Tre blir fire

Litt rare vakter denne uka, så opp kl.05.15. Tenkte at temperaturen sikkert ikke ville være særlig høy, men den lå på 37.0
Så tempen er stabil enn så lenge :D. Litt mindre vondt i ryggen, men enda støl og sliten. Murringer kommer og går, i går var det kraftig så da måtte jeg ta paracet. Skal til legen senere i dag, og har tenkt å nevne at vi prøver å bli gravide. Er det noe man kan sjekke hos legen mens man prøver? Via blodprøve - eller er det for tidlig?
 
Cirka 11 dpo: Tempen steg ytterligere til 37.3! Tror ikke jeg har ligget så høyt i FF før. Spent på å se om den plutselig daler de nærmeste dagene og tr tar turen, eller om det faktisk kan være en spire.

Enda litt støl/ubehag i korsryggen, men mindre vondt enn på søndag/mandag. Murringer/mensensmerter kommer og går, men de er ikke like kraftige som tidligere i uka. Pleier å få ganske vonde mensensmerter dagen(e) før mens. Så vet ikke helt hva som foregår nå :eek:. Det stikker også til tider. Tar nok uansett en graviditetstest på monitor i morgen.
 
Cirka 11 dpo: Tempen steg ytterligere til 37.3! Tror ikke jeg har ligget så høyt i FF før. Spent på å se om den plutselig daler de nærmeste dagene og tr tar turen, eller om det faktisk kan være en spire.

Enda litt støl/ubehag i korsryggen, men mindre vondt enn på søndag/mandag. Murringer/mensensmerter kommer og går, men de er ikke like kraftige som tidligere i uka. Pleier å få ganske vonde mensensmerter dagen(e) før mens. Så vet ikke helt hva som foregår nå :eek:. Det stikker også til tider. Tar nok uansett en graviditetstest på monitor i morgen.
Jøss, har du klart å la være å teste så lenge?! Det er IMPONERENDE! :gen014
 
Nei, testet her om dagen. Men da fikk jeg negativ test, sånn 8 dpo. Så blir spennende å teste i morgen/når ikm nærmer seg :D
Ja, det blir veldig spennende! Jeg har fått negativ 8 dpo både med førstemann og denne ganga, så håpet er absolutt ikke ute for det :)
 
Så spennende med testing i morgen da! :D:D Gleder meg!
Mine tester ble ikke ordentlig positiv før 11 dpo ;) Tok en 9 dpo som var ganske så blenda så :)
 
Så spennende med testing i morgen da! :D:D Gleder meg!
Mine tester ble ikke ordentlig positiv før 11 dpo ;) Tok en 9 dpo som var ganske så blenda så :)
Jaa, enig. Har på en måte en god følelse, samtidig som jeg vet at den "smellen" har jeg (som flere) jinxet før :hilarious:. Håper det står bra til med deg og din lille spire. Virkelig spennende fremover, går nok helt fint :love017
 
Jaa, enig. Har på en måte en god følelse, samtidig som jeg vet at den "smellen" har jeg (som flere) jinxet før :hilarious:. Håper det står bra til med deg og din lille spire. Virkelig spennende fremover, går nok helt fint :love017
Kjenner til det der :hilarious: Men vi satser på at det går rette vegen i måro ;)❤️
Takk! ❤️ Her virker ting til å gå greit, er heldigvis litt roligere i dag :joyful:
 
Tusen takk for gode tanker :happy:. Gjett hva?! Testen på monitor ble positiv og jeg er tydeligvis gravid! Håper virkelig den sitter. Ganske artig at jeg var gravid hos legen her om dagen da jeg fortalte at vi forsøker å få barn.
 

Vedlegg

  • 20190530_112633.jpg
    20190530_112633.jpg
    16,9 KB · Visninger: 84
Akkurat som jeg tenkte :woot: Gratulerer så mye!
 
Aaah, så fantastisk! :D:D Gratulerer! ❤️Hadde en god følelse at den kom til å være positiv :) Håper den klamrer seg fast! ❤️
 
Tusen takk for gode tanker :happy:. Gjett hva?! Testen på monitor ble positiv og jeg er tydeligvis gravid! Håper virkelig den sitter. Ganske artig at jeg var gravid hos legen her om dagen da jeg fortalte at vi forsøker å få barn.

Wow, gratulerer!! Dette er stort!

Veldig gøy at du var gravid allerede da du fortalte legen at dere prøvde, ja :D
 
4 + 0

Tok en digital graviditetstest i dag som viste 1-2, og en til på monitor bare for å være sikker/sjekke om streken har blitt sterkere - noe den har :love017. Håper spiren holder seg der til februar.

Har reflektert litt de siste dagen sammen med mannen, og kommet frem til at vi er utrolig glade for at det er en spire i magen. Samtidig så er vi kanskje nesten mest lettet over at vi kan bli gravide, det er en god følelse å ha uansett hvordan det går. Vi begge er glade og rolige, men samtidig så tør vi ikke slippe jubelen løs helt ennå.

Får ta en ny digital om en stund for å få bekreftet 2-3.
 

Vedlegg

  • 20190601_085535.jpg
    20190601_085535.jpg
    23,8 KB · Visninger: 78
  • 20190601_085610.jpg
    20190601_085610.jpg
    11,6 KB · Visninger: 74
4 + 0

Tok en digital graviditetstest i dag som viste 1-2, og en til på monitor bare for å være sikker/sjekke om streken har blitt sterkere - noe den har :love017. Håper spiren holder seg der til februar.

Har reflektert litt de siste dagen sammen med mannen, og kommet frem til at vi er utrolig glade for at det er en spire i magen. Samtidig så er vi kanskje nesten mest lettet over at vi kan bli gravide, det er en god følelse å ha uansett hvordan det går. Vi begge er glade og rolige, men samtidig så tør vi ikke slippe jubelen løs helt ennå.

Får ta en ny digital om en stund for å få bekreftet 2-3.
Det er så fantastisk å se stigning på tester ❤️ Kjempeflott resultat!
 
4 + 1

Trent styrketrening og sykling/ellipsemaskin i går og i dag, noe jeg er veldig fornøyd med siden det har blitt lite trening de to siste ukene. Mest fordi ryggen har vært så vond, nå er den bedre. Merker at jeg ikke tør å ta på like mye vekter som jeg pleier, men trener heller flere repetisjoner og sett.

Har også begynt å trene øvelser med kroppsvekt og lette manualer som er bra for rygg og bekken.

Ellers får jeg fremdeles murringer/mensensmerter til tider, ofte om kveldene. Så den lille spiren jobber :love017
.

Mål fremover blir å trene 2-4 ganger på senter i uka (egentrening og enkelte gruppetimer) samt gå tur i marka med hunden. Så lenge formen ikke er for ille.
 
Last edited:
Back
Topp