Prøvere ved St.Olavs

Jeg fikk beskjed om å ringe gyn avdeling på sykehuset og dens vakttelefon om det var behov for det. Ikke gå via legevakt, var beskjeden.

Ja, riktig, var noe sånn jeg evt tenkte ville være aktuelt. Tror jeg kommer meg gjennom kvelden/natten, så får jeg ta kontakt med dem over Crypho i morgen tidlig i stedet skulle det ikke bli noen bedring. Tusen takk for svar:joyful:
 
En super duper god nyhet - leste akkurat på st Olavs sin facebook side, det var en dame som spurte om åpningstid før jul, og da bekreftet de at de er åpne t.o.m 23.12! Kjempenyheter for meg som stresser med å få mensen tidsnok til innsett.
 
En super duper god nyhet - leste akkurat på st Olavs sin facebook side, det var en dame som spurte om åpningstid før jul, og da bekreftet de at de er åpne t.o.m 23.12! Kjempenyheter for meg som stresser med å få mensen tidsnok til innsett.

Hurra for det! Da får vi håpe EL kommer helt perfekt til, sånn at det blir innsett på deg ♥️
 
En super duper god nyhet - leste akkurat på st Olavs sin facebook side, det var en dame som spurte om åpningstid før jul, og da bekreftet de at de er åpne t.o.m 23.12! Kjempenyheter for meg som stresser med å få mensen tidsnok til innsett.
Så fantastisk! Jeg fikk mens i dag, og er litt redd det er for sent. (Fikk beskjed om at det fort ble litt sent om jeg fikk mens etter 28). Men da er det vel absolutt håp om forsøk i desember da:woot:
 
Så fantastisk! Jeg fikk mens i dag, og er litt redd det er for sent. (Fikk beskjed om at det fort ble litt sent om jeg fikk mens etter 28). Men da er det vel absolutt håp om forsøk i desember da:woot:
Jeg fikk mens i dag, håper vi begge rekker det :nailbiting: jeg kommer uansett til å pushe på for iaf å komme meg på første ul for å sjekke stå før de avbryter.
 
Jeg fikk mens i dag, håper vi begge rekker det :nailbiting: jeg kommer uansett til å pushe på for iaf å komme meg på første ul for å sjekke stå før de avbryter.
Ja samme her. Venter på å høre fra de i dag, tørr ikke helt å begynne stimuleringen før jeg har fått klarsignal. Men sist gang jeg hikk på gonal-f (som jeg skal ta nå også) så fikk jeg EL på CD14, og det var bare med lavdosestimulering. Så tenker at jeg bør rekke det veldig fint før jul
 
Ja samme her. Venter på å høre fra de i dag, tørr ikke helt å begynne stimuleringen før jeg har fått klarsignal. Men sist gang jeg hikk på gonal-f (som jeg skal ta nå også) så fikk jeg EL på CD14, og det var bare med lavdosestimulering. Så tenker at jeg bør rekke det veldig fint før jul
Spennende at du får prøve slik semi-styrt syklus :) var det sykehuset som foreslo det? Er selv dritt lei etter mange avbrutte forsøk fordi el blir for sen, tar letrozol nå, men selv på trippel er jeg usikker på om jeg når det...
 
Så fantastisk! Jeg fikk mens i dag, og er litt redd det er for sent. (Fikk beskjed om at det fort ble litt sent om jeg fikk mens etter 28). Men da er det vel absolutt håp om forsøk i desember da:woot:
Jeg fikk mens i dag, håper vi begge rekker det :nailbiting: jeg kommer uansett til å pushe på for iaf å komme meg på første ul for å sjekke stå før de avbryter.
Jeg fikk beskjed om at jeg rakk det om jeg fikk mens før 1.desember, så vil tro dere rekker det akkurat!:) Jeg fikk mens på lørdag, og startet stimulering i går:happy:
 
Spennende at du får prøve slik semi-styrt syklus :) var det sykehuset som foreslo det? Er selv dritt lei etter mange avbrutte forsøk fordi el blir for sen, tar letrozol nå, men selv på trippel er jeg usikker på om jeg når det...
Skal nok ikke ha semistyrt syklus! Den jeg henviste til var en lett stimulert syklus hos gynekolog før jeg kom igang hos st.Olavs (har pcos, så må ha hjelp til å stimulere frem eggløsning hvis den ikke skal bruke en evighet) Skal nå igang med fullt forsøk, men da med samme medisin som jeg har brukt i lav dose tidligere.
 
