Prøver

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
å ikke dømme (altfor mye), men kjenner jeg sliter når jeg ser på Luksusfellen nå :P Ser dumme ut og er dumme :P Dama er gravid, men er den som røyker mest av alle i huset. Tenna er helt herpa, samme med samboeren. Men hey, røykingen må opprettholdes.

Jeg tror det kommer til et punkt hvor man bare gir opp om ingen sier skikkelig ifra at skjerpings må til. Likevel bør voksne mennesker ha såpass selvinnsikt at de klarer å se når nok er nok. Fy flate så mange idioter som er der ute.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke sikker, men et samboerpar+en til. Mulig bror eller kompis? Fraværende intelligens ihvertfall.
Gammel episode, har også sett den. Prøvde også å ikke dømme, men er vanskelig. Sier ikke at jeg har alt på stell, men røyking er ekkelt og skadelig om man er gravid eller ikke. Og ihvertfall ikke noe jeg vil gjøre!

Har sett den litt sporadisk flere ganger i reprise :p men det gikk vel bra til slutt? Tror til og med kompisen flytta ut?

OM jeg hadde vært så dum å røyke i svangerskapet hadde jeg skammet meg sånn at jeg ikke hadde turt å gjort det på Tv :o

Hadde ikke stilt opp på tv, gravid og røykende... At hun ikke skjemmes. Jaja...

Hadde jeg vært gravid og røyka så hadde jeg ikke vist d på tv ihvertfall!

Back
Topp