Prøver på (en til) sistemann

Ja, husker det var seteleie! Men så artig at vannet gikk spontant rett før planlagt igangsettelse! :hilarious: Og utrolig bra at alt gikk fint med dere! :Heartred:Heartred

I går kveld flyttet vi endelig inn i stue/kjk igjen, og selv om det mangler noen småting (fylle kjkskap, male en list her&der etc), så har vi endelig kjøkken igjen og god plass! Var en fantastisk følelse å sette på oppvaskmaskin i dag etter å ha vasket opp på badet i ukesvis;) Har booket inn vaskehjelp til senere i dag, så da blir det gullende rent til frøkna kommer:joyful: Så skal jeg bare tuste med småprosjekter fremover, hvile og ta det med ro! :) Litt må man gjøre for at dagene ikke skal gå for sakte mens man venter på baby! :rolleyes::Heartred

Nettopp tatt influensavaksinen nå også, så da er den i boks! :joyful:

Hehe - ja, det var i grunn veldig greit! Selv om jeg var vettskremt der ein periode ifm ambulanseturen og frem til jeg var sjekket på føden :p
Men det gikk veldig bra :happy::happy:

For en glede å kunne sette på en oppvaskemaskin og nyte plass på kjøkkenet!
Gratulera med vel gjennomført arbeid :happy::happy:
 
Hehe - ja, det var i grunn veldig greit! Selv om jeg var vettskremt der ein periode ifm ambulanseturen og frem til jeg var sjekket på føden :p
Men det gikk veldig bra :happy::happy:

For en glede å kunne sette på en oppvaskemaskin og nyte plass på kjøkkenet!
Gratulera med vel gjennomført arbeid :happy::happy:
Det skjønner jeg! Endelig godt at alt gikk bra! :wideyed::Heartred
Haha, ja, nå setter jeg SÅ pris på komfyr og oppvaskmaskin altså! :hilarious:

Tar det i snegletempo her- litt maling i formiddag, litt kjøkkenting på plass senere, så kommer vi i mål til slutt:)
 
37+2:joyful:

40E9EBCA-4BF7-4672-8FCB-137424111801.jpeg
7B0F9E9A-CD0C-4FC5-A554-76C818CF4273.jpeg


Bare en knapp uke igjen til igangsettelse!:wideyed: Renoveringen er ferdig (noen små-detaljer igjen men det går bra), fødebagen er så og si klar, barnevaktene er på standby, huset er rent og vi føler oss klare. Frøkna proppet ned i bekkenet/magen droppet for noen dager siden, så plutselig fikk jeg mer plass under ribbena igjen, som er digg:happy: Dog masse nedpress, tisser (enda) hyppigere, og føler hun er på vei ut iblant, men kroppen gjør seg iaf klar og det er fascinerende:rolleyes: Nå skal vi bare klemme inn en forsinket barnebursdag for nr.3, og deretter litt Halloween, så er dagen for igangsettelse her:) Tok modningsakupunktur hos jordmor i dag og skal det samme på torsdag, som er deilig å ha gjort siden jeg har gjort det før hver fødsel hittil:) Må liksom følge oppskriften tenker jeg! Sliter fortsatt mye med maserier, spesielt på natten, og siden de virker å ha blitt enda kraftigere de siste par ukene, har jeg blitt lurt til å tro fødselen kan være igang.. Men så dabber det av etter en del timer uten søvn, og så var det bare tøys igjen:wacky: Regnet ut at jeg har vært gravid ca.238 uker av de siste 9 årene, så skal nok holde ut den siste uken selv om jeg er litt på felgen;) Snart er frøkna her, og jeg kan sove igjen (mellom amminger som er myyye lettere enn so’ høygravid synes jeg):) Gleder meg altså! :joyful:

Litt annerledes svangerskap denne gangen, hvor jeg har gått opp mindre totalt sett og stoppet helt på vekten i uke 32, og er heller ikke hoven i det hele tatt:rolleyes: Er jo deilig da, og jm sa at babyen vokser helt fint og trives godt i magen, så er ingenting å bekymre seg for:Heartred Føler meg liksom så nett hvis jeg kan si det sånn, ift tidligere svangerskap, selv om magen selvsagt føles gigantisk om dagen:hilarious::hilarious:


Rart å tenke på at dette kanskje blir siste ukes-oppdatering før fødsel? Er 38+0 på lørdag hvis hun ikke kommer spontant før det, så er jo mulig jeg rekker én gang til:) Dette svangerskapet har virkelig gått fort synes jeg! Hvor ble tiden av liksom:rolleyes:
 
37+2:joyful:

