Burugle
Blir kjent med forumet
Vi har ikke så mange pp`er bak oss for øyeblikket. Jeg valgte å gå til privat gynekolog for noen uker siden, i og med at jeg vet at jeg har pco, og sjelden eller aldri el av meg selv.
Det kjedelige er at jeg har utslag på el-tester, på grunn av FH-stigningen som kommer før selve el, men så svikter egget når det faktisk skal løsne. Heldigvis valgte jeg å gå til gy, som så at egget ikke hadde løsnet, selvom tr var på vei.
Vi brukte over et år på å få klaff med vårt første barn, som nå er 3 år gammel :) En nydelig pergogutt :)
Den gang klaffet det på første runde med pergo, etter vi hadde vært prøvere i noe som føltes som en laaaang evighet og endelig kom gjennom ventetider og godkjent lengde for rett til utredning.
Jeg trenger vel ikke å fortelle at forhåpningene til denne runden med pergo og ovitrelle er høøye !!! Men, alt avhenger i at tr kommer. Noe den ikke ser ut til å gjøre med det første.
Jeg trenger vel ikke å fortelle at forhåpningene til denne runden med pergo og ovitrelle er høøye !!! Men, alt avhenger i at tr kommer. Noe den ikke ser ut til å gjøre med det første.
Grunnene kan vel være mange, men jeg føler faktisk ikke at jeg stresser med graviditeten, i og med at jeg har funnet en gy som er så flink, og har god oppfølging.
Men, det jeg er flink å stresse med for tiden er jobbing, og studier. Jeg kan kanskje gå litt for hardt ut. Jobbe litt for mye, og etterpå sitte igjen med all skolen som skal gjøres. For ikke å glemme det viktigste - familien en skal ta vare på inni all jobbingen og studiene.
Men, det jeg er flink å stresse med for tiden er jobbing, og studier. Jeg kan kanskje gå litt for hardt ut. Jobbe litt for mye, og etterpå sitte igjen med all skolen som skal gjøres. For ikke å glemme det viktigste - familien en skal ta vare på inni all jobbingen og studiene.
Kanskje sliter jeg meg litt ut. Men, jeg har en sånn " det burde vel kroppen være vant til etterhvert"-holdning.
Så akkurat nå, jobber jeg med å prøve å slappe av. Kanskje spesielt når jeg først faktisk har anledning til det.
Kanskje det er nøkkelen til å få tr tilbake ?! :)
Så akkurat nå, jobber jeg med å prøve å slappe av. Kanskje spesielt når jeg først faktisk har anledning til det.
Kanskje det er nøkkelen til å få tr tilbake ?! :)