Hei, og velkommen til casa Mumsys prøvekaos - Håpet om er firkløver. Denne dagboken ble først startet som en post inne på «vi som prøver/før graviditeten» når jeg begynte å lukte litt på tanken om en mulig baby nr. 4. Skjønte raskt at dette ikke bare ble en post, da jeg åpenbart har et stort behov for å skrive ned det som opptar meg. Derfor ble posten flyttet og pusset opp til en dagbok for håp, prøving og tankekjør
Heng på hvis du vil.
Fra den opprinnelige posten før dagbok: «Har noen erfaringer å dele med tanke på prøving på ny baby før syklus har kommet tilbake etter forrige fødsel? Det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre for å fremskynde syklus? Baby er 7mnd, og jeg ammer fortsatt mye på natt. Forsøker å trappe ned, men baby ammer lite på dagtid så må ta igjen på natt. Tidligere har jeg fått tilbake mensen ca 3 mnd etter fødsel, men nå har den ikke dukket opp, og jeg blir veldig utålmodig. Er det noen her inne det har klaffet for på første eggløsning? Sist prøvde vi i nesten et år, så er vel sikkert for optimistisk å håpe på det. Og er det vits å teste for EL?»
Heng på hvis du vil.
Fra den opprinnelige posten før dagbok: «Har noen erfaringer å dele med tanke på prøving på ny baby før syklus har kommet tilbake etter forrige fødsel? Det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre for å fremskynde syklus? Baby er 7mnd, og jeg ammer fortsatt mye på natt. Forsøker å trappe ned, men baby ammer lite på dagtid så må ta igjen på natt. Tidligere har jeg fått tilbake mensen ca 3 mnd etter fødsel, men nå har den ikke dukket opp, og jeg blir veldig utålmodig. Er det noen her inne det har klaffet for på første eggløsning? Sist prøvde vi i nesten et år, så er vel sikkert for optimistisk å håpe på det. Og er det vits å teste for EL?»
Last edited:
Lov å håpe si!

Den såg spennende ut, testet du mer samme dag?
Kan jeg ha misset toppen tror du? Har ikke så mange tester igjen, så ble litt sparsommelig
Nå er vi på tur ut døra, så får ikke testet før vi kommer hjem igjen (ca. 24 t etter sist test ble tatt)..
(Men lykkes åpenbart ikke, siden jeg sniktester for EL)..