Jeg fikk beskjed om at jeg rakk det om jeg fikk mens før 1.desember, så vil tro dere rekker det akkurat!:) Jeg fikk mens på lørdag, og startet stimulering i går:happy:
Så kjekt å høre! Jeg har fremdeles ikke hørt fra de, og er litt usikker på hva jeg gjør om de ikke ringer meg i dag... skrev på Crypho at det hastet:hilarious:. Skal jeg da ta sjangs på å starte likevel liksom?
 
Så kjekt å høre! Jeg har fremdeles ikke hørt fra de, og er litt usikker på hva jeg gjør om de ikke ringer meg i dag... skrev på Crypho at det hastet:hilarious:. Skal jeg da ta sjangs på å starte likevel liksom?
Hmm, det tør jeg ikke svare på nei:hilarious: men de 2-3 gangene de har ringt opp meg, har det vært etter kl 13, så får håpe de ringer deg i løpet av dagen! Jeg venter også på svar fra de på crypho nå.
 
Hmm, det tør jeg ikke svare på nei:hilarious: men de 2-3 gangene de har ringt opp meg, har det vært etter kl 13, så får håpe de ringer deg i løpet av dagen! Jeg venter også på svar fra de på crypho nå.
Ok. Da stresser jeg ikke med å fundere på det før senere i dag:hilarious:
 
Hmm, det tør jeg ikke svare på nei:hilarious: men de 2-3 gangene de har ringt opp meg, har det vært etter kl 13, så får håpe de ringer deg i løpet av dagen! Jeg venter også på svar fra de på crypho nå.
Hihiiiii, fikk akkurat svar, så da starter jeg stimulering i dag!!! Dette er så spennende:woot:
 
For en fantstisk fin opplevelse på St. Olavs i dag:Heartred Bortsett fra en halvtimes forsinkelse, så gikk alt veldig radig for seg - rett og slett som smurt, praktisk sett. Følte ikke det bar preg av samlebånd-i-det-offentlige i det hele tatt! Superhyggelig bioingeniør som til og med tok seg tid til å vise mannen supersvømmerne i mikroskop - gjett om han var stolt:p Inne på operasjonsstua var det bare kvinner, utrolig kult! Tenk så langt vi har kommet i kjønnsbalansen. Lokalbedøvelsen var bittelitt ubehagelig, men absolutt tolererbar. Uttaket var nesten smertefritt - et par ubehag da hun måtte helt ytterst på ene eggstokken, men det gikk greit å puste seg gjennom. «Dessverre» fikk vi ut over 18 egg, så det blir totalfrys og innsett først i januar. Veldig spent på tilbakemelding på onsdag/torsdag:Heartred Håper ikke de ringer før, for da er det i så fall med dårlig nytt. Tenkte bare skrive litt ekstra om opplevelsen her, hvis det er noe som kommer etter som lurer:) Foreløpig tommel oppoppopp for St. Olavs!:gen014 Nå må de bare skaffe oss noen fine blastoer:dance008

Da sees vi i januar på st.olavs ;)
 
Gleder meg helt sykt til å begynne stimulering igjen, fått brev fra st.olavs med bekreftet førsøk nr.2 i januar, cant wait:hilarious:
 
Hei:) Har noen av dere havnet i karantene mens dere har vært midt i et forsøk på St. Olavs? Ble det avbrutt?
 
Back
Topp