Prøvere ved St.Olavs

Du får nok brev i posten i løpet av en ukes tid eller to. De sender med noen papirer dere må fylle ut og returnere og eventuelt henvisning til blodprøver hvis det mangler noen. Når alle blodprøver er tatt og alle papirer er fylt ut skal du ringe de og avtale oppstart [emoji4]

Ah, takk for svar :hello2 :)

Okei, takk :D var usikker på når jeg kunne håpe på innsett etter kontroll mtp cyclogest. Starter manpå det rett etter kontroll?

Jeg har starta på cyclogest dagen etter kontrollen ved to av fryseforsøka mine, om jeg ikke husker helt feil[emoji5]

Okei, takk :D var usikker på når jeg kunne håpe på innsett etter kontroll mtp cyclogest. Starter manpå det rett etter kontroll?

Spørs hvor mange dager etter kontroll du skal ha innsett:) sist hadde jeg kontroll en onsdag og fikk innsett onsdagen en uke etter, startet da på cyclogest på lørdagen, så 5.dag med Cyclogest hadde jeg innsett av blasto:)

Jeg har tenkt på en ting.. St Olavs har tydelig ikke noen ferdig plan for meg.. Jeg må ta nye blodprøver på førstkommende mens og skulle ringe de om jeg ikke hørte noe fra dem.. Jeg hadde håpet på oppstart på sprøyter i oktober, men det er jo ingen selvfølge...er jo ikke sikkert de har plass til meg da.. Noen som har vært gjennom det samme? Burde jeg ringe å høre med de hva som er planen?

Jeg har tenkt på en ting.. St Olavs har tydelig ikke noen ferdig plan for meg.. Jeg må ta nye blodprøver på førstkommende mens og skulle ringe de om jeg ikke hørte noe fra dem.. Jeg hadde håpet på oppstart på sprøyter i oktober, men det er jo ingen selvfølge...er jo ikke sikkert de har plass til meg da.. Noen som har vært gjennom det samme? Burde jeg ringe å høre med de hva som er planen?
Jeg hadde definitivt ringt og spurt!

Hurra!! Sa de noe om resten? Er det håp for noen på frys?
Ja ett, så lenge det holder ut da, men de sa at det var to fine egg..
så får vente og se ;)
Hadde vært fint med ett på frys og

Jeg hadde heeelt klart ringt og spurt!!!

Ja jeg blir liksom så usikker på alt, må jeg vente helt til nyttår igjen liksom? Får ta en tlf i morgen
Ring dem og hør! Det er fremdeles lenge igjen av året, det burde være noen ledige plasser før vi bikker 2019 :)

Et lite frustrasjons rop fra ei frustrert jente i natttimene! Har snart dag 70 på cyklus dag! Bruker og vere 30-40 å nå kommer den tanta aaaaldri!
Sprøytene ligger klar og hver jobb periode føles som den siste før vi skal dra, men tanta kommer ikke! Vurderer nesten og starte på et p-pille brett bare for og få den hærsens tanta! Aldri ventet og ønsket så mye! Har selfølgelig testet og ingen spire [emoji6]
Har ho pakket kofferten og dratt [emoji848]

Et lite frustrasjons rop fra ei frustrert jente i natttimene! Har snart dag 70 på cyklus dag! Bruker og vere 30-40 å nå kommer den tanta aaaaldri!
Sprøytene ligger klar og hver jobb periode føles som den siste før vi skal dra, men tanta kommer ikke! Vurderer nesten og starte på et p-pille brett bare for og få den hærsens tanta! Aldri ventet og ønsket så mye! Har selfølgelig testet og ingen spire [emoji6]
Har ho pakket kofferten og dratt [emoji848]

Har du snakket med St.Olavs om at du er så forsinka? Kanskje de vil gi deg en tablettkur med fks primolut for å fremkalle mens. Skjønner godt at du er frustrert!

Har du snakket med St.Olavs om at du er så forsinka? Kanskje de vil gi deg en tablettkur med fks primolut for å fremkalle mens. Skjønner godt at du er frustrert!

Har ikke gjort det nei, sist jeg snakka med dem, sa dem heg skulle vente litt til.. men tenker og snakke med dem i neste uke om ingen ting skjer før den tid..

Kom på at de på st Olavs nevnte ikke noe om folsyre?
Burde ikke jeg ta dette no o_O

Back
Topp