Prøvere i 8 mnd. Dpo land

O

Oka93

Guest
Hei, jeg og min mann har vært prøvere i litt over 8 mnd nå. Jeg har 1 barn fra før og han 2. Men Et ønske om et barn til er uendelig stort.
I går tok jeg en G test bare for å sjekke og den ble svaaaak positiv, samme i dag. Jeg tørr ikke stole helt på testen da jeg bare er 9-10 dpo. Men spørsmålet mitt er -> Er det noen som har fått tidlig positiv test før og faktisk vært gravide ?

I kveld har jeg allerede funnet sengen da jeg plutselig ut av det blå ble utrolig kvalm. Det kjenner jeg litt igjenn etter et tidligere svangerskap med HG. Men at det kan starte så tidlig. Er det mulig ? Jeg leser meg gal på tråder og allt mulig , men nå tenkte jeg det var på tide å lage en liten tråd. Føler meg så alene for tiden da venner og bekjente rundt meg popper barn og blir gravide så lett. (Jeg unner de all babyglede og det der altså) ♡ me jeg kjenner det stikker litt. Jeg har hatt 2 kjemiske i løpet av disse 8 mndne. Er livredd for at dette skal bli den 3dje :/
 
Utrolig tungt når ting tar så lang tid og «alle» rundt blir gravide :( Jeg har det også sånn. Det kan godt være positiv test så tidlig. Kan være du er gravid nå:) Håper det <3
 
Utrolig tungt når ting tar så lang tid og «alle» rundt blir gravide :( Jeg har det også sånn. Det kan godt være positiv test så tidlig. Kan være du er gravid nå:) Håper det <3
Ja det er kjempe tungt ♡ samtidig som jeg blir glad på dem sine vegne.
Jeg tok en test igjenn I dag (er vel 15 dpo). Den var kjempe svak. Det jeg funderer på nå er det at mensen min alltid kommer på 14 dpo. Og den kommer med ett brak. I dag har jeg hatt et par dråper blod så litt brun utflod og på kvelden er det ingentin. Denne kroppen forvirrer meg. Det kan ikke gå ann å spotte så sent vel ?
Håper egentlig tr bare kan komme å bli ferdig.
Tusen takk for godt ord ♡ Håper du har en fin kveld.
 
Legg ut bilde av testen din så kan vi se :) Krysser fingrene for at du er gravid
 
Back
Topp