Prøvere i bergen :)

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av ~allegodetingerfire~, 19 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Heisann!

Hvordan går det med el testing? Er du begynt? [emoji173]️[emoji257]

2. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Jeg har faktisk ikke tatt noen el tester. Har glemt det opp i alt jobb- og flyttestress! Men tror el er like rundt hjørnet. Hadde elslim i går og masse i dag, så får bare følge med på tempen. Vi legger inn aksjer hver dag for tiden. Hvordan går det med deg? [emoji173]

3. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Bra dere kjører på med aksjer [emoji173]️ Er jo kun det som trengs egentlig [emoji5] El tester kan godt være stressende! Håper det klaffer for dere denne pp [emoji257] Er dere ferdig flyttet nå?
    Her går det greit. Negative tester i hytt og pine. Er 15dpo i dag. Håper mensen kommer i natt/i morgen [emoji5]

4. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Nei, vi står midt mellom to hjem. Ikke helt avklart om det blir overtakelse 1' juli eller 1. August, så det er litt stress. Og nå har jeg blitt syk! Tok en eltest for å sjekke, og den var knallpositiv. Argh!hvorfor bli syk akkurat nå! Frister ikke akkurat å hoppe i høyet!!

5. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Uff ja skjønner deg godt [emoji173]️ Dere får ta en kjapp en så han i alle fall får levert varene [emoji38] Det har vi gjort endel ganger [emoji23] Håper det klaffer for dere denne gangen [emoji173]️ Vi har fått plass på St.Olavs for ivf i august/september [emoji4]

6. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Ja, bare å holde ut liksom [emoji23] Så spennende da! Håper dere får en liten ventespire før den tid!! Dette blir jaggu spennende![emoji173]

7. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

[emoji38][emoji1303] Jepp! Må til av og til [emoji23] Ja, håper også veldig på ventespire [emoji173]️

8. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Kom tanta? Jeg tror jeg endelig er i dpo- land. Lurer på om sykdom reduserer sjansen for klaff.

9. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Jepp! Mensen og uvi kom samme dag [emoji23] Hatt noen skikkelig drittdager, men nå kommer det seg [emoji4] CD3 i dag. Åååå så spennende! Håper den sitter denne gangen [emoji173]️ Har du også vært syk? Hvordan syk? Tipper det går helt fint jeg [emoji5]

10. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Halsbetennelse og feber. I dag var tempen lav, så lurer på om egget aldri slapp. Får ta en el test i dag. Tok el tester tirsdag og onsdag og de var positive. Men på tempen kan det se ut som at egget ikke slapp. Blæ.

11. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Uff [emoji30] Håper du har hatt eggløsning [emoji173]️[emoji257]

12. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Ja, jeg også. Hadde ikke tempmåler i dag så fikk ikke sjekket tempen. Mistet helt motet plutselig, full krisemaksimering. Mannen ble litt oppgitt av den plutselige pessimismen. [emoji45]

13. Enitsirk85 Elsker forumet

Hei hei :)

Jeg er også fra Bergensområdet
    Vi begynner prøvingen på nr 3 denne mnd, gleder oss masse :dummy::dummy1:

Flere som prøver på 3 barn her?:happy:

• Liker Liker x 1
  14. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Uff [emoji17] Skjønner deg så utrolig godt [emoji173]️ Kjenner på den pessimismen selv. Mannen her er også frustrert fordi dette er så altoppslukende for meg [emoji53] Det ordner seg nok for oss begge, vi klarer nok bare ikke å se lyset i enden av tunnelen helt enda [emoji173]️ Du er ikke alene[emoji257] Tipper du har hatt el men ikke fått det med deg [emoji8] Krysser alt jeg har for deg [emoji173]️

15. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Velkommen! :) prøver på nr 2. Lykke til!

• Liker Liker x 1
  16. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Takk for gode ord! Ja, håper det klaffer snart nå. Føler denne ppen gikk i vasken pga sykdom. Tror nok el har vært ja, men vet ikke helt sikkert. I morgen reiser vi hvertfall en uke på ferie. Det skal bli så sykt deilig! [emoji173]

• Liker Liker x 1
  17. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Hei og velkommen [emoji5]
    Vi prøver på nr.1 og skal i gang med ivf til høsten [emoji17]
    Lykke til med prøving [emoji4][emoji1303]

• Liker Liker x 1
  18. Landus Glad i forumet Assistert-jentene

Heihei! Ingen barn her, og jeg foreløpig bare sniker. Har time hos genetisk veiledning i august, så skal tvinne tommeltotter frem til den tid

19. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Krysser fingrer for at du kommer hjem fra ferie til positiv test [emoji173]️[emoji257] Nyt ferien og kos dere Max [emoji173]️

20. Sko061 Elsker forumet ❤ Aprilbarna19 ❤

Hei, og velkommen hit! :)

Del denne siden