Det lover jo bra! Alle kjedelige symptomer er bare braBlir forresten også raskt anpusten, og får høy puls av å gå i litt ulendt terreng![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lover jo bra! Alle kjedelige symptomer er bare braBlir forresten også raskt anpusten, og får høy puls av å gå i litt ulendt terreng![]()

Hahaha! FantastiskDet gjorde jeg også. 4Den første dyppa jeg over Max streken og der kom det en rosa strek, men den var klart ugyldig. Snakk om uflaks. Tester i morgen, og sier meg ferdig. Tester igjen etter 11 juni
Jeg tviler hele veien inntil det motsatte er bevist.. men hvem vet? Øm i korsryggen også. Halsbrannen er nærmest borte. Eneste jeg merker tydelig er den rare smaken i munnen.
Krysser fingrene!
Ryker sikkert på en i morgen jeg også, kjenner jeg meg rett
det er jo så spennende! Blir ikke såååå skuffet om den er negativ. Kun 50% får positiv 9DPO, så det er jo ikke så stress.
Ja, det som er litt artig med det hele. Men noen ganger er den kroppen en skikkelig «luremus»Det lover jo bra! Alle kjedelige symptomer er bare bra![]()
Ble ikke skuffa heller, bare irritert over det falske håpet jeg fikk. Det var en veldig fin strek altsåHahaha! FantastiskRyker sikkert på en i morgen jeg også, kjenner jeg meg rett
det er jo så spennende! Blir ikke såååå skuffet om den er negativ. Kun 50% får positiv 9DPO, så det er jo ikke så stress.
Jepp! Det gjør jeg også! Men slutter ikke å håpe før tanta er på plass.
Hmm.. rar smak i munnen har jeg lest et sted at kan være et tegn? Snart ny dag og nye muligheter![]()
Litt som å strø salt i såret.
HuffBle ikke skuffa heller, bare irritert over det falske håpet jeg fikk. Det var en veldig fin strek altsåLitt som å strø salt i såret.
Ja, jeg googler meg ihjel, men blir ikke klokere.
Første jeg gjør i morgen er å løpe på do får å si det sånn
Husker jeg kommenterte på jobb, sist jeg var gravid, at jeg har dårlig kondis. Ble andpusten av å gå opp få trapper osv.
meeen, kan være den kommer om noen dager uansett!
Da jeg hadde EL på CD18 forrige syklus (har forresten skjønt at det er veldig vanlig etter MA osv) så kom mensen til samme tid. MEN, det var i mitt tilfelle. Hos noen forflytter IKM seg, men det spørs hvilken syklus man har i utgangspunktet. Kroppen forsøker å gå tilbake til det som er normalt.CD 28 10DPO
Blenta test.. Vet ikke helt hva jeg tenker om det, annet enn at jeg er skuffet over at jeg i det hele tatt hadde et håp. Når man leser her inne, får man inntrykk av at det er helt vanlig å teste positivt så tidlig. Men jeg prøver å forholde meg til at det egentlig ikke er så vanlig. Snakker nå om vanlig g-test, ikke tidlig.
Kommer til å klamre meg til håpet om spire helt til TR dukker opp, men må innrømme at det er litt vanskelig. Har så lyst til å være gravid! Hadde aldri trodd at jeg skulle bruke så mye tid og tankevirksomhet på dette. Naivt kanskje? Men etter SA+MA, har jeg blitt helt besatt. Enda det ikke var planlagt å bli gravid en gang.. Huff.. Tenk å være så opptatt av syklus? Har jo lært veldig mye om egen syklus i denne perioden, men det har vel egentlig bare gjort meg mer fiksert. Vet ikke hvor sundt dette kan være i lengden?
Denne reiser en skikkelig ber-og-dal-bane! Tenk at det svinger så mye! Er nesten litt tragikomisk. Fra å ikke måtte tenke på noe rundt dette, til at det er altoppslukende. Sært.
På den positive siden, testet jeg negativ samme uke som jeg fikk 3+ sist. Det er jo selvsagt veldig rart, og det må ha vært noe feil med den negative testen. Har heller ikke oversikt over hvordan syklusen min er, om det denne gangen er en normal syklus, eller om den fremdeles er i gjenopprettingsmodus. IKM kan være når som helst, har egentlig ikke peiling. Men ganske sikker på EL CD 18, noe som er litt sent. Kan vel da regne med at IKM har forflyttet seg litt også? NÅ vil jeg ha fasit snart! blir spør av denne ventingen!
Hadde litt murring og smerter i går kveld, kan det være festesmerter tro?

Kan vel se for meg at det er litt vanlig ja. Men nå har jeg hatt én mens før denne da, 7 uker etter blødninsstart av MA. Leser liksom om så mange som bare går rett inn i normal syklus etter det, MEN sånn var det ikke for meg, og det er vel mer normalen kanskje? Mulig jeg har lang syklus i utgangspunktet, umulig å siDa jeg hadde EL på CD18 forrige syklus (har forresten skjønt at det er veldig vanlig etter MA osv) så kom mensen til samme tid. MEN, det var i mitt tilfelle. Hos noen forflytter IKM seg, men det spørs hvilken syklus man har i utgangspunktet. Kroppen forsøker å gå tilbake til det som er normalt.
Jeg krysser fingrene![]()
Skal fortsette å si til meg selv at det fremdeles er håp for denne runden, selv om jeg ikke har trua.. Lurer egentlig på om det egentlig lønner seg for meg å la vær å teste. Men det er så sykt vanskelig å la vær
Pulsen holder seg stabilt høy, litt gøy å følge med, men er vel progesteronet som snakker! Vurderer å kjøpe tidlig tester også, men det blir jo som å helle bensin på bålet sikkert
Haha, her skal alle midler til verks! Utenforstående må jo tro vi bli helt ko-ko
Klaffer det ikke denne PP så skal jeg meg bestille spådom fra Etsy, eller hva søren de driver med derSkal ha harde fakta på bordet
![]()

