CD 36
Frisk blod og små koagler til morgenen i dag. Mulig pga ul i går? Lyst til å håpe på mensen, men har ingen murring eller lignende. Gyn sa jo også at slimhinnen var tynn, så det er usannsynlig.
Føler meg litt roligere i dag, foreløpig. Men det varer sikkert ikke. Skal forsøke å vente en uke med å teste for noe igjen, men ryker sikkert på et par i dag likevel. Har kjøpt babyplan sine, så lurer litt på om de er like svake? De ligger å venter på meg i postkassa. Vi får se!
Frisk blod og små koagler til morgenen i dag. Mulig pga ul i går? Lyst til å håpe på mensen, men har ingen murring eller lignende. Gyn sa jo også at slimhinnen var tynn, så det er usannsynlig.
Føler meg litt roligere i dag, foreløpig. Men det varer sikkert ikke. Skal forsøke å vente en uke med å teste for noe igjen, men ryker sikkert på et par i dag likevel. Har kjøpt babyplan sine, så lurer litt på om de er like svake? De ligger å venter på meg i postkassa. Vi får se!
jeg våknet også med litt blodig slim og koagel i dag. Jeg håper det enten er mensen (men alt for tidlig), eller kroppen som forbereder seg på eggløsning og derfor slipper ut siste rest? kanskje dette som skal til for at vi får helt negative tester? lov å håpe <3
De har gått opp og ned hele veien, kjenner jeg blir ordentlig provosert!!!! Gitt meg falske forhåpninger har de også gjort
BP sin gir jo mer mening her.. Fader altså! Blir så sur! Brukt masse unødvendig tester på helt urealistiske forventninger!!
For min del ser det ut som jeg aldri blir kvitt det denne gangen..
Jeg aner ikke. Men testen er sikkert fremdeles positiv neste uke, så tenkte å ringe sykehuset uansett. Selv om jeg har fått svar fra en gynekolog.
Er mange som fremdeles har positive etter 4 uker, men nå er jeg 5, og de er fremdeles veldig sterke..
Har spottet hver dag siden onsdag. Av og til har det vært en god del ved tørk, men bare dråper i truseinnlegget. Har også hatt konstant ubehag/smerter/rar følelse i livmorområdet hele uka, men har sluppet litt i dag. Ikke murring som vanlig, så en helt ukjent følelse for meg
Spørsmålet blir om det er mulig å finne EL? For jeg kan vel ikke allerede ha hatt det med så høy hcg? Kan være jeg får mens uten EL også denne gangen? Men hvor vanlig er det?
Da går vi i tilfelle inn i PP 4 (1. etter 2. MA). Tenker at denne rett etter utskrapningen ikke teller, for det har vært lite prøving.