Prøver på nytt etter SA+MA (ny MA)

Uff så kjedelig! Men du, det ordner seg :Heartpink
det blir mensen-vin på meg hvis tr kommer
Ja, men så er det bare 10dpo, og jeg holder litt fast i håpet om festeblødning:shy:
Vet du, det hørtes ut som en skikkelig god idé! :joyful:
Om det er tr, får jeg tenke som du skrev i din dagbok :Heartred

CD 29 11DPO
Spottinga fra i går har ikke økt. Det var ingen tegn til blod før for noen timer siden, igjen. Begynte plutselig å brekke meg noe veldig på jobb i dag, og kastet opp til slutt. Følt meg i elendig form etter dette, og er småkvalm. Måtte bare dra hjem. Håper ikke det er omgangssyke på gang :banghead:

Hva det gjelder blødningen, er jeg fortsatt litt i villrede. Vet ikke hva jeg skal tro, men er vel bare å innse at det mest sannsynlig er tanta:sad015 Samtidig klamrer jeg meg fast til håpet om at det ikke er det. Blenda tester har jeg nesten begynt å bortforklare med at kanskje el faktisk var én dag senere? At jeg bare er 10 dpo. Så tenker jeg tilbake på den negative testen jeg fikk sist svangerskap, hvor jeg samme uke fikk 3+ på cb. Tenker også at det kan være festeblødning, og at jeg ikke vil teste positivt før minst i morgen eller fredag.. Skulle tro jeg ville meg selv vondt med de tankene der. Selvfølgelig er det TR!! :sad010
I så fall syntes jeg ho kan komme ordentlig i gang. Ikke drive med sånn lureri i flere dager:mad:

CD 29 11DPO
Spottinga fra i går har ikke økt. Det var ingen tegn til blod før for noen timer siden, igjen. Begynte plutselig å brekke meg noe veldig på jobb i dag, og kastet opp til slutt. Følt meg i elendig form etter dette, og er småkvalm. Måtte bare dra hjem. Håper ikke det er omgangssyke på gang :banghead:

Hva det gjelder blødningen, er jeg fortsatt litt i villrede. Vet ikke hva jeg skal tro, men er vel bare å innse at det mest sannsynlig er tanta:sad015 Samtidig klamrer jeg meg fast til håpet om at det ikke er det. Blenda tester har jeg nesten begynt å bortforklare med at kanskje el faktisk var én dag senere? At jeg bare er 10 dpo. Så tenker jeg tilbake på den negative testen jeg fikk sist svangerskap, hvor jeg samme uke fikk 3+ på cb. Tenker også at det kan være festeblødning, og at jeg ikke vil teste positivt før minst i morgen eller fredag.. Skulle tro jeg ville meg selv vondt med de tankene der. Selvfølgelig er det TR!! :sad010
I så fall syntes jeg ho kan komme ordentlig i gang. Ikke drive med sånn lureri i flere dager:mad:
Kjedelige greier. Jeg begynte også å spotte forrige syklus da EL kom CD18 helt til det tok seg opp, og mensen banket på døra. Hvis det ikke klaffer nå, så kan det være at EL kommer tidligere neste gang. Uansett det er kjempekjipt, men la oss ikke miste håpet. Innen juni er omme er det ny EL, ny fertil periode og nytt håp :Heartpink

Kjedelige greier. Jeg begynte også å spotte forrige syklus da EL kom CD18 helt til det tok seg opp, og mensen banket på døra. Hvis det ikke klaffer nå, så kan det være at EL kommer tidligere neste gang. Uansett det er kjempekjipt, men la oss ikke miste håpet. Innen juni er omme er det ny EL, ny fertil periode og nytt håp :Heartpink
Huff, skuffende. Vil jo gjerne slippe dette «kjøret» i sommer! Nei, vi kan ikke miste håpet. Dette er ikke gjort i en fei, dessverre. Må forsøke å slippe kontrollen litt, sånn at det er mulig å kose seg underveis. Det kommer når det kommer, og er helt ute av våre hender å bestemme :Heartred