Vis vedlegget 369594 Vis vedlegget 369595

Bare en knapp uke igjen til igangsettelse!:wideyed: Renoveringen er ferdig (noen små-detaljer igjen men det går bra), fødebagen er så og si klar, barnevaktene er på standby, huset er rent og vi føler oss klare. Frøkna proppet ned i bekkenet/magen droppet for noen dager siden, så plutselig fikk jeg mer plass under ribbena igjen, som er digg:happy: Dog masse nedpress, tisser (enda) hyppigere, og føler hun er på vei ut iblant, men kroppen gjør seg iaf klar og det er fascinerende:rolleyes: Nå skal vi bare klemme inn en forsinket barnebursdag for nr.3, og deretter litt Halloween, så er dagen for igangsettelse her:) Tok modningsakupunktur hos jordmor i dag og skal det samme på torsdag, som er deilig å ha gjort siden jeg har gjort det før hver fødsel hittil:) Må liksom følge oppskriften tenker jeg! Sliter fortsatt mye med maserier, spesielt på natten, og siden de virker å ha blitt enda kraftigere de siste par ukene, har jeg blitt lurt til å tro fødselen kan være igang.. Men så dabber det av etter en del timer uten søvn, og så var det bare tøys igjen:wacky: Regnet ut at jeg har vært gravid ca.238 uker av de siste 9 årene, så skal nok holde ut den siste uken selv om jeg er litt på felgen;) Snart er frøkna her, og jeg kan sove igjen (mellom amminger som er myyye lettere enn so’ høygravid synes jeg):) Gleder meg altså! :joyful:

Litt annerledes svangerskap denne gangen, hvor jeg har gått opp mindre totalt sett og stoppet helt på vekten i uke 32, og er heller ikke hoven i det hele tatt:rolleyes: Er jo deilig da, og jm sa at babyen vokser helt fint og trives godt i magen, så er ingenting å bekymre seg for:Heartred Føler meg liksom så nett hvis jeg kan si det sånn, ift tidligere svangerskap, selv om magen selvsagt føles gigantisk om dagen:hilarious::hilarious:


Rart å tenke på at dette kanskje blir siste ukes-oppdatering før fødsel? Er 38+0 på lørdag hvis hun ikke kommer spontant før det, så er jo mulig jeg rekker én gang til:) Dette svangerskapet har virkelig gått fort synes jeg! Hvor ble tiden av liksom:rolleyes:

Ååå, fineste magen!!
<3 høres ut som alt er på stell, bare holde ut litt til nå! Kan eg spørre hvorfor du settes i gang?:)
 
Ååå, fineste magen!!
<3 høres ut som alt er på stell, bare holde ut litt til nå! Kan eg spørre hvorfor du settes i gang?:)
Takk for det:) Settes igang pga raske styrtfødsler:) Med 5 tette fødsler bak meg har jeg mye maserier i ukesvis som gjør at jeg ikke kjenner forskjell på det og når fødselen er i gang, og når jeg bikker over til aktiv fødsel går det veldig fort (forrige var jeg kun i aktiv fødsel i 45min). Har jo 5 små som må ha barnevakten på plass, så kan ikke bare haste avgårde til sh heller;) Ettersom jeg fødte tre ganger spontant før min første igangsettelse, trenger jeg veldig lite stimuli før kroppen tar over og går i naturlig fødsel:joyful:
 
Takk for det:) Settes igang pga raske styrtfødsler:) Med 5 tette fødsler bak meg har jeg mye maserier i ukesvis som gjør at jeg ikke kjenner forskjell på det og når fødselen er i gang, og når jeg bikker over til aktiv fødsel går det veldig fort (forrige var jeg kun i aktiv fødsel i 45min). Har jo 5 små som må ha barnevakten på plass, så kan ikke bare haste avgårde til sh heller;) Ettersom jeg fødte tre ganger spontant før min første igangsettelse, trenger jeg veldig lite stimuli før kroppen tar over og går i naturlig fødsel:joyful:

Oi, såpass!! Takk for forklaring! Masse lykke til<3 Blir så kjekt(og spennende!) å følge med deg nå fremover!
 
Ååh, snart er lille her ❤️❤️
Du ser smashing ut! Og - utrolig digg at renoveringen begynner ta ende :p
 
Oi, såpass!! Takk for forklaring! Masse lykke til<3 Blir så kjekt(og spennende!) å følge med deg nå fremover!
Takk for det:joyful: Jeg er spent på fødselen, men gleder meg mest! Men logistikken rundt barna stresser meg litt;) Men skal nok gå bra! :rolleyes:
 
37+2:joyful:

Vis vedlegget 369594 Vis vedlegget 369595

Bare en knapp uke igjen til igangsettelse!:wideyed: Renoveringen er ferdig (noen små-detaljer igjen men det går bra), fødebagen er