Prøving neste år?

Sandy 86

Første møte med forumet
heisann! er det noen andre her inne som har tenkt å starte prøvinga neste år? [:)]

vi skulle egentlig starte prøvinga neste år, nærmere bestemt mars, men kjæresten min og jeg forlovet oss for to uker siden, og da ble vi enige om å starte prøvingen med en gang...

Da får vi håpe drømmen (eller skal vi si drømmene) snart går i oppfyllelse. Kanskje 2006 (eller slutten av 2005) bringer både ring og barn i magen??

Selv går jeg og venter på telefon fra gullsmeden om at ringen min er kommet... jeg skal få den i julegave av mannen min, for han vil ikke ha forlovelsesring, kun giftering når vi gifter oss, men jeg har vært og bestilt den selv... Fiine ringen!!![:D]

Vi skulle begynne til jul, men begynte for et par måneder sidne.

Ring på fingeren... det hadde vært noe. Lov å drømme... Tror nok ikke det skjer sånn helt med det første, men det hadde vært kjekt.. Kanskje jeg må hinte litt....

skal forsette jeg og. OG jeg skal gift meg 25 mars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI.................
2006 skal hele mitt liv forandre seg.. det har JEG bestemt!!!!![8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

vi har vært gift i en stund og nå er det på tide med en liten baby har vi funnet ut ;)
så prøving neste år/og nå er det GARANTERT ja!

Vi skulle vente til over nyttår med å prøve vi da, pga SA nå i desember men vi har visst begynnt prøvingen allerede [;)]
Men jeg er den siste som gidder å stresse med dette, blir det så blir det. (etter 3 SA på 5 'forsøk' resignerer man)

så ja, prøver og prøver, kanskje kommer ikke TR noen gang [&:]

Vi fortsetter også prøvingen neste år. Hvis alt går etter planen setter vi inn et befruktet egg ved hjelp av prøverør siste uken i januar. Så gjett hvilke ønsker jeg har for det nye året?

Hei Sandy 86.
ORIGINAL: Sandy 86

heisann! er det noen andre her inne som har tenkt å starte prøvinga neste år? [:)]

Ja,, jeg og mannen min skal starte prøving i 2006. Vi begynner sikkert i april/mai..
Jeg ville gjerne ha startet før, men mannen var ikke klar.. Man skal jo være to om saken.. [;)] Så da inngikk vi et kompromiss- at vi skulle vente noen måneder til tulla vår blir 1år.. Da vil det bli 2 års aldersforskjell mellom nr1 og 2 og det kunne ektemannen leve med. Da har jeg ventet i 9-10 mnd fra jeg fikk lyst å prøve igjen,, fikk så lyst på baby i magen igjen i sommer da en god venninne av meg ble gravid... tålmodig, jeg? Tja, påtvunget tolmodig kan man si. Vi sees her til våren da kanskje?

Vi er heller ikke nye prøvere neste år, men skal fortsette! Året 2006 skal være det året jeg blir gravid...hurra!!

Ønsker dere lykke til med prøvinga i retsen av 2005 og i 2006!

Klem,M

Back
Topp