CD 1 - nye muligheter
Den siste uka har vært ordentlig dritt, om det er lov å si! Spotting i en evighet som har generert falske forhåpninger, og en lang syklus som endte på 32 dager :dead:

Men i dag er humøret så mye bedre, og jeg fikk en fin søndag med gjengen!
En ny pp står for tur, og det blir spennende og se hvordan denne runden går. Er også spent på om syklusen blir like lang denne gangen:bag:
Jeg skal forsøke å stresse mindre denne runden, og er litt på gjerde om jeg skal teste etter el eller ta det litt piano. Kanskje heller bare legge inn aksjer når vi føler for det. Er ikke som at det bruker å stå på lysten her i huset :angelic: Men er også selvsagt rett for å gå glipp av el, særlig fordi syklusen er så usikker! What to do? Er egentlig mer fornuftig å la vær, så det ikke blir så mye stress eller press, for det er ikke bra for hverken folk eller forplantnings celler.

Vel, vi får se hva måneden bringer! Kommende uke blir fult opp av jobb, men neste uke har jeg nærmest fri! Det skal nyyyyytes :cool: Så får vi se når tr takker for besøket denne gangen.. Håper ikke visitten blir så lenge, siden jeg allerede har spottet i 5 dager..

PP2 CD 13 - Hektiske dager med knusende ro

Nå var det lenge siden, og det var godt. Dagene og ukene har bare rast av gårde, og snart er det tid for el igjen.
Jeg har holdt meg opptatt med jobb, noe som har gitt meg en pause fra babyhysteriet. Det trengte jeg!
Har ikke stresset eller telt ned dagene like besatt som sist syklus, da gikk det helt rundt for meg :laughing002
Har også holdt meg litt vekk fra forum, men selvsagt har jeg smuglest litt.. Haha, men det har likevel ikke vært en besettelse.

Nå nærmer el seg, men jeg vet som vanlig aldri når den kommer. Den kom som lyn fra klar himmel sist, så det gjelder å følge med.
Likevel føler jeg på en større ro denne runden. enn så lenge:laughing002 Snart er det helg, og jeg skal prøve å fortsette trenden. Ikke stresse.
MEN det må legges inn aksjer hver dag fremover, og det er selvsagt en variabel som kan medføre litt stress:happy090
Enn så lenge har jeg ikke involvert mannen noe særlig i "min greie". Han vet ikke at jeg tester etter el, og har null peiling på hvor jeg er i syklus. Har valgt å gjøre det slik for å unngå at han blir stresset, for han er en som stresser lett, og det orker jeg ikke. Vi må ha minst én person som kan forholde seg positiv i dette prosjektet, og den oppgaven er ikke jeg like god på. Han skulle nok ønske at han ble mer involvert, men jeg får ta en ny vurdering på det om det blir en PP3.

Premom mener EL blir på mandag, mens FLO mener onsdag. Så blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir. Blir smått sprø av og ikke vite, og at jeg kun har én syklus å sammenligne med gjør det ikke enklere. Men, enn så lenge stresser jeg ikke med det. Spørs om det gir seg når jeg havner i DPO-land:laughing002 Den tid, den sorg.. Øver meg på og ikke ta sorgene på forskudd:cool:

EL-testene er stabilt lave på 0,2-0,3. Sist ble de brått positive over natten, uten noen tydelig stigning i forkant. Det kan jo skje denne gangen også.
Ingen særlige symptomer, men litt murring fra i går. Forrige syklus hadde jeg murringer leeeeenge før. Hadde også en LH-topp på CD10, så mulig det var derfor. Kroppen prøvde hardt på å slippe egget lenge. Kanskje syklusen har stabilisert seg litt mer nå.. Er tross alt bare i 2. syklus etter MA. Tålmodighet er en dyd... .

