Prøvere ved St.Olavs

Ja jeg er bare glad om jeg får 1 fint egg værtfall , men drømmen er jo 2-3 da, så jeg kan få sjangs og sette inn to egg .. ;)
Men takk [emoji173]️

Håper på fine egg! Men, blir meeget overrasket om du får inn to! St.Olavs er kjempestrenge på det! Så jeg ville forberedt meg på bare et egg inn om jeg var deg! Kan jo være de kan vurdere det siden det er siste forsøket ditt, men jeg tviler! Egg du evt har til overs prøver de nok å dyre til blasto og fryse ned!

Håper på fine egg! Men, blir meeget overrasket om du får inn to! St.Olavs er kjempestrenge på det! Så jeg ville forberedt meg på bare et egg inn om jeg var deg! Kan jo være de kan vurdere det siden det er siste forsøket ditt, men jeg tviler! Egg du evt har til overs prøver de nok å dyre til blasto og fryse ned!
Vi få se.. har skjønt at de er litt vanskelige der :p
Men jeg har no tenkt og spørre værfall

Når man blir litt rastløs her alene og nesten ikke klarer og vente til i morgen :laughing001

Kunne jo ikke være enklere og finne fram, tok meg 15 min fra hotellet :hilarious:
Kom seg en time for tidlig for jeg var redd for og ikke finne fram , typisk meg :hilarious:

Kunne jo ikke være enklere og finne fram, tok meg 15 min fra hotellet :hilarious:
Kom seg en time for tidlig for jeg var redd for og ikke finne fram , typisk meg :hilarious:
Jeg har sittet og ventet på utsiden etter blodprøve en gang fordi det var lenge til jeg hadde time, satt og spiste maten min med selskap fra en skikkelig innpåsliten måse, fikk noen fine filmer av den :D

Klarer ikke la vær med og smile :hilarious: :hilarious: :hilarious: :p

Mine fine egg poser ❤️ :hilarious: Til egguthenting tirsdag, håper jeg på den 3 eggposer er stor nok til og hente ut noen egg..
ellers var det 2 perfekte ..
så to dager til med sprøyter , og pluss ovitrellen..

Mine fine egg poser [emoji173]️ :hilarious: Til egguthenting tirsdag, håper jeg på den 3 eggposer er stor nok til og hente ut noen egg..
ellers var det 2 perfekte ..
så to dager til med sprøyter , og pluss ovitrellen..

Sååå spennende [emoji7] Masse lykke til [emoji173]️

Hihi, det er noen trivelige parker der, du skulle gått dit heller :)
Neste gang, hvis du går inn "bak" kvinne-barn-senteret, så er det et særdeles trivelig område der, med vann og greier :)

Hihi, det er noen trivelige parker der, du skulle gått dit heller :)
Neste gang, hvis du går inn "bak" kvinne-barn-senteret, så er det et særdeles trivelig område der, med vann og greier :)
Vi har en hel dag når samboer skal være med over helgen, så kan han og være med og få litt ut av Trondheim og..
men må si jeg trives godt i Trondheim :joyful:

;)
Jeg får faktisk to inn foresten ;)
Jeg spurte og hun sykepleieren sa at det stod i systemet deres at jeg skulle få sette inn to om jeg ønsket dette.. :D
men spørs om jeg får to fine om sette inn da, det få no tiden vise ;)

Jeg har sneket i kulissene en liten stund, men nå kommer jeg nok med dere om ikke noe magisk skulle skje på egenhånd etter 27pp.
Henvisning sendt, venter da på respons om hvilke prøver som mangler. Vil ikke tro det er så mye, har vært med gynekolog å testet mye.

;)
Jeg får faktisk to inn foresten ;)
Jeg spurte og hun sykepleieren sa at det stod i systemet deres at jeg skulle få sette inn to om jeg ønsket dette.. :D
men spørs om jeg får to fine om sette inn da, det få no tiden vise ;)
Jeg har en venninne som fikk inn to egg på siste forsøk ved St.Olavs.

Jeg har en venninne som fikk inn to egg på siste forsøk ved St.Olavs.
Håper jeg får ut to fine egg da, har aldri fått ut mer enn 2 eller 1 som så vidt var noe, men Ok nok til og sette in

Mangler en pk med bemfola til søndag og får ikke tak i den no :eek:
Hva ville dere gjort?
Tatt bare menopur som vandlig..
kan vell ikke bare ta mer av den? Noen man kan ringe til og spørre ??

Mangler en pk med bemfola til søndag og får ikke tak i den no :eek:
Hva ville dere gjort?
Tatt bare menopur som vandlig..
kan vell ikke bare ta mer av den? Noen man kan ringe til og spørre ??
Er det ikke fare for at foliklene ikke er store nok på uttaksdagen hvis du ikke får satt bemfola? Det er jo folikkelstimulerende. Ikke noe apotek eller sykehus med sykehusapotek du kan reise til?

Back
Topp