prøving

Fatima_a_89

Forelsket i forumet
sikkert teit å spørre, men når jeg brukte 1,5 år på å bli gravid sist, bør jeg anta at det vil ta like lang tid neste gang?[8D]

Aaaaaaaaner ikke!!!!
Alle sier til meg at det ikke tar like lang tid men....vi brukte jo flere år også..........

hm.. ja, det er vel ikke noe fasit svar på det!  vet ikke hva jeg skal søke på på nettet heller, for å få opp noe om det!

Tror ikke du skal stresse for mye med det. Har erfaring i at jo mere man stresser med det og tenker på det, dess verre er det. Men la naturen gå sin gang og kose dere heller. Tror det er lettere da, det var det her[;)]

Signere Bettan også :)

Men æ trur ikke at det nødvendligvis tar like lang tid å bli gravid andre gangen. Det kan gå fortere og det kan gå tregere.. Ønske dåkker lykke til i hvertfall [:D][:D]

er jo en del som "plutselig" har blitt gravid kort tid etter fødsel, men som slet skikkelig første gangen. noen sier at du har lettere for å bli gravid etter å ha gått gravid og født et barn[:)]  om det er virkelig vet jeg ikke[8|]

Jeg kjenner noen som fikk det til med en gang første gang, men "sleit" litt mer andre gang, så tror det kan gå begge veier.. Andre gang slapper man kanskje mer av fordi man vet at det vil skje og at man kan få barn tenker eg, men er tydeligvis ulikt hvordan man reagerer og kroppen fungerer :) 

her skjedde det plutselig. Som lyn fra klar himmel..
Hadde ikke eggløsning på 2 år så e trodde e va steril...
Men den gang ei[:D]

Back
Topp