PP2 CD14 - Positiv
I går hadde jeg «leamus» på venstre side av magen gjennom hele dagen. Ante kanskje litt ugler i mosen om at el nærmet seg.
I dag fikk jeg positiv test!
IMG_0848.jpeg

Forrige syklus ble den enda mer positiv utover dagen før den begynte å synke igjen mot kvelden. Negativ kvelden etter. Om dette skjer i dag også, er nok el i morgen :laughing002
Så da ble jeg stressa.. Hahaha! Ikke veldig, men litt. Stikker veldig og er ømt nå. Fikk lagt inn aksjer i natt, men sist før det var på tirsdag! :schocked028 Så nå er jeg redd det blir for dårlig, igjen… Fader altså! Men blir mer aksjer i dag og i morgen, så får det bare stå til. Er ikke mye å få gjort med det. Satse på at det holder likevel. Er fremdeles mer rolig enn sist PP, så får holde fast ved det:shy:

PP2 CD14 - Positiv
I går hadde jeg «leamus» på venstre side av magen gjennom hele dagen. Ante kanskje litt ugler i mosen om at el nærmet seg.
I dag fikk jeg positiv test!
Vis vedlegget 463675
Forrige syklus ble den enda mer positiv utover dagen før den begynte å synke igjen mot kvelden. Negativ kvelden etter. Om dette skjer i dag også, er nok el i morgen :laughing002
Så da ble jeg stressa.. Hahaha! Ikke veldig, men litt. Stikker veldig og er ømt nå. Fikk lagt inn aksjer i natt, men sist før det var på tirsdag! :schocked028 Så nå er jeg redd det blir for dårlig, igjen… Fader altså! Men blir mer aksjer i dag og i morgen, så får det bare stå til. Er ikke mye å få gjort med det. Satse på at det holder likevel. Er fremdeles mer rolig enn sist PP, så får holde fast ved det:shy:
Hurra for positiv test!! EL kom jo mye tidligere, jo! :cool:
Kjenner igien den stressa følelsen. Satt og kjente på det samme i går. :laughing002

Så EL har vært! Så bra, da! Aksjene ble lagt nå er bare bare å ønske DPO velkommen. Artig at vi er like lagt i løypa :cool:
Kan se sånn ut at det var i dag, mellom de to testene en gang :shy: Helgarderer med aksjer i dag og i morgen, kanskje mandag også:laughing002 Litt dritt at der ikke er noe fra onsdag og torsdag..
Jepp! Får se om det blir DPO fra mandag kanskje? Er ikke helt godt å vite det der, får se hva O’store Premom sier:laughing002
Ja! Hadde vært så fint om det gikk for oss begge denne runden!

Kan se sånn ut at det var i dag, mellom de to testene en gang :shy: Helgarderer med aksjer i dag og i morgen, kanskje mandag også:laughing002 Litt dritt at der ikke er noe fra onsdag og torsdag..
Jepp! Får se om det blir DPO fra mandag kanskje? Er ikke helt godt å vite det der, får se hva O’store Premom sier:laughing002
Ja! Hadde vært så fint om det gikk for oss begge denne runden!
Det viktigste er at det er friske og ferske sædceller rundt egget. Tenker det går helt fint! Aksjer i går, i dag og de påfølgende dagene høres topp ut!

Mulig i morgen? Tror Premom har beregnet DPO fra i morgen hos meg, og det gir vel mest mening? Mine ble faktisk negative i dag også, kl 17:09 tok jeg siste test og den var negativ :joyful:

Det hadde vært veldig artig! :hello2

Last edited:
Det viktigste er at det er friske og ferske sædceller rundt egget. Tenker det går helt fint! Aksjer i går, i dag og de påfølgende dagene høres topp ut!

