Prøvere ved St.Olavs

Neida, bare drikk kaffe, men ikke hele kanna i et jafs. Ta det som anbefalingen for gravide, 1-2kopper dagen.
Det tenker jeg også, selv om jeg ikke drikker kaffe:rolleyes: men jeg drikker mye te og cola da:confused:

Mye koffein i det også.. colaen får prøvinga nesten bare takle, for den er gull om jeg er dårlig...
Jeg er avhengig, det må bare et glass eller to til etter jobb. Det bare blitt rutine, kutter ned på te med koffein. Mere fruktte, det går bra selv til morgen nå (Ikke så greit i starten).:p

Pukka har mange gode koffeinfri te-smaker[emoji5]
Ja det har de, men alt for mange av teene har kanel. Jeg er ingen fan av kanel i te:hungover:

Ja det har de, men alt for mange av teene har kanel. Jeg er ingen fan av kanel i te:hungover:
Jeg plages av at det er så utrolig mye med citrus, jeg tåler det jo egentlig ikke..risikerer elveblest, rennende øyne og tett nese.....

Hadde de ikke sagt når de har fått ut egg om at de var dårlig kvalitet?
Om de var det ...
de sa bare at de fikk ut 4 egg nemmelig , og tenkte ikke før jeg kom på hotellet at de kansje burde nevnt det :p

Hadde de ikke sagt når de har fått ut egg om at de var dårlig kvalitet?
Om de var det ...
de sa bare at de fikk ut 4 egg nemmelig , og tenkte ikke før jeg kom på hotellet at de kansje burde nevnt det :p
Aldri fått noe mer enn antall ved uttak :)
Med mindre noe går galt og det ikke blir innsett, så hører du ikke noe mer før innsettdagen :)

Aldri fått noe mer enn antall ved uttak :)
Med mindre noe går galt og det ikke blir innsett, så hører du ikke noe mer før innsettdagen :)
Herrgud det er jo litt skummelt :hilarious: blir en lang dag i morgen :p

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1303] Kunne tenkt meg å være flue på veggen når du fikk den telefonen [emoji38]

Da ble det negativ test her idag :-(

Back
Topp