Viktigste tipsene jeg har nok å forvente at alt kan snu på femøringen etter oppstart, det er aldri noen som vet helt sikkert hvordan det går før det er over, plurselig er det et eller annet, og det gjør nok litt ekstra vondt om man ikke er forberedt.
Ikke hent ut mer medisiner enn du får beskjed om, de regner ut til deg hva du trenger underveis.
Vær forberedt på at du kan bli veldig uggen av alle hormonene og at du kanskje rett og slett må ligge med beina opp en stund fremfor å anstrenge deg for å holde tempoet oppe. Jeg har ikke sjans å holde meg i vanlig aktivitet under stimulering eller etter uttak mens andre klarer det fint
Hvis du finner frem her inne på assistert så er det masse flotte damer med mange forskjellige erfaringer.
Tror desverre ikke det finnes noe treff for ufrivillig barnløse regelmessig, ikke hørt noe om det ihvertfall.
Og egguttak.. Jeg har hatt ett ganske vondt ett, og er helt fantastisk ett som var helt smertefritt, veldig spennende at vi får se på skjermen når de tømmer foliklene!