Leste det samme som deg og frika ut. Det tok 2 sykluser for alt ble stabilisert. Gikk fra EL CD18 til EL på CD14, som er normalt for meg. Gynekologen mente at det kunne ta opptil 3 sykluser. Herre, det er ikke bare bare å være kvinnfolk.Kan vel se for meg at det er litt vanlig ja. Men nå har jeg hatt én mens før denne da, 7 uker etter blødninsstart av MA. Leser liksom om så mange som bare går rett inn i normal syklus etter det, MEN sånn var det ikke for meg, og det er vel mer normalen kanskje? Mulig jeg har lang syklus i utgangspunktet, umulig å siSkal fortsette å si til meg selv at det fremdeles er håp for denne runden, selv om jeg ikke har trua.. Lurer egentlig på om det egentlig lønner seg for meg å la vær å teste. Men det er så sykt vanskelig å la vær
Pulsen holder seg stabilt høy, litt gøy å følge med, men er vel progesteronet som snakker! Vurderer å kjøpe tidlig tester også, men det blir jo som å helle bensin på bålet sikkert
![]()
men jeg forstår veldig godt at du vurdererHvis det er koko som må til for at det skal klaffe ....Haha, her skal alle midler til verks! Utenforstående må jo tro vi bli helt ko-ko
Godt vi har noe å bruke tiden på!
da får folk tenke hva de vil 
Er jo ikke rart? Jeg leste jo her inne om alle som kom tilbake og fikk el etter to uker. Fikk helt panikk og ble knekt da jeg måtte vente neste 2 mnd. Det var to mnd rett i kjelleren! Nei, mannfolka skulle hatt noen uker i våre sko. Er jo et hormonkaos uten like.Leste det samme som deg og frika ut. Det tok 2 sykluser for alt ble stabilisert. Gikk fra EL CD18 til EL på CD14, som er normalt for meg. Gynekologen mente at det kunne ta opptil 3 sykluser. Herre, det er ikke bare bare å være kvinnfolk.
Det er nok som å helle bensin på båletmen jeg forstår veldig godt at du vurderer

Sant! De gærne har'e godt, eller?Hvis det er koko som må til for at det skal klaffe ....da får folk tenke hva de vil
![]()
Er jo ikke rart? Jeg leste jo her inne om alle som kom tilbake og fikk el etter to uker. Fikk helt panikk og ble knekt da jeg måtte vente neste 2 mnd. Det var to mnd rett i kjelleren! Nei, mannfolka skulle hatt noen uker i våre sko. Er jo et hormonkaos uten like.
Tror det blir med tanken.. Er vel da også mulighet for å oppdage kjemisk, og det ønsker jeg ikke vite noe om! Men er kanskje mulig på vanlig test også?![]()

Jeg var også i ekstase da den endelig kom, og vi kunne starte med prøvingen igjen! Men nå, er jeg som deg. Kan holde seg borte et års tid nåTenkte det samme, ble helt knekt av tanken på at det skulle dra seg ut i tid. Og da mensen endelig kom var jeg overlykkelig. Nå vil jeg ikke se mensen ever again
Ja, er mulig på vanlig test. Opplevde det for noen år tilbake. Men den ble liksom ikke sterkere, og plutselig forsvant streken.
Det er helt utrolig at det kun er 20-25%. Hva er det liksom. Helt enig, man bør stikke fingeren ned i jorda, men jeg hakke lyst![]()
Tenk så digg det hadde vært! Bare ta det helt med ro, og heller stresse over våkenetter og amming
Det er jo ikke veldig realistisk, meeeeeeen.Jeg var også i ekstase da den endelig kom, og vi kunne starte med prøvingen igjen! Men nå, er jeg som deg. Kan holde seg borte et års tid nåTenk så digg det hadde vært! Bare ta det helt med ro, og heller stresse over våkenetter og amming
Huff.. det vil jeg liksom ikke vite.. Da blir jeg sikkert bare enda mer bekymret enn jeg er nå! Nå tenker jeg jo at alle fremtidige graviditeter mest sannsynlig vil ende i MA eller SADet er jo ikke veldig realistisk, meeeeeeen.
Ja, er jo egentlig liten mulighet. Da irriterer det meg enda mer at jeg har greid å bli uplanlagt gravid to ganger. Kan egentlig ikke tenke på den sannsynligheten, er egentlig nedslående.

Lett å få de tankene, men den sannsynligheten er jo absolutt minimal! Jeg er ganske lik, man vil liksom beskytte seg selv dersom det skulle gå galt eller ikke bli noe av. Sikkert en traumerespons! Blir utslitt av detDet er ikke det, men jeg forstår deg. Jeg tenker at jeg ikke er fertil lenger... altså.Tenker, det er angsten som snakker. Det er liksom mye lettere for meg å ha et svart scenario enn å tenke at ja, selvfølgelig blir jeg gravid, hva er problemet, liksom? Blir sliten av huet mitt
Har du blitt gravid, så blir du gravid. Og det kommer ikke til å ta en evighet, selv om det føles sånn av og til. Vi har en kropp som funker, og det er mange som har opplevd det samme og fått 2-4 barn. Dette skal gå bra![]()

Uff så kjedelig! Men du, det ordner segÆsj.. ser nesten ut som TR har meldt sin ankomst også…
- skikkelig ømme pupper i dag! Opplevde ikke dette ifbm forrige blødning?
Får bare se om det tar seg opp, eller hva som skjer.. har ikke vært noe spotting i forkant heller..