Prøver

trampe80

Gift med forumet
Lurte bare på hva dere legger i order prøver??
jeg bruker ikke El tester eller noe, følger litt med på når jeg har EL og sånn da, men vi har bare sex når vi har lyst, er ikke så frykteli opphengt i når vi MÅ ha sex. Men vi "prøver" jo alike vell, bare at vi ikke stresser, jeg har fryktelig lyst til å bli gravid, men er redd vist jeg begynner me EL tester å sånn vil hele sex livet gå i vranglås!

Hmmmm...
I det å være prøver vil jeg vel legge at man bevisst har kuttet ut prevensjonen i håp om at det skal føre til en baby.
Hvor bevisst man er på alt sier vel bare noen om hvor hekta/ivrig man er på å få det til....

Jeg er nok en slik prøver som du beskriver Trampe80!!

Vi koser oss og har sex ofte, og jeg ønsker at resultatet skal bli en baby, men gjør ikke så veldig mye mer enn det foreløpig. Tar forresten noen piller i tillegg: bidronningkapsler, C-vitaminer, b-vitaminer, folat og sink. Forer mannen med sink og C-vitaminer også. men dette er like mye for helsa som for fruktbarheten!

Vi har ikke begynt å måle EL, temp, ligge med rumpa høyt etter sex, ha sex akkurat annenhver dag osv. Men dette gjør jeg nok hvis jeg ikke har blitt gravid på noen måneder...er nemlig ikke så tålmodig av meg, hehe!!

Lykke til med prøvinga di!

M

Back
Topp