Prøvere anbefales vel å starte så fort som mulig enten det er IVF eller ikke, så bare start så fort du kanKom på at de på st Olavs nevnte ikke noe om folsyre?
Burde ikke jeg ta dette no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvere anbefales vel å starte så fort som mulig enten det er IVF eller ikke, så bare start så fort du kanKom på at de på st Olavs nevnte ikke noe om folsyre?
Bare ta folsyre, det er jo bare bra når du er gravid. For du er jo det nåKom på at de på st Olavs nevnte ikke noe om folsyre?
det står i inntaksbrevet tror jeg. man skal jo gjerne da det fra man planlegger å bli gravid for å ha lagrene oppeKom på at de på st Olavs nevnte ikke noe om folsyre?
riktig riktigBare ta folsyre, det er jo bare bra når du er gravid. For du er jo det nå
Overskudd av folsyre tisser man bare ut om jeg har forstått det rett.
Jeg har tatt det i 2år nå
Da er det bare og kjøpe en daBare ta folsyre, det er jo bare bra når du er gravid. For du er jo det nå
Overskudd av folsyre tisser man bare ut om jeg har forstått det rett.
Jeg har tatt det i 2år nå
Det spørs jo litt når man hadde uttak og innsett. Denne runden hadde jeg uttak på 2+0, hvis jeg hadde fått innsett ville det blitt på 2+5. Testdato to uker etter det ville vært på 4+5. Vær oppmerksom på at St Olavs ikke tar hensyn til dagene eggene dyrkes i forhold til dager i syklusen, de setter alle som 4+0 på testdato.Hun sa til meg på klinikken at når man har satt inn egget, så er man i uke 2
Og ved test dato uke 4..
flere som har hørt dette?
Har aldri hørt at de sier og forklarer så masse som de gjore på st Olavs, jg og samboer måtte rett Og slett gi litt skryt til den sykepleieren vi snakket med etter innsett
Synes de er ganske fjerne som gjør det slik. Irriterer meg en del over det, tenk at du kan gå nesten en hel uke over maks overtid fordi de regner på den måten.Det spørs jo litt når man hadde uttak og innsett. Denne runden hadde jeg uttak på 2+0, hvis jeg hadde fått innsett ville det blitt på 2+5. Testdato to uker etter det ville vært på 4+5. Vær oppmerksom på at St Olavs ikke tar hensyn til dagene eggene dyrkes i forhold til dager i syklusen, de setter alle som 4+0 på testdato.
Så er bare tull at de sier sånt da?Synes de er ganske fjerne som gjør det slik. Irriterer meg en del over det, tenk at du kan gå nesten en hel uke over maks overtid fordi de regner på den måten.
Vel.. jeg er ikke enig med utregningen deresSå er bare tull at de sier sånt da?
Synes de er ganske fjerne som gjør det slik. Irriterer meg en del over det, tenk at du kan gå nesten en hel uke over maks overtid fordi de regner på den måten.
Så er bare tull at de sier sånt da?
Jepp.. Men så vidt jeg har forstått så oppgir man bare den faktiske termindatoen til jordmor/fastlege, så forholder de seg til den, ikke den st Olavs mener.Synes de er ganske fjerne som gjør det slik. Irriterer meg en del over det, tenk at du kan gå nesten en hel uke over maks overtid fordi de regner på den måten.
Jeg måtte reise om kvelden før , men d var pga flyturene som ikke passet inn med første kontrollen, skulle møte kl 9 om morningen.Hei! Nå er jeg også i gang! 2. Ferskforsøket. Første gang gjorde vi det privat, men nå blir der på St.Olav. Er 5. dag på bemfola 225 i dag. Første kontroll er på tirsdag. Ved sist forsøk fikk jeg bare to egg. Denne gangen er dosen økt og jeg kjenner mer aktivitet i eggstokkene denne gangen, så krysser fingrene for at det betyr flere egg! Flere som skal til trondheim neste uke? Jeg kommer tilreisende fra oslo. Litt usikker på om jeg drar hjem mellom hver kontroll, uttak/innsett. Hva gjør dere?
Flere som blir oppblåst av lutinusen og etter innsett ?
Ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei nesten
Jepp!Flere som blir oppblåst av lutinusen og etter innsett ?
Ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei nesten