Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å oppdatere: jeg er nå gravid etter exu i august. Kan nesten ikke tro det, men har tom. vært på ul og fått se et knøttlite, bankende hjerte. 6-7 uker på veiEr det noen som har erfaring med å bli gravid etter exu/fjerning av eggleder? Gikk det tregt? Og hvordan var syklusen etter operasjon?
Gratulerer! Det er godt å høre at flere har blitt gravid kort tid etterpå jeg fjernet i eggleder i mai, men det har enda ikke skjedd noe. Syklusene mine er litt rare enda.. men jeg får bare smøre meg med tålmodighetSniker fra Mars.
Jeg fjernet en eggleder etter exu i slutten av februar. Første "syklus" rakk jeg ikke få el en gang, andre syklusen fikk jeg el og tr bare 3 dager etter, men så fulgte 2 normale sykluser uten å bli gravid. Ble gravid på den 3 ordentlige syklusen i juni/juli
Exu er tungt, og kanskje spesielt i ettertiden for min del, når det pågikk var jeg bare klar for å bli ferdig med det, først etterpå gikk det opp for meg hva som egentlig hadde skjedd og de første to tullete syklusene tappa meg helt for energi... viktig å ha noen å prate med
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingra for at det bare er glede herifra
Gratulerer! Jeg håper hver måned at det skal skje noe her, men syklusene er ikke helt normal enda.. så jeg må vel bare være tålmodig. Det er ihvertfall veldig godt å vite at det er flere her som lykkes kort tid etterFor å oppdatere: jeg er nå gravid etter exu i august. Kan nesten ikke tro det, men har tom. vært på ul og fått se et knøttlite, bankende hjerte. 6-7 uker på vei
Huff. Kjedelig å gå og vente. Skal krysse fingrene for deg. Sikkert lettere sagt enn gjort, men prøv ikke å tenke for mye på det. Har mange vennepar som har prøvd og prøvd. Først når de har gitt opp og/eller fått beskjed om at de skal få hjelp, DA skjer det Masse lykke til!Gratulerer! Det er godt å høre at flere har blitt gravid kort tid etterpå jeg fjernet i eggleder i mai, men det har enda ikke skjedd noe. Syklusene mine er litt rare enda.. men jeg får bare smøre meg med tålmodighet
Masse lykke til! Plutselig er det deres turGratulerer! Det er godt å høre at flere har blitt gravid kort tid etterpå jeg fjernet i eggleder i mai, men det har enda ikke skjedd noe. Syklusene mine er litt rare enda.. men jeg får bare smøre meg med tålmodighet