Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

CD 36
Frisk blod og små koagler til morgenen i dag. Mulig pga ul i går? Lyst til å håpe på mensen, men har ingen murring eller lignende. Gyn sa jo også at slimhinnen var tynn, så det er usannsynlig.

Føler meg litt roligere i dag, foreløpig. Men det varer sikkert ikke. Skal forsøke å vente en uke med å teste for noe igjen, men ryker sikkert på et par i dag likevel. Har kjøpt babyplan sine, så lurer litt på om de er like svake? De ligger å venter på meg i postkassa. Vi får se!

Noen ganger så synes jeg vi er skummelt like.. :smiley-ashamed004 jeg våknet også med litt blodig slim og koagel i dag. Jeg håper det enten er mensen (men alt for tidlig), eller kroppen som forbereder seg på eggløsning og derfor slipper ut siste rest? kanskje dette som skal til for at vi får helt negative tester? lov å håpe <3

Jepp, testet BP sine opp mot SM sine:
IMG_1410.jpeg

Søren ikke rart jeg har vært forvirra over SM sine tester!!!??:angry4 De har gått opp og ned hele veien, kjenner jeg blir ordentlig provosert!!!! Gitt meg falske forhåpninger har de også gjort :smiley-angry007 BP sin gir jo mer mening her.. Fader altså! Blir så sur! Brukt masse unødvendig tester på helt urealistiske forventninger!!
De hadde ikke gått ut på dato eller noe sånt heller..

Noen ganger så synes jeg vi er skummelt like.. :smiley-ashamed004 jeg våknet også med litt blodig slim og koagel i dag. Jeg håper det enten er mensen (men alt for tidlig), eller kroppen som forbereder seg på eggløsning og derfor slipper ut siste rest? kanskje dette som skal til for at vi får helt negative tester? lov å håpe <3
Haha, ja:smiley-ashamed004 Egentlig litt trist også, at vi er i denne drittbåten:bag:
Håper for deg :smiley-angelic001 For min del ser det ut som jeg aldri blir kvitt det denne gangen..

Haha, ja:smiley-ashamed004 Egentlig litt trist også, at vi er i denne drittbåten:bag:
Håper for deg :smiley-angelic001 For min del ser det ut som jeg aldri blir kvitt det denne gangen..
Synes det er veldig rart det tar så lang tid for deg, og uten at det er rester.. og veldig dumt, dritt, forbannet! Det siste man vil er at det skal ta så lang tid også :sorry:

Synes det er veldig rart det tar så lang tid for deg, og uten at det er rester.. og veldig dumt, dritt, forbannet! Det siste man vil er at det skal ta så lang tid også :sorry:
Ja.. veldig merkelig. Men hadde veldig høy hcg tidlig. Den lå på 48 000 allerede 5+4. mulig det var noe å si at den sikkert var skyhøy før utskrapningen :banghead: Jeg aner ikke. Men testen er sikkert fremdeles positiv neste uke, så tenkte å ringe sykehuset uansett. Selv om jeg har fått svar fra en gynekolog.

Ja.. veldig merkelig. Men hadde veldig høy hcg tidlig. Den lå på 48 000 allerede 5+4. mulig det var noe å si at den sikkert var skyhøy før utskrapningen :banghead: Jeg aner ikke. Men testen er sikkert fremdeles positiv neste uke, så tenkte å ringe sykehuset uansett. Selv om jeg har fått svar fra en gynekolog.
Åå kanskje derfor ja? Uansett lenge å gå.. :sorry: selv om mange har positive tester i over 4 uker uten at det er noe galt, så er det utrolig kjedelig. Skulle ønske man kunne gjort noe for å få ned nivåene raskere på egenhånd!

Godt du tenker å ringe, stå på krava dine, du kjenner kroppen din best!

Åå kanskje derfor ja? Uansett lenge å gå.. :sorry: selv om mange har positive tester i over 4 uker uten at det er noe galt, så er det utrolig kjedelig. Skulle ønske man kunne gjort noe for å få ned nivåene raskere på egenhånd!

Godt du tenker å ringe, stå på krava dine, du kjenner kroppen din best!
Mye mulig, jeg aner ikke. Er litt irritert på det også. Verdiene var unormalt høye, men fikk ikke noe oppfølging likevel. Er merkelig at de var så høye, og jeg har vært bekymret for blæremola hele veien. Ingen som sjekker det, selv om jeg sa jeg var bekymret for det. Ja, skulle ønske det var noe man kunne gjøre selv :arghh: Er mange som fremdeles har positive etter 4 uker, men nå er jeg 5, og de er fremdeles veldig sterke..

CD 37
Fått tatt ny hcg og prøven for å sjekke for AFS. Regner med at hcg har halvert seg nå.
Gyn sa forresten i går at jeg kunne ta flere ulike prøve når jeg ble gravid neste gang, blant annet sjekke for infeksjoner o.l. litt ofte. I tillegg sa hun det var flere blodprøver jeg kunne ta, og hun anbefalte progesteronstøtte til uke 16. Hmmm. Blir sikkert ikke billig regner jeg med.

