PP2 CD 13 - Hektiske dager med knusende ro
Nå var det lenge siden, og det var godt. Dagene og ukene har bare rast av gårde, og snart er det tid for el igjen.
Jeg har holdt meg opptatt med jobb, noe som har gitt meg en pause fra babyhysteriet. Det trengte jeg!
Har ikke stresset eller telt ned dagene like besatt som sist syklus, da gikk det helt rundt for meg
Har også holdt meg litt vekk fra forum, men selvsagt har jeg smuglest litt.. Haha, men det har likevel ikke vært en besettelse.
Nå nærmer el seg, men jeg vet som vanlig aldri når den kommer. Den kom som lyn fra klar himmel sist, så det gjelder å følge med.
Likevel føler jeg på en større ro denne runden. enn så lenge

Snart er det helg, og jeg skal prøve å fortsette trenden. Ikke stresse.
MEN det må legges inn aksjer hver dag fremover, og det er selvsagt en variabel som kan medføre litt stress

Enn så lenge har jeg ikke involvert mannen noe særlig i "min greie". Han vet ikke at jeg tester etter el, og har null peiling på hvor jeg er i syklus. Har valgt å gjøre det slik for å unngå at han blir stresset, for han er en som stresser lett, og det orker jeg ikke. Vi må ha minst én person som kan forholde seg positiv i dette prosjektet, og den oppgaven er ikke jeg like god på. Han skulle nok ønske at han ble mer involvert, men jeg får ta en ny vurdering på det om det blir en PP3.
Premom mener EL blir på mandag, mens FLO mener onsdag. Så blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir. Blir smått sprø av og ikke vite, og at jeg kun har én syklus å sammenligne med gjør det ikke enklere. Men, enn så lenge stresser jeg ikke med det. Spørs om det gir seg når jeg havner i DPO-land

Den tid, den sorg.. Øver meg på og ikke ta sorgene på forskudd
EL-testene er stabilt lave på 0,2-0,3. Sist ble de brått positive over natten, uten noen tydelig stigning i forkant. Det kan jo skje denne gangen også.
Ingen særlige symptomer, men litt murring fra i går. Forrige syklus hadde jeg murringer leeeeenge før. Hadde også en LH-topp på CD10, så mulig det var derfor. Kroppen prøvde hardt på å slippe egget lenge. Kanskje syklusen har stabilisert seg litt mer nå.. Er tross alt bare i 2. syklus etter MA. Tålmodighet er en dyd... .