Prøving i ventetiden mot ivf:)

Ønskedrøm2016<3

Betatt av forumet
Hei, nå sitter vi her og bare venter på beskjed om når vi kan starte opp me ivf:)
Men har da i samtale med min gyn blitt enige om og prøve i ventetiden også, så mitt spm er da om noen her har prøvd og blitt gravid i kontrollert syklus?
Har lest litt om dette og det er jo samme type medisin bruk bare kanskje litt "mildere" opplegg.
Håper noen har erfaringer og dele :)

Ei på jobben har fått to jenter ved hjelp av kontrollert syklus. Vet hun tok puregon og ovitrelle i alle fall, akkurat det samme som jeg tok ved IVF.

Hun syns det var litt styrete, noe jeg godt kan forstå. Det blir jo litt av det samme opplegget som ved IVF. Hun hadde selvsagt gjort det samme igjen! Den første jenta satt i alle fall på det første forsøket.

Lykke til :)

Ei på jobben har fått to jenter ved hjelp av kontrollert syklus. Vet hun tok puregon og ovitrelle i alle fall, akkurat det samme som jeg tok ved IVF.

Hun syns det var litt styrete, noe jeg godt kan forstå. Det blir jo litt av det samme opplegget som ved IVF. Hun hadde selvsagt gjort det samme igjen! Den første jenta satt i alle fall på det første forsøket.

Lykke til :)

Tusen takk for svar :)
Får bare høre hva gyn sier på mandag, så må man jo se hva dette evt blir og koste :p
Medisin i en slik prosess går vel ikke innenfor samme kriteriet som under ivf behandling, så da blir det jo en ekstra utgift.. Hehe
Spennende tid man går i møte framover;)

Back
Topp