CD 38
Svar på hcg for i går: 293.. det må være noe galt eller? Høres jo helt tullete ut når den kun har sunket med ca 40 på 3 dager!?!
Blir helt sprø. Skal vel ikke være sånn?
Det tar dessverre tid. Den siste resten av hormonet går veldig tregt ned… men det er bra du fleks opp med blodprøver. 40 er bedre enn ingenting :Heartred

Det tar dessverre tid. Den siste resten av hormonet går veldig tregt ned… men det er bra du fleks opp med blodprøver. 40 er bedre enn ingenting :Heartred
Æsj, det gjør vel det. Bare syntes dette er så dritt! Bekymrer meg også fordi jeg de siste dagene har fått smerter og blødning/spotting. Blir så stressa for tiden dette tar, får ikke begynt med prøvingen igjen. Da går vi fort inn i 2027 før vi har en baby :sad010
Men 40 er bedre enn ingenting. Og det er mage som sliter mer enn meg.

Æsj, det gjør vel det. Bare syntes dette er så dritt! Bekymrer meg også fordi jeg de siste dagene har fått smerter og blødning/spotting. Blir så stressa for tiden dette tar, får ikke begynt med prøvingen igjen. Da går vi fort inn i 2027 før vi har en baby :sad010
Men 40 er bedre enn ingenting. Og det er mage som sliter mer enn meg.
Det forstår jeg godt. Min gyn sa at blødning er en måte kroppen renser/regulerer seg på, og det trenger ikke å bety noe negativt i den forstand.
Det er fortsett en del måneder til termin blir i 2027, og det kan være at hcg er uke av kroppen din innen 1-2 uker . Hold ut :Heartred

Og det har ikke noe med «at mange sliter mer enn du gjør». Du har vært igjennom nok, og det er vondt i seg selv.

Pratet akkurat med en veldig hyggelig gynekolog fra Volvat. Hun skulle bare følge opp ifb. den blodprøven jeg tok der hos en annen gynekolog på tirsdag. Hun syntes også at det var litt høye verdier og svak reduksjon, og at jeg bør følges opp med blodprøver frem til den er under 100 :) Hun var veldig informativ og forståelsesfull, og sa det bare var å ringe om det skulle være noe. Spurte henne også om smerter jeg har hatt den siste uken, som har økt på gjennom uken. Hun sa jeg da skal kontakte LV om det blir verre. Har hatt murringer siden mandag, men i går og i dag, har det vært konstant ubehag/smerte. I går kom også smerter på venstre side i ryggen, som nå nesten har bredt ut til høyre. Men det føles litt muskulært ut.
Bare å smøre seg med tålmodighet her altså.

Det forstår jeg godt. Min gyn sa at blødning er en måte kroppen renser/regulerer seg på, og det trenger ikke å bety noe negativt i den forstand.
Det er fortsett en del måneder til termin blir i 2027, og det kan være at hcg er uke av kroppen din innen 1-2 uker . Hold ut :Heartred

Og det har ikke noe med «at mange sliter mer enn du gjør». Du har vært igjennom nok, og det er vondt i seg selv.
Nei, jeg håper også på det. Men de smertene er jeg mer usikker på. Nå er jeg plutselig redd for infeksjon også. Men har gått på AB siden lørdag pga UVI, så. Jada, det er jo det. Men likevel blir jeg stressa av det. Tar gjerne noe sykluser før det sitter også :arghh: Men får ikke gjort noe med det. Er bare å holde ut, ja :Heartred

CD 39
IMG_1415.jpeg

Det skjer noe! :happy7 Har spottet hver dag siden onsdag. Av og til har det vært en god del ved tørk, men bare dråper i truseinnlegget. Har også hatt konstant ubehag/smerter/rar følelse i livmorområdet hele uka, men har sluppet litt i dag. Ikke murring som vanlig, så en helt ukjent følelse for meg :schocked028 Spørsmålet blir om det er mulig å finne EL? For jeg kan vel ikke allerede ha hatt det med så høy hcg? Kan være jeg får mens uten EL også denne gangen? Men hvor vanlig er det?

Går vel over til å bruke kun EL-tester snart, har mange! Men stoler ikke på dem, er fra samme pakke som de elendige G-testene :banghead:

På onsdag er det 6 uker siden utskrapningen, og regner med at G-testene er positive da også. Bestemt meg for å ringe sykehuset for å høre om de vil ta meg inn til sjekk. Blir spennende å se hva hvor mye hcg jeg har på mandag, men regner med de da har gått betydelig mer ned basert på testen i dag:smiley-angelic001

CD 41 (1?)
spotting hele forrige uke, og en del blod etter samleie i går(kun rett etterpå). I dag ser det nesten ut til at jeg er på CD1? Er det mulig? Gyn sa jo forrige uke at slimhinnen var tynn, og ingen mens i sikte. Skal ta ny blodprøve i dag, så blir spennende å se hvor lav den er nå. Men jeg ønsker TR velkommen, dersom det faktisk er det som skjer nå! :excited001Da går vi i tilfelle inn i PP 4 (1. etter 2. MA). Tenker at denne rett etter utskrapningen ikke teller, for det har vært lite prøving.
Ønsker PP 4 hjertelig velkommen!

Ikke fått noe svar av legen enda. Nå er det svaret det eneste jeg klarer å tenke på! Aff.. legen tenker sikker nå at jeg er hu hysteriske dama som bare maser.

Ikke fått noe svar av legen enda. Nå er det svaret det eneste jeg klarer å tenke på! Aff.. legen tenker sikker nå at jeg er hu hysteriske dama som bare maser.

Det viktigste er at du får svar. Heldigvis er vi ikke tankelesere :) Krysser fingrene for at svaret ikke er langt unna!

Back
Topp