prøving.

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
hei. jeg har et barn fra tidligere, å det er nå på tide at hun får en liten bror eller søster. jeg melder meg inn her. men vi har enda ikke fått noe svar på om vi har klart det. men i all spentheten må jeg delta i noe baby snakk med noen, da dette selvsagt er hemmelig for andre.

vel, 26år og har et barn fra før. er samboer med en flott mann som jeg håper og tror jeg skal dele resten av livet meg. :-)

Når hadde du eggløsning? Spennende:-) vi prøver på første barnet. Har akkurat hatt eggløsning :-)

Det innlegget ditt, Varla, var akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv! Bare å redigere alder og antall barn ;)

Jeg er 31 og har to gutter født 2009 og 2011. Nå har vi bestemt oss for å prøve på nr 3.

Hvis ting klaffer på første forsøket så ender jeg med termin 8. Mai før ul ev. bestemmer noe annet. Den ulidelige ventingen på ikm!!!!

Hadde eggløsning for en uke siden. Er helt på tuppa etter å få sjekket. Men vil vente til jeg slepper å få negativ eller vanskelig å tyde prøve. Så venter med å sjekke til jeg forventer mens.

Men har ikke den fjerneste anelse om det gikk denne gangen. Har ingen følelse på det. Men juni eller juli baby er ikke krise det heller. :-)

Så spennende da! Jeg prøver på min tredje graviditet,har el en av de første dagene i september :) Venter tr på tirsdag,og så er det bare å vente på el :D

Back
Topp