Prøvere ved St.Olavs

Hei. Da er det 3 år siden eg var inn på her sist. Vi skal til med ivf igjen. Søskenforsøk. Fekk beskjed med legen at hun hadde snakket med st.olavs og vi skulle bare gå inn på hjemmesiden deres og sende inn skjema på søskenforsøk. Noen som har gjort dette og vet hva som skjer? Må vi reise opp dit til ny samtale eller får man tilsendt medesin ? Fekk tilsendt sist men da var vi jo opp til samtale først. Fastlegen sa vi slapp og gå igjennom hele greia igjen siden det er bare 3 år siden og alt er likt ennå. Så da tenker eg vi slipper og reise opp dit bare for samtale og bare får begynt rett på medesin ved neste syklus?

Vi sendte bare inn skjema, også fikk vi brev i posten noen uker senere. Så ringte jeg inn når brevet var kommet, og planla nytt forsøk. Hadde ikke gått like lang tid for oss da..

Hei! Nå er jeg også i gang! :) 2. Ferskforsøket. Første gang gjorde vi det privat, men nå blir der på St.Olav. Er 5. dag på bemfola 225 i dag. Første kontroll er på tirsdag. Ved sist forsøk fikk jeg bare to egg. Denne gangen er dosen økt og jeg kjenner mer aktivitet i eggstokkene denne gangen, så krysser fingrene for at det betyr flere egg! :smiley-angelic001 Flere som skal til trondheim neste uke? Jeg kommer tilreisende fra oslo. Litt usikker på om jeg drar hjem mellom hver kontroll, uttak/innsett. Hva gjør dere? :)

Jeg skal til bartebyen til uken [emoji137]‍♀️ Vi reiser i morgen, uttak på mandag morgen og innsett på torsdag [emoji4] Vi må reise hjem mellom hver gang ja. Ring pasientreiser så bestiller de fly til deg [emoji4] Når skal du nordover?

Jeg skal til bartebyen til uken [emoji137]‍♀️ Vi reiser i morgen, uttak på mandag morgen og innsett på torsdag [emoji4] Vi må reise hjem mellom hver gang ja. Ring pasientreiser så bestiller de fly til deg [emoji4] Når skal du nordover?
Lykke til :joyful:

Oh yes! Endel av sjarmen med progesteron[emoji23][emoji23]
Og få ikke snakke om trøtt på kvelden, har sovet 1-2 timer på denne tiden siden vi kom hjem Trondheim

Hva er lurt å pakke med seg til uttak? Vi reiser fra Bergen i morgen (uttak på mandag) og lurer på om noen har noen gode tips som vi ikke har tenkt på? Har pakket: behagelige og løse klær, rent undertøy, toalettsaker, lader til mobiler, alle papirer, alle medisiner, kopp til mannens prøve.. kommer ikke på noe annet? Noen som vet om noe annet som er lurt å ta med?

Hva er lurt å pakke med seg til uttak? Vi reiser fra Bergen i morgen (uttak på mandag) og lurer på om noen har noen gode tips som vi ikke har tenkt på? Har pakket: behagelige og løse klær, rent undertøy, toalettsaker, lader til mobiler, alle papirer, alle medisiner, kopp til mannens prøve.. kommer ikke på noe annet? Noen som vet om noe annet som er lurt å ta med?

Jeg hadde ikke noe særlig mye mer med, hadde akkurat nok til de 4 dagene der nede..
Uttaks dagen var nattbuksen min grådig god og ha på .. gikk vell egentlig rett på hotell rommet og sov i 2 timer

Jeg hadde ikke noe særlig mye mer med, hadde akkurat nok til de 4 dagene der nede..
Uttaks dagen var nattbuksen min grådig god og ha på .. gikk vell egentlig rett på hotell rommet og sov i 2 timer

Tusen takk for svar [emoji257] [emoji173]️Hvor lang tid regner man å bruke på sykehuset på uttaksdagen? Vi har time kl 09:00 og fly hjem kl 14:35.

