Prøvere ved St.Olavs

Om man har uttak på fredag, når får man vite hvordan det går med befruktning da?
Du får bare telefon hvis det ikke blir innsett, så vil tro de i det tilfellet da ringer mandag morgen dersom det ikke blir noe. Kanskje fredag hvis ingen blir befruktet og de rekker å ringe..

Du får bare telefon hvis det ikke blir innsett, så vil tro de i det tilfellet da ringer mandag morgen dersom det ikke blir noe. Kanskje fredag hvis ingen blir befruktet og de rekker å ringe..

Aa, skjønner [emoji15]
Blir ei lang å nærvepirrende helg da.. [emoji85]

hva går det ut på?

IMG_1813.JPG

hva går det ut på?

Har ikke lest papirene enda, men en ny måte å følge med på befruktningen gjennom en «datahjerne» som hjelper til med å velge det beste egget!

I tillegg sjekkes de på den måten de har gjort før også, så jeg tenker det er dobbel sjangs for å få vinneregget [emoji846] (Jeg vet ikke hvordan de har sjekket før da [emoji85])

Betyr det også at de skal tilstrebe 3-dagers i stedet for 2-dagers, der det passer ift helg? Siden de starter med å si at det er mest vanlig internasjonalt.

Det vet jeg faktisk ikke [emoji15] Kan sende deg bilde av alle papirene på pm om du vil?

Når på dagen ringer st.Olavs hvis ingen ble befruktet? Kan jeg puste lettet ut om de ikke ringer før 14:30?

Når på dagen ringer st.Olavs hvis ingen ble befruktet? Kan jeg puste lettet ut om de ikke ringer før 14:30?

Aner ikke[emoji51][emoji51]

Back
Topp