Noen her som vet om de har rekovelle og cetrotide på sykehusapoteket? Uten å må bestille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen her som vet om de har rekovelle og cetrotide på sykehusapoteket? Uten å må bestille?
Ja de fortalte meg at de har alt inneNoen her som vet om de har rekovelle og cetrotide på sykehusapoteket? Uten å må bestille?
Noen som vet når de stenger for tlf fra st Olavs? Bare så jeg vet jeg kan slappe av ,om de skulle ringe i dag, men krysser sef fingrene for ingen tlf i fra de
Ja de fortalte meg at de har alt inne
Ja jeg hadde ikke med min sprøyte dagen, og de hadde den inne når jeg gikk og skulle kjøpe denSå bra, takk for svar![emoji173]️
Har akkurat med sprøyter før UL på mandag, så kjipt om jeg får beskjed om å må ha mere også må det bestilles [emoji85] Men da stoler jeg på at de har[emoji846]
De kan ringe senere også men det er veldig sjeldent.Tror (men er ikke sikker) at de stenger tlf kl. 14:30. Noen må veldig gjerne arrestere meg om jeg tar feil [emoji4]
Ok , får bare vente... huff hater og venteDe kan ringe senere også men det er veldig sjeldent.
Hvilken dag er det i forhold til uttak? De ringe meg på dag 5, fikk ikke høre noe som helst før detSt Olavs har ikke ringt enda, tror dere ikke jeg kan slappe av no litt?? Kl er jo liksom 17.00
Men er jo bare så nyskjerrig på hvordan det går med mine egg og hvor mange som er blitt befruktet
Og enda må man vente i all nyskjerrighet i nesten 14 dager til i ruge tiden huff
Har time i morgen til innsettHvilken dag er det i forhold til uttak? De ringe meg på dag 5, fikk ikke høre noe som helst før det
Joda, men er det dag 5 eller 2 etter uttak imorgen. Sa de at de skulle ringe ang befruktning osv, for hvis ikke så gjør de ikke det...Har time i morgen til innsett
4 dager før innsettDere som har hatt frys i styrt syklus, hvor lenge før innsett har dere begynt på cyclogest?
Hei
Er det noen som vet hvor lang ventetid det er på St.Olavs? Vi er slik jeg forsto det ferdig utredet på lokalt sykehus, så legen mente St.Olavs skulle ta oss rett inn uten videre utredning. Antakelig blir det isci. Men legen vår her visste ikke noe om ventetiden i det hele tatt, og nettsidene ble ikke oppdatert sa han. Så, noen som vet hvor lang ventetid vi bør belage oss på, fra henvisning ble sendt?
Takk ble jo litt tullete av å sitte her og tenke, og ikke ane om man skal vente et år eller to mndTipper 2-3 mnd Vi måtte vente litt lenger på grunn av sommerferie og stappfullt rett etter sommerferie [emoji4]
Takk ble jo litt tullete av å sitte her og tenke, og ikke ane om man skal vente et år eller to mnd