Prøvere ved St.Olavs

Noen som kan hjelpe meg med hvor langt jeg er i svangerskapet? Hadde innsett av 5-dagers blasto den 9.nov. I følge vanlig utrekning (første dag av siste mens) er jeg 5+5 i dag, men hvis jeg legger inn unnfangelsesdatoen - altså 9.nov da egget ble satt inn, så er jeg 5+1. Hva er riktig?
 
Endelig fått svar fra St Olavs om videre plan! Ser ut som jeg må vente til midten av januar pga julestengt. Men det blir styrt syklus før innsett. Jeg hadde trodd det kanskje ble naturlig syklus, og jeg hadde derfor trodd at syklusen min nå var helt ideell, med eggløsning i starten av januar en gang. Men neida, nå får jeg bare håpe på tidlige eggløsninger denne og neste gang, så jeg får startet så tidlig som mulig i januar :p
Noen som har erfaringer med styrt syklus hos St. Olavs?
Jeg fikk egentlig ikke med meg hvilke medisiner eller så, men det får jeg nok pr brev. Skal i alle fall ta noe for å forhindre follikkelutvikling og ha kontroller hos gyn, så.. da regner jeg med det var styrt syklus de mente :p
 
Venter fortsatt på tilbakemelding fra St. Olavs ang. eggene etter totalfrys!! På sjette dagen:wideyed: Er det noen som har opplevd å få tilbakemelding så seint? Jeg VET at de sa onsdag ELLER torsdag, men.. Really? Når skal de ringe?!:p
 
Venter fortsatt på tilbakemelding fra St. Olavs ang. eggene etter totalfrys!! På sjette dagen:wideyed: Er det noen som har opplevd å få tilbakemelding så seint? Jeg VET at de sa onsdag ELLER torsdag, men.. Really? Når skal de ringe?!:p
Håper du får svar snart!! :HeartredMå føles som en evighet å vente :wtf:
 
Endelig fått svar fra St Olavs om videre plan! Ser ut som jeg må vente til midten av januar pga julestengt. Men det blir styrt syklus før innsett. Jeg hadde trodd det kanskje ble naturlig syklus, og jeg hadde derfor trodd at syklusen min nå var helt ideell, med eggløsning i starten av januar en gang. Men neida, nå får jeg bare håpe på tidlige eggløsninger denne og neste gang, så jeg får startet så tidlig som mulig i januar :p
Noen som har erfaringer med styrt syklus hos St. Olavs?
Jeg fikk egentlig ikke med meg hvilke medisiner eller så, men det får jeg nok pr brev. Skal i alle fall ta noe for å forhindre follikkelutvikling og ha kontroller hos gyn, så.. da regner jeg med det var styrt syklus de mente :p

Håper med deg!! Kjedelig å vente til januar - satser på en fin julefeiring - også at 2021 er året :smiley-angelic001
 
Hadde uttak i går - ble 10 egg :happy: Vet ikke hva som er bra eller dårlig - men de var fornøyde. Innsett er planlagt til mandag - håper på null beskjed fram til da, og at vi kanskje får noen på frys:angelic: Men vi tør ikke være for optimistiske heller, det er Canser-sperm, så vi er usikre på kvaliteten.

Synes forøvrig uttaket var helt ok, men hadde store smerter på kvelden :dead:

Håper det er bra med alle her inne :Heartred
 
Hadde uttak i går - ble 10 egg :happy: Vet ikke hva som er bra eller dårlig - men de var fornøyde. Innsett er planlagt til mandag - håper på null beskjed fram til da, og at vi kanskje får noen på frys:angelic: Men vi tør ikke være for optimistiske heller, det er Canser-sperm, så vi er usikre på kvaliteten.

Synes forøvrig uttaket var helt ok, men hadde store smerter på kvelden :dead:

Håper det er bra med alle her inne :Heartred

Gratulerer med vel gjennomført uttak! 10 egg er jo perfekt:happy: Du får ta Paracet og hvile mye:Heartred Sliter fortsatt med overstimulering jeg, så begynner å bli møkkalei å ta det rolig:p Masse lykke til, håper dere får satt inn gullegget og får noen på frys:Heartred
 
Håper med deg!! Kjedelig å vente til januar - satser på en fin julefeiring - også at 2021 er året :smiley-angelic001

♥️♥️ takk, håper du og får en fin jul, med positiv test og greier ;)
Lykke til på innsett!
 
Da har vi fem perfekte små blastoer på frys:sad010 Jeg kan ikke tro det:Heartred Av 15 befruktet så er vi utrolig glad for det resultatet:Heartred Nå kan ikke januar komme fort nok:D
 
Endelig fått svar fra St Olavs om videre plan! Ser ut som jeg må vente til midten av januar pga julestengt. Men det blir styrt syklus før innsett. Jeg hadde trodd det kanskje ble naturlig syklus, og jeg hadde derfor trodd at syklusen min nå var helt ideell, med eggløsning i starten av januar en gang. Men neida, nå får jeg bare håpe på tidlige eggløsninger denne og neste gang, så jeg får startet så tidlig som mulig i januar :p
Noen som har erfaringer med styrt syklus hos St. Olavs?
Jeg fikk egentlig ikke med meg hvilke medisiner eller så, men det får jeg nok pr brev. Skal i alle fall ta noe for å forhindre follikkelutvikling og ha kontroller hos gyn, så.. da regner jeg med det var styrt syklus de mente :p
Har hatt mange fryseforsøk på St. Olavs.
Du begynner på progynova, dose er litt individuelt. Så blir det cyclogest i tillegg fra 5 dager før innsett og til du tester, og enda lengre ved positiv test. :)
Lykke til! Skal også i gang i midten av Jan. St Olav :)
 
Back
Topp