Prøving, partners følelser etter SA

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Lurer litt på hvordan andres partnere har følt det etter en SA? Min bedre halvdel har tatt det veldig tungt, og vil helst vente noen mnd. Han sier at han føler det blir veldig feil og hoppe i det med en gang etter, noe jeg ikke er helt enig i, nå blir jeg 41 i november og minste mann blir 2 år i mars, så vil ha en så tett i alder som mulig.
Kjenner jeg blir litt frustrert egentlig.. for jeg ønsker nå og bli gravid igjen med en gang, og med tanke på alder og 1 eggleder så kan det ta tid
 
Etter første MA i fjor så han allerede på ultralyden , vi prøver igjen vi . Så klaffa det 1,5 mnd etter og alt var bra i uke 8 på ul . Uke 12 var det konstantert ny MA . Hjemme sa han at vi ikke skulle prøve mer , men der igjen på ultralyden sa han at vi prøver igjen . Jeg er like gammel og følte tiden rant ut . Er nå gravid i 12 uke . Og alt ser fint ut.

Men jeg har hvert dårlig form , lite sex på han , troll til kjærring så han sa jo alltid at detta gadd han ikke . Å skjønte hvorfor mannfolk ikke ønska seg flere barn . Men det gikk over ….

Du får si det som det er , det er dyrbar tid og jeg tenker at han snur fort . Ønsker dere masse lykke til :Heartred
 
MA i uke 9 her. Måtte ha medisinsk abort for å få alt ut, og i tillegg utskrapning av rester en måned seinere.

Den medisinske aborten var veldig tøff og han satt på telefonen med legevakt og sykehuset og måtte på apoteket og hente mer medisiner etc.

Etterpå var han i tvil om vi i det hele tatt burde få barn. Pga alt det fæle med aborten og fordi han så hvor lei meg jeg var og hvor fælt jeg hadde det. Men det gikk over.

Jeg tenker at så mye som følelsene mine svinger i denne prøvinga, så er det vel naturlig at han også kan svinge litt. Vi prøver å snakke godt om det sammen, noen følelser er jo bare midlertidige.
 
Etter vi har mistet flere ganger nå så skrur han rett og slett av. Etter første SA så klarte han ikke å glede seg i neste svangerskap. Så jeg føler meg litt alene egentlig. Han vil fortsette å prøve, men beskytter seg selv ved å ikke glede seg eller snakke om det. Blir jeg gravid igjen så tror jeg ikke han kommer til å bli glad før langt etter uke 12...
 
Har mistet flere ganger. Og den prøvinga er ikke lett. Jeg er lei av å miste. Og jeg er lei av å lete etter eggløsning. Jeg er lei av alt. Jeg gjør alt jeg kan for å bli gravid
Alt fra kjerringråd. Og legge aksje på riktig plass. Drite i prøvinga. Og plutselig bli gravid. Ingenting funker her.
Har vært i et forhold i snart 20 år. Vi har 2 barn. Og de kom på medisiner.
Jeg blir 40 til neste år. Men jeg kan ikke gjøre noe med. Jeg blir ikke gravid fortere
 
Back
Topp