Tre blir fire

5-6 dpo. Helt ok stabil temp. Hadde litt murringer i går, kjenner at det stikker/jobber litt i magen på en måte. Er jo litt vel tidlig å i det hele tatt kjenne noe, så er sikkert kun et resultat av en kraftig eggløsning?

Får vente å seeee
Murringer var mitt første symptom på svangerskap :) Spennende dager fremover! Hvor lenge venter du før du tester?
 
Murringer var mitt første symptom på svangerskap :) Spennende dager fremover! Hvor lenge venter du før du tester?
Spennende! Merket du det så tidlig i Dpo-land? Pleier å klare å vente til 10-12 dpo. Blir nok ikke å teste før, da jeg av erfaring vet jeg mest sannsynlig blir skuffet over resultatet. Klarer akkurat å holde testetrangen i sjakk :hilarious: :wacky:. Men skulle det bli flere/mer fremtredende symptomer, frister det sikkert mer :)
 
Spennende! Merket du det så tidlig i Dpo-land? Pleier å klare å vente til 10-12 dpo. Blir nok ikke å teste før, da jeg av erfaring vet jeg mest sannsynlig blir skuffet over resultatet. Klarer akkurat å holde testetrangen i sjakk :hilarious: :wacky:. Men skulle det bli flere/mer fremtredende symptomer, frister det sikkert mer :)
Jeg kan ikke heeelt nøyaktig huske når jeg begynte å merke det med førstemann, tror det var rundt 5 dpo (det jeg har skrevet i svangerskapsappen iallfall), men sist pp (hadde mest sannsynlig en kjemisk) så kjente jeg det fra rundt 4-5 dpo:) Begge gangene har jeg stusset veldig på at jeg fikk mensmurringer så tidlig, så jeg var sikker på at mensen skulle komme tidligere de pp'ene :)
 
I tillegg til at det stikker og river på både høyre og venstre side nederst så stikker, river, dunker det nederst i magen, rett under navlen. Skriver mest ned for å huske ev. Symptomer og Dpo-land.

I går hadde jeg også noen smerter ved skambeinet, samt i perineum/mellomkjøttet (hater det ordet :hilarious:
).
Tør ikke håpe at testen er positiv om flere dager. Får heller bli positivt overrasket hvis det skjer :wacky:
 
Temperaturen hoppet opp litt i dag, til 37.0.
Er ganske så trøtt i dag, i går sovnet jeg på sofaen fra 20.30-22. Men jeg elsker å sove :hilarious:, så var sikkert bare sliten etter jobb, trening og tur med hunden i marka.

Fremdeles stikking/river litt i magen. Noe sliten i korsrygg. Ingen tegn til ømme bryster enda, noe som er bra. Får alltid det før mensen.
 
Last edited:
Når skal du teste? På lørdag? :shy:
 
Godt spørsmål! Tror jeg kanskje tester ila helga ja. Er så redd for å bli skuffet, så utsetter det alltid :hilarious: :eek:. Hvordan går det med deg?
Godt gjort! DPO-dagene er lange :hilarious:

Jeg er på CD6, så er ikke så mye spennende her enda. I mårra har jeg gått på Vitex i 14 dager. Er så spent på hvordan denne syklusen blir :rolleyes:
 
Godt gjort! DPO-dagene er lange :hilarious:

Jeg er på CD6, så er ikke så mye spennende her enda. I mårra har jeg gått på Vitex i 14 dager. Er så spent på hvordan denne syklusen blir :rolleyes:
Ja, men nesten litt plagsomt å være så "redd" for å ta en graviditetstest også :wacky:. Åå, ser den! Blir spennende å følge med fremover :joyful:
 
7-8 dpo, tempen steg fra 37. 0 til 37.1. Ellers litt trøtt, ubehag/sliten i korsryggen og litt murring i magen til tider. Ble akutt kvalm under biltur til jobb da jeg satt mye på telefonen (var passasjer). Jeg blir fort bilsyk, så det tror jeg ikke er et symptom :wacky:.
 
CD 8-9: Fortsatt sliten/vondt i korsryggen. Tok meg en tur på trening, forsøkte å ikke ha på så tunge vekter og kjørte heller flere reps. Hjalp ikke veldig, men et varmt bad var supert :joyful:. Ellers var tempen 37.1 i dag også.

Ellers litt murringer, særlig på kvelden. Aner ikke om det kan være en spire eller tr som nærmer seg. Tror jeg skal ta en test jeg har liggende de nærmeste dagene, og teste med monitor på ikm.
 
Helluuu. Jeg er litt usikker. Må ha en del hjemmekontor i dag, så for å ikke miste fokus kommer jeg til å vente ev. Ta en kveldstest :D
Hvordan går det med deg?
Åh, skjønner det :shy:

Jeg er på CD9. Det murret veldig på CD7 og litt i går. Jeg tok EL-tester, men ikke noe utslag(som forventet, men måtte bare pga murringen). Skal teste etter EL nå fremover. Håper såå på normal syklus :angelic: Håper testen er positiv om ei uke!! :woot:
 
Åh, skjønner det :shy:

Jeg er på CD9. Det murret veldig på CD7 og litt i går. Jeg tok EL-tester, men ikke noe utslag(som forventet, men måtte bare pga murringen). Skal teste etter EL nå fremover. Håper såå på normal syklus :angelic: Håper testen er positiv om ei uke!! :woot:
Spennende! Snart er du i Dpo-land. Håper virkelig det klaffer denne PP :love2
 
9-10 dpo: litt mer ømme pupper, særlig på sidene. Ikke vondt. Ellers fikk jeg ganske vonde murringer nå nettopp igjen, og har melkehvit/kremet utflod. Det er tredje dagen på rad at tempen ligger på 37.1. Tvilsomt at den plutselig øker veldig mye mer?

Støl og øm i ryggen fremdeles, og generelt sliten/trøtt. Nei, jeg må nok snart ta en test, ellers får ikke testetøsa levd litt før tr ev. Banker på :hilarious:.
 
9-10 dpo: litt mer ømme pupper, særlig på sidene. Ikke vondt. Ellers fikk jeg ganske vonde murringer nå nettopp igjen, og har melkehvit/kremet utflod. Det er tredje dagen på rad at tempen ligger på 37.1. Tvilsomt at den plutselig øker veldig mye mer?

Støl og øm i ryggen fremdeles, og generelt sliten/trøtt. Nei, jeg må nok snart ta en test, ellers får ikke testetøsa levd litt før tr ev. Banker på :hilarious:.
Stemmer absolutt på at du bør teste snart :love017
 
Etter å ha undersøkt Fertiliy Friend bedre, så tror jeg at den har tatt feil av El grunnet uregelmessige temperaturer rett før og etter eggløsning. Hvis det stemmer er jeg bare 9 dpo i dag.

Har jeg bestemt meg for å ta utgangspunkt i det siden ev. Tr ikke endrer dato så mye uansett. Nå stemmer det også mer med hva monitor sa angående dager med Maks.

Tok en graviditetstest med monitor tidligere i dag for "gøy" og det kom opp en svak blå strek i tillegg til kontrollstreken, sto ikke gravid på monitor. En del har også vært gravide når de får to streker der. Vet at man i utgangspunktet ikke skal lese av streker på dem, og mange sier de får to streker uansett. Samtidig så blir det spennende å teste på ny på torsdag :D.

Fremdeles ubehag i ryggen, og murringer i magen. Pleier ikke å ha det sånn, særlig ikke lenge før tr. Dristet meg til å kjenne forsiktig på tappen, den var høyt oppe l, lukket og fast, men myk.
 
Back
Topp