prøvere som røyker!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hei,vil bare dele min erfaring med dere!

etter sist pp(å negativ test)slutta jeg å røyke.når jeg da fikk el igjen hadde jeg litt blodspor(tegn på veldig fruktbar)dette har jeg aldrig hatt før...å vi hoppa til køys bare denne dagen rundt el.å jammen meg satt spira.[:D]

dette må vel ha noe med røykinga å gjøre.[8|]hadde INGEN forventninger denne mnd pga at vi ikke ga "alt"rundt el.men det var vist ikke mere som skulle til for oss.

så dere som ikke blir gravide bare han drar av seg underbuksa[:D],kast røyken.det økte min frukbarhet betraktelig iallefall!!![:)]

Tror det er noe i det du sier, men det nok mange røykere som blir gravide! Så bra at du slutta før du ble gravid, så slipper du peset med å slutte nå!

Tror det er bedre å slutte før man blir gravid enn mens man er gravid..... Lett er det ikke uansett men.......

nei lett er det absulutt ikke! prøver å slutte,men
uff må ta meg i nakken snart

Samme her.. Mamsen havnet nettopp inn med hjerteinfarkt (arvelig,både broren & faren døde pga hjertet). Så jeg burde jo virkelig kaste den pinnen!! Samboeren har allerede spurt noen ganger nå om ikke vi skal slutte,men så er det meg da.. Føler jeg vil lettere klare å slutte hvis jeg får ei spire i magen. Et mål liksom... Den dagen det skjer,kaster jeg alt av røyk,så det ser jeg ingen problemer med!
Gravide som røyker,syns ikke jeg er særlig pent å se.. Rett og slett litt egoistisk å røyke når man går gravid,syns jeg...

Men tror absolutt på det du sa altså,Stardust! [;)] Uten tvil [;)] Litt rart egentlig.. Jeg mener.. Hva har røyken med "under-etasjen" å gjøre? [8|]

ORIGINAL: pebbles

Tror det er noe i det du sier, men det nok mange røykere som blir gravide! Så bra at du slutta før du ble gravid, så slipper du peset med å slutte nå!

jeg tenkte også slik....jaja jeg slutter når jeg blir gravid( typiske eller hva)det er jo så mangen som røyker som blir gravide.men i mitt tilfelle hjalp det.[:)]

ORIGINAL: Trine85

Men tror absolutt på det du sa altså,Stardust! [;)] Uten tvil [;)] Litt rart egentlig.. Jeg mener.. Hva har røyken med "under-etasjen" å gjøre? [8|]

hehe "unde etasjen"nei si det du.di skulle vert separate ,så hadde vi sluppet å slite med å slutte for barne sin del.for jeg må innrømme det var den eneste grunnen til at jeg slutta.[;)]men det er jo den beste grunnen av di alle da.[:)]

Godt å høre! Jeg skal jo ikke begynne å prøve før i mars (når jeg leser om alle som er igang allerede føler jeg at jeg er litt tidlig ute), men jeg planlegger røykeslutt innen jul - må motivere meg selv en stund til bare.

Back
Topp