Prøvere ved St.Olavs

Var visst ikke godt nok! De må ha bekreftelse fra st.Olavs påstår de! Jeg blir tussete [emoji15]
Vis vedlegget 273820

Hvorfor skal jeg stå midt i en krangel mellom pasientreiser og st.Olavs [emoji15]
Da må de jo kunne ringe og bekrefte dette :)

Jeg gir opp!
IMG_1706.jpg

De nekter å ringe hverandre! Helt forbanna håpløst [emoji15] Får bare vente på posten og håpe pasientreiser godtar at de får bekreftelsen sent [emoji849]
De fikk min 2 dager før jeg bestilte.. pga kom på jeg måtte vente på en bekreftelse fra Haukeland at jeg ikke fikk ta behandligen der hos de.. når skal du reise ?

Jeg gjentar, har du sendt mail eller ringt?
Evt ber du om å få bli satt over til pasientreiser Trondheim og forklarer at de er vanskelige mot deg på mail.

Jeg har både send Mail og ringt både pasientreiser og St.Olavs. Virker som de krangler om hva som er rett gjennom meg [emoji38] Jaja, føkk it! Jeg gidder ikke krangle mer med noen av de. Legger mest sannsynlig ut selv. Har nok stress om ikke dette skal bli en stor greie.

Jeg har både send Mail og ringt både pasientreiser og St.Olavs. Virker som de krangler om hva som er rett gjennom meg [emoji38] Jaja, føkk it! Jeg gidder ikke krangle mer med noen av de. Legger mest sannsynlig ut selv. Har nok stress om ikke dette skal bli en stor greie.
Hvor landet hører du til når du skal snakke med pasient reiser?

Jeg holder til i Bergen [emoji5]
Jeg og .. de var veldig grei med meg.. de fikk alt 2 dager før jeg skulle reise og fikk reise bekreftelse 10 min etter på.
Men st Olavs må no kunne ta en tlf til de og bare bekrefte du har en time der vell ??

Jeg og .. de var veldig grei med meg.. de fikk alt 2 dager før jeg skulle reise og fikk reise bekreftelse 10 min etter på.
Men st Olavs må no kunne ta en tlf til de og bare bekrefte du har en time der vell ??

De nekter å ringe hverandre [emoji38] Tror de er uvenner eller noe [emoji849]

De nekter å ringe hverandre [emoji38] Tror de er uvenner eller noe [emoji849]
Hun jeg snakket med sa de på st Olavs var flinke til og samarbeide med pasientreiser , men stemmer ikke helt det da :hilarious:
Jaja med håper det order seg værtfall da, men de må da kunne sende deg en bekreftelse på helsenorge sine sider eller på andre måter..?
Bare tenker helsenorge sine sider er jo det bare deg som kommer inn på .. ;)

Hun jeg snakket med sa de på st Olavs var flinke til og samarbeide med pasientreiser , men stemmer ikke helt det da :hilarious:
Jaja med håper det order seg værtfall da, men de må da kunne sende deg en bekreftelse på helsenorge sine sider eller på andre måter..?
Bare tenker helsenorge sine sider er jo det bare deg som kommer inn på .. ;)

Er ingenting på Helsenorge, var noe av det første jeg sjekket [emoji38][emoji85] Tror ikke st.Olavs er inne der enda. Men jeg har innfunnet meg med at jeg bare bestiller selv og får refundert [emoji5]

Er ingenting på Helsenorge, var noe av det første jeg sjekket [emoji38][emoji85] Tror ikke st.Olavs er inne der enda. Men jeg har innfunnet meg med at jeg bare bestiller selv og får refundert [emoji5]
Ja det kan du jo og, men er jo merkelig de skal være så vannskelig med og sende en bekreftelse da :wideyed:

Ja det kan du jo og, men er jo merkelig de skal være så vannskelig med og sende en bekreftelse da :wideyed:

Ja, det gjør de visst ikke [emoji849] Har snakket med 2 stykker som begge fortalte meg at de ikke sender bekreftelser! Har gitt opp hele greien [emoji38] Orker ikke å krangle med hverken de eller pasientreiser!

Hvordan gikk det med deg i dag? Fortell, fortell [emoji56]
Jeg har ikke noen kontroll før i morgen tidlig, men måtte reise i dag pga fly tiden passet ikke inn med kl. Til kontroll i morgen tidlig ;)

Åååå oki [emoji4] Er det første ul kontroll du skal på? Når i morgen har du time?
Ja første, kjenner Ut som det er fult nedi her :hilarious:
Så håper vi får uttak over helgen, eller jeg :p
Skal på ul kl 9 i morgen tidlig

Ja første, kjenner Ut som det er fult nedi her :hilarious:
Så håper vi får uttak over helgen, eller jeg :p
Skal på ul kl 9 i morgen tidlig

Ååååå så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen [emoji173]️ Håper du får ut masse fine egg [emoji5] Masse lykke til i morgen!

Ååååå så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går i morgen [emoji173]️ Håper du får ut masse fine egg [emoji5] Masse lykke til i morgen!
Ja jeg er bare glad om jeg får 1 fint egg værtfall , men drømmen er jo 2-3 da, så jeg kan få sjangs og sette inn to egg .. ;)
Men takk ❤️

Back
Topp