Hva skjer om man har uttak på tors feks? Og skulle satt inn på lørdag/søndag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har stengt i helgene. Uttak torsdag gir innsett av 5-dagers uka etterHva skjer om man har uttak på tors feks? Og skulle satt inn på lørdag/søndag?
Så fantastisk godt å høre at det ordnet seg❤Tenk at der fins så gode snille mennesker der ute
Hva er sjangsen for at akkurat vi skal få denne muligheter?
Er så evig takknemlig for de som har hjulpet oss i dette ivf sirkuset.. og alle der ute vet hva og hvordan , og ikke minst hvor vannskelig det kan være
Finnes ikke ord på hvor takknemlig jeg er
Og må innrømme og si at vi har ikke hatt lette tider, har vært en del nedturer i det siste..
men vi har heldivis værandre her hjemme.. selv om jeg merker at det kan bli for mye og gå oppi være andre 24/7 og
Mannlig faktor her. Det er mange kriterier innenfor sædsjekk, som antall, mengde, svømmeferdigheter, utseende, og noen flere som jeg ikke kommer på i farten. Hvis de tror dere kan lykkes med inseminering så gjør de vel det, hvis ikke så blir det vel IVF og kanskje ICSINoen av dere som er til behandling pga mannligfaktor?
Min har lav mengde og nedre grense på svømmerne, men akkurat innenfor normalen. Dette er en test som ikke testet levedykigheten da, han var ikke så nøye den legen tror jeg.
Det jeg lurer på hvilket regime St.Olavs på dette? Blir det full ivf eller inseminering?
Så godt at det ordnet seg! Gruer meg alltid til medisinuttak, det er et ganske stort innhugg i økonomien Men det er vel greit, når vi sitter der med junibabyene 2019 er alt glemtTenk at der fins så gode snille mennesker der ute
Hva er sjangsen for at akkurat vi skal få denne muligheter?
Er så evig takknemlig for de som har hjulpet oss i dette ivf sirkuset.. og alle der ute vet hva og hvordan , og ikke minst hvor vannskelig det kan være
Finnes ikke ord på hvor takknemlig jeg er
Og må innrømme og si at vi har ikke hatt lette tider, har vært en del nedturer i det siste..
men vi har heldivis værandre her hjemme.. selv om jeg merker at det kan bli for mye og gå oppi være andre 24/7 og
Ja sant vi har slitt mye økonomisk denne rundenSå godt at det ordnet seg! Gruer meg alltid til medisinuttak, det er et ganske stort innhugg i økonomien Men det er vel greit, når vi sitter der med junibabyene 2019 er alt glemt
Egguttak kan være så forskjellig, jeg har hatt ett som var skikkelig vondt og ett som var stort sett greit. Det viktigste der er å si fra hvis det gjør vondt, så fikser de det. Og ja jeg vet det er vanskelig å si fra når man er dypt fascinert av det som skjer på skjermen, det var det som skjedde med meg, men det er altså lov å si fraHei!
Skal starte med første forsøk om noen uker. Kjenner jeg bruker mye tid på å tenke på det, og bare lurer på om noen har noen gode tips for hvordan jeg kan forberede meg til det som vi skal igjennom? Kjenner jeg både gleder og gruer meg. Noen som kan dele sin erfaring rundt egguttaket? Det jeg gruer meg mest til egentlig. Oog noen som vet av om det er treff/møter i Trondheim for ufrivillige barnløse? Ble kanskje for mange spørsmål i et innlegg dette, men synes det er veldig godt å lese andres erfaringer da jeg ikke kjenner noen personlig som har vært igjennom dette.
Denne runden har vært hard økonomisk her og. Skulle hatt en egen IVF-konto som det har blitt snakket om i en annen tråd.. Plutselig må man ut med mer enn man hadde forventet, og det er ikke alltid like lettJa sant vi har slitt mye økonomisk denne runden
Nei er ikke detDenne runden har vært hard økonomisk her og. Skulle hatt en egen IVF-konto som det har blitt snakket om i en annen tråd.. Plutselig må man ut med mer enn man hadde forventet, og det er ikke alltid like lett
Takk for svar❤Mannlig faktor her. Det er mange kriterier innenfor sædsjekk, som antall, mengde, svømmeferdigheter, utseende, og noen flere som jeg ikke kommer på i farten. Hvis de tror dere kan lykkes med inseminering så gjør de vel det, hvis ikke så blir det vel IVF og kanskje ICSI
Gruer meg til den delen jeg også, det er vel ikke mere enn hva jeg gjennomsnittlig buker pr mnd nå på prøvingen. Men alt i en smell den blir tøff, men men får selge bilen om nødvendig og kjøpe en dritt bil for en kort periodeDenne runden har vært hard økonomisk her og. Skulle hatt en egen IVF-konto som det har blitt snakket om i en annen tråd.. Plutselig må man ut med mer enn man hadde forventet, og det er ikke alltid like lett
Det er den delen med "alt i en smell" som gjør det så vanskelig. Så det er nok lurt å spare opp litt, så man har litt å gå på. Kan ikke avbryte midt i heller, det blir jo bare elendighetGruer meg til den delen jeg også, det er vel ikke mere enn hva jeg gjennomsnittlig buker pr mnd nå på prøvingen. Men alt i en smell den blir tøff, men men får selge bilen om nødvendig og kjøpe en dritt bil for en kort periode
Noen av dere som er til behandling pga mannligfaktor?
Min har lav mengde og nedre grense på svømmerne, men akkurat innenfor normalen. Dette er en test som ikke testet levedykigheten da, han var ikke så nøye den legen tror jeg.
Det jeg lurer på hvilket regime St.Olavs på dette? Blir det full ivf eller inseminering?
Har så sinnsykt lyst på kaffi
No har jeg drukket ca 4 kopper på 4 uker, pluss ett par koffeinfri kaffe ...
den store kaffe drikker har begynt litt med te når kaffe tørsten er værst
Det vet jeg faktisk ikke helt, men tror ikke man skal overdrive med koffinenÅåh, den kaffen er jammen god!
Men... er det slik at man ikke skal drikke kaffe i prosessen? Uansett når? Eller?
Neida, bare drikk kaffe, men ikke hele kanna i et jafs. Ta det som anbefalingen for gravide, 1-2kopper dagen.Ååh, den kaffen er jammen god!
Men... er det slik at man ikke skal drikke kaffe i prosessen? Uansett når? Eller?
Har endel større utlegg nå før jul, med bil, hus og julegaver skulle gjerne spart, men satser på at det ordner seg med å ta avdragsfrihet på huslån og litt småtteri. Det ordner segDet er den delen med "alt i en smell" som gjør det så vanskelig. Så det er nok lurt å spare opp litt, så man har litt å gå på. Kan ikke avbryte midt i heller, det blir jo bare elendighet
Har du mulighet for å spare opp det du bruker framover? Eller kutte ned på andre ting fram til forsøket? Hvis dere slipper unna med inseminering så er vel det greit overkommelig økonomisk? Det var ikke et alternativ her, så jeg har ikke tenkt over hva det vil koste
Å planen blir, men blir nok ikke før etter jul.Mannlig faktor her! Lavt antall og de som levde var trege og daffe, så de klarer ikke trenge gjennom det skallet som er rundt egget! Bioingeniøren forklarte det så enkelt og greit! De brukte derfor ICSI! Mine prøver var normale, så jeg har hatt korte protokoller og en ganske lav dose ifht mange andre har jeg sett her inne[emoji5]