Dere som har tatt progynova ifbm fryseforsøk, har dere tatt alle på en gang når dere har fått 3 daglig eller fordelt utover? Tenker det letteste er jo å ta alle tre samtidig men synes det stod noe om det i brevet mitt og det finner jeg ikke :bookworm:

Morgen, ettermiddag og kveld[emoji5]

Dere som har tatt progynova ifbm fryseforsøk, har dere tatt alle på en gang når dere har fått 3 daglig eller fordelt utover? Tenker det letteste er jo å ta alle tre samtidig men synes det stod noe om det i brevet mitt og det finner jeg ikke :bookworm:

Og så brukte jeg en slik dosett, da hadde jeg de enkelt med meg og hadde en uke av gangen[emoji1303][emoji5]

IMG_0239.JPG

Hehe, jeg har flere dosetter for å si det sånn :hilarious:

Det burde jeg egentlig hatt også, til alle vitaminene[emoji23] men de tok jeg på morgenen bare, så de gikk det greit å ha hjemme[emoji12] denne passet akkurat til progynova 3 ganger om dagen, og tok liten plass i veska[emoji6]

Det burde jeg egentlig hatt også, til alle vitaminene[emoji23] men de tok jeg på morgenen bare, så de gikk det greit å ha hjemme[emoji12] denne passet akkurat til progynova 3 ganger om dagen, og tok liten plass i veska[emoji6]
Jeh er så dårlig med vitaminer, hvordan vitaminer tar du? Må prøve å starte me d før neste forsøk :-)

Tusen takk for svar [emoji257] [emoji173]️Hvor lang tid regner man å bruke på sykehuset på uttaksdagen? Vi har time kl 09:00 og fly hjem kl 14:35.
Jg kom inn når jeg hadde tid faktisk , kl 8 ,var vell på hotellet igjen til kl 9.45ca. ja no tok det og da 5 min med taxi fra sykehuset til st Olavs,
Skal dere ta fly hjem samme dag?
Vi ble i Trondheim til innsett dagen , bare tenker man er jo litt ør etter alle tabl og..
ja jeg blir det værtfall , og føler meg neste litt fyllesyk dagen etter på :hilarious:

Jeh er så dårlig med vitaminer, hvordan vitaminer tar du? Må prøve å starte me d før neste forsøk :-)

Jeg tok Q10, vitamineral, trippel omega, bvitaminer, folat, sink+C vitaminer og tranebærkapsler (siste kun fordi jeg ofte får UVI, hadde det ved innsett en gang og var heeelt forferdelig siden jeg måtte møte med full blære)! [emoji5][emoji85]

Jg kom inn når jeg hadde tid faktisk , kl 8 ,var vell på hotellet igjen til kl 9.45ca. ja no tok det og da 5 min med taxi fra sykehuset til st Olavs,
Skal dere ta fly hjem samme dag?
Vi ble i Trondheim til innsett dagen , bare tenker man er jo litt ør etter alle tabl og..
ja jeg blir det værtfall , og føler meg neste litt fyllesyk dagen etter på :hilarious:

Høres bra ut [emoji4] Ja, vi flyr hjem igjen samme dag. Har forberedt mannen på at han må være barnevakt for en rusa Lean når vi skal fly hjem igjen [emoji38] Alt går når ønsket er der [emoji38] Blir nok 3 reiser frem og tilbake for min del.

Høres bra ut [emoji4] Ja, vi flyr hjem igjen samme dag. Har forberedt mannen på at han må være barnevakt for en rusa Lean når vi skal fly hjem igjen [emoji38] Alt går når ønsket er der [emoji38] Blir nok 3 reiser frem og tilbake for min del.

Hoho, med det smertestillende regimet de bruker på St.Olavs nå så ble jeg helt syykt rusa! Mye mer enn første uttaket hvor jeg fikk veneflon! Begynte ikke å bli meg selv igjen før utpå kvelden!! Jeg babla og sjangla, mannen holdt på å le seg ihjel[emoji23] hadde 2,5 timer biltur hjem, da ble jeg litt kvalm[emoji23][emoji23]

Ja det velger man sef selv :joyful:
Ble sånn og litt pga samboer liker ikke og fly... Så da ble det to fly turer.. :p
jg kunne egentlig fint reist hjem igjen på kvelden utak dagen, og reist opp igjen ved innsett, hadde jo heller ikke time til innsett før 12.30 og..

Back
Topp