"Prøvetid" ;)

Alveskatt

Glad i forumet
Nå begynner det snart å nærme seg prøvetid for oss.. venter M 4 august så EL rundt 19... Er sååå spent!! Første mnd vi prøver så veldig spent på hvor fort det klaffer!! emoticon

Lenge til dere andre har EL? Har dere hatt mange pp?

Masse lykke til alle sammen, håper på maibabyer til alle sammen
 
Jepp  Klar som ett egg her..!!emoticon

Tror jeg har EL rundt 9 august...Dette blir kjempe spennende....Vår 2 pp..Hadde bestemt meg for ikke å stresse og ta det som det kommer.. Meeen , det er lettere sagt enn gjort...

Krysser fingrene for alle sammen  Lykke til...!!
 
Heei! Jeg venter på tr nå 1. August også er det bare å vente tålmodig på EL! Dette blir min første pp og jeg håper så inderlig det klaffer på første forsøk. Prøver jo å forberede meg på at det kan ta tid, men vil så gjerne bli gravid med en gang!! :D
 
Vi prøver for første gang denne mnd:) Litt usikker på når EL er, men vi tester ikke heller da. Tar det som det kommer... Klaffer det så klaffer det, men ønsker meg veldig mai baby!!:) Så vi må krysse fingrene så mye vi klarer for oss alle her inne:))
 
slenger meg på her jeg. kunne godt tenke meg en liten mai baby :)
har el rundt 10-12 august tror jeg, så da er det bare å kjøre på! :)
 
El 10.august..... Gruer/gleder meg!!!
 
EL 10 august her også hvis syklussen ikke klusser seg til (noe den mest sannsynligvis gjør denne gangen også da...) men denne pp skal det el testes til den store gullmedalje, slik at jeg vet at vi ikke misser den..har skuffen full av billigtester nå, denne gangen skal den ikke slippe unna ;) og så tenker jeg å prøve både grapefrukt juice, og hostesaft denne gangen, i tillegg til å unngå kaffe så langt det går.. Utålmodig etter å begynne denne pp for fullt. Håper spiren sitter denne gangen. Er veldig klar, dette blir vår 4 pp.
Masse lykke til alle sammen!! :)
 
Hei:) Jeg har EL ca 7 august:) Er 2 pp nå. Har to gutter fra før så dette blir vår tredje:)
 
Da har EL vært eller nærmer seg med stormskritt!!!  Håper dere er klare for to streker om en 2 ukers tid!!
 
ca 3 uker til test her. Men har alltid testa pos ca 5 dager før, så tror nok ikke jeg klarer å vente i 3 uker. :p
 
Back
Topp