Prøving og statistikk

Drømmespire

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberlykke 2016
Statistikken viser jo at de fleste blir gravide innen et år, men der tenker jeg at de fleste har prøvd hver mnd. Lurer veldig på om det har noe å si at man ikke har sjanse til å prøve hver mnd? Får ikke prøvd hver mnd. siden sambo er på sjøen. Man går jo glipp av flere sjanser. Noen som har tanker rundt dette? :)

Eg vil tru at dersom ein berre prøver for eksempel annankvar månad må ein bruke to år på å "oppfylle statistikken".

Eg vil tru at dersom ein berre prøver for eksempel annankvar månad må ein bruke to år på å "oppfylle statistikken".

Skal man følge statistikken er jeg stygt redd for at det er slik ja, men håper kroppen min ignorerer statistikken ;)

den statistikken gjelder nok de som prøver hver mnd ja :)

Du har nok rett i det, og ettersom man ikke får prøvd like ofte kan det kanskje ta lengre tid om man ser på statistikken. Men det vet man aldri før man har prøvd :p

Statistikk er statistikk. Det er jo ikkje alle "fulltidsprøvare" som brukar eit heilt år på å bli gravid heller. Kanskje dokker er superkjappe?

Netopp! Selv om det beste hadde vært å vite at man kunne prøve hver måned, jo flere forsøk jo bedre :P PP 2 blir i juni så om det klaffer da er vi superkjappe, og i mellomtiden må en utålmodig sjel smøre seg med tålmodighet :)

Netopp! Selv om det beste hadde vært å vite at man kunne prøve hver måned, jo flere forsøk jo bedre :p PP 2 blir i juni så om det klaffer da er vi superkjappe, og i mellomtiden må en utålmodig sjel smøre seg med tålmodighet :)
Spennande er det uansett! Vi får første pp i juni/juli, nervepirrande det her!

Så absolutt!! Da får vi håpe det klaffer i sommer :)

Back
Topp