Det tenker jeg også, selv om jeg ikke drikker kaffe men jeg drikker mye te og cola daNeida, bare drikk kaffe, men ikke hele kanna i et jafs. Ta det som anbefalingen for gravide, 1-2kopper dagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenker jeg også, selv om jeg ikke drikker kaffe men jeg drikker mye te og cola daNeida, bare drikk kaffe, men ikke hele kanna i et jafs. Ta det som anbefalingen for gravide, 1-2kopper dagen.
Mye koffein i det også.. colaen får prøvinga nesten bare takle, for den er gull om jeg er dårlig...Det tenker jeg også, selv om jeg ikke drikker kaffe men jeg drikker mye te og cola da
Det tenker jeg også, selv om jeg ikke drikker kaffe men jeg drikker mye te og cola da
Jeg er avhengig, det må bare et glass eller to til etter jobb. Det bare blitt rutine, kutter ned på te med koffein. Mere fruktte, det går bra selv til morgen nå (Ikke så greit i starten).Mye koffein i det også.. colaen får prøvinga nesten bare takle, for den er gull om jeg er dårlig...
Ja det har de, men alt for mange av teene har kanel. Jeg er ingen fan av kanel i tePukka har mange gode koffeinfri te-smaker[emoji5]
Jeg plages av at det er så utrolig mye med citrus, jeg tåler det jo egentlig ikke..risikerer elveblest, rennende øyne og tett nese.....Ja det har de, men alt for mange av teene har kanel. Jeg er ingen fan av kanel i te
Jeg prøver og holde meg unna daNeida, bare drikk kaffe, men ikke hele kanna i et jafs. Ta det som anbefalingen for gravide, 1-2kopper dagen.
Jeg prøver og holde meg unna da
Aldri fått noe mer enn antall ved uttakHadde de ikke sagt når de har fått ut egg om at de var dårlig kvalitet?
Om de var det ...
de sa bare at de fikk ut 4 egg nemmelig , og tenkte ikke før jeg kom på hotellet at de kansje burde nevnt det
Herrgud det er jo litt skummelt blir en lang dag i morgenAldri fått noe mer enn antall ved uttak
Med mindre noe går galt og det ikke blir innsett, så hører du ikke noe mer før innsettdagen
Oh yes! Verste er når det ringer en eller annen telefonselgerHerrgud det er jo litt skummelt blir en lang dag i morgen
Oh yes! Verste er når det ringer en eller annen telefonselger
Han fikk høre detTror jeg hadde kvelt vedkommende gjennom tlf [emoji38]
JaOh yes! Verste er når det ringer en eller annen telefonselger
Nei æsj så tristDa ble det negativ test her idag :-(
Uff, det var leitDa ble det negativ test her idag :-(
Da ble det negativ test her idag :-(