merker ingen forskjell på luktesans, men jeg er veldig forkjølet så det bryr jeg meg ikke noe om :p I morgen skal jeg til legen igjen, så spent på hva blodprøvene viste forrige uke :)
 
Gaaad, kjenner jeg blir skikkelig irritert i kveld! Tenkte jeg skulle sette meg ned og gjøre litt studier siden jeg skal ha 6 eksamener i mai og jeg MÅ ha blitt ferdig til da. Men neeeida, det hersens jævla nettet her er jo helt klikk så får fanker'n ikke kobla dataen på nett!! Sånn var det i går også! Drit bra nå som jeg virkelig MÅ begynne og få gjort meg ferdig, så jeg rekker å pugge litt før eksamene også!! :( Dritt get!!!
 
8 dpo, og straks bare 2 timer igjen til legetimen. Kjenner at jeg er litt nervøs, for tenk hvis det er et eller annet tull med den eggstokken? Eller hvis prøvene jeg tok forrige uke viser noe galt? Vet at jeg mangler jern (som alltid) for det har jeg fått brev om, men er så redd for at jeg skal få dårlige nyheter, og at det da bare (igjen) er kroppen min som kødder og gir meg symptomer :(
 
Legetimen i dag gikk kjempe bra :D Alt så fint ut og hormon prøvene han tok forrige uke var veldig bra :D Så da var det enten el som gjorde eggstokken min såå stor og såå vond, eller så har jeg nok en gang hatt en cyste der som har sprekt av seg selv :) Fikk endelig bedt om allergi medisin igjen også, men det glemte jeg jo selvfølgelig å hente ut da! :p Hahah :p
 
I morgen tidlig starter testingen :D Grugleder meg skikkelig kjenner jeg! Puppene har ikke vært så veldig ømme i dag, men jeg klør en del i puppa :p Har hatt mensen murringer i dag også, så har et lite håp nå :)
 
10 dpo, blenda test i dag. Men er fortsatt tidlig :)
 
Back
Topp