Mulig i morgen? Tror Premom har beregnet DPO fra i morgen hos meg, og det gir vel mest mening? Mine ble faktisk negative i dag også, kl 17:09 tok jeg siste test og den var negativ :joyful:

Det hadde vært veldig artig! :hello2
Ja, det går kanskje likevel :smiley-angelic001 meeen, nå er testene høyere igjen… får fortsette å teste. Men nå er smertene og murringen vekk, så hvem vet om det har sluppet eller ikke. Skal vel egentlig ikke ha sluppet siden testene stiger igjen:schocked028

Ja, for deg gir det vel mest mening:woot: Håper på at spiren sitter for deg nå!!:smiley-bounce022

CD 16 - O
Da slapp egget i natt en gang. Glad det er gjort, for kan ikke husker å ha hatt så sterke el-smerter noen gang :schocked028

DPO-land i morgen! Hurra! 2 dager før sist syklus, det er ikke så gæli. Lagt inn aksjer i helgen, men senest søndag morgen, ingen av oss som orket i går kveld. Blir nok noen aksjer i kveld og i morgen også :laughing002

Da er det bare å krysse alt jeg har, og håpe spiren sitter denne gangen :smiley-angelic001 Jeg forholder meg fremdeles rolig, null stress i sikte. Spent på hvor lenge det varer! Ambisjonen er å vente med tester til neste helg.. :smiley-angelic002

Hurra for eggløsning og hurra for at syklusen virker å stabilisere seg! :cheers Kjenner også på en ro, men mest av alt er jeg utålmodig. :happy7:laughing3

Hurra for eggløsning og hurra for at syklusen virker å stabilisere seg! :cheers Kjenner også på en ro, men mest av alt er jeg utålmodig. :happy7:laughing3
Behagelig med denne roen, men litt bekymret for om aksjene holder.. Siden el kom i natt, tror jeg da :shy: Litt utålmodig jeg også.. men det skal gå! Nok å gjøre denne uka, verre neste uke:bag:

4DPO
Rolig. Det beskriver godt hvordan jeg har det nå. Ingen jakt etter symptomer eller tegn. Ingen rastløshet, men dog en smule utålmodig. Men det er min grunnsinsstemning, så det er å forvente. Jeg tar en dag av gangen, men blir minnet på DPO dag av datoen. Det gjør det lett å huske i det minste!
Jeg har en godt følelse! Det er litt skummelt. Men jeg har håp! Spent på om dette holder ut i neste uke, når testing nærmer seg :bag:
Enn så lenge får jeg bare nyte den roen jeg har nå, leve i nuet :Heartred
Tanken på at jeg egentlig snart skulle vært 6 mnd gravid slår meg av og til, men det blir letter og lettere å håndtere.

4DPO
Rolig. Det beskriver godt hvordan jeg har det nå. Ingen jakt etter symptomer eller tegn. Ingen rastløshet, men dog en smule utålmodig. Men det er min grunnsinsstemning, så det er å forvente. Jeg tar en dag av gangen, men blir minnet på DPO dag av datoen. Det gjør det lett å huske i det minste!
Jeg har en godt følelse! Det er litt skummelt. Men jeg har håp! Spent på om dette holder ut i neste uke, når testing nærmer seg :bag:
Enn så lenge får jeg bare nyte den roen jeg har nå, leve i nuet :Heartred
Tanken på at jeg egentlig snart skulle vært 6 mnd gravid slår meg av og til, men det blir letter og lettere å håndtere.

Deilig med litt ro, og flink du er som tar en dag av gangen.
Jeg tror alle tenker litt på datoer som "kunne ha vært", men jeg har tenkt at det bare er en dato, og en ny dato kommer før eller siden. Krysser fingrene for to fine streker.

Deilig med litt ro, og flink du er som tar en dag av gangen.
Jeg tror alle tenker litt på datoer som "kunne ha vært", men jeg har tenkt at det bare er en dato, og en ny dato kommer før eller siden. Krysser fingrene for to fine streker.
For en fin og sund tankegang! Vi får krysse fingrene for begge to!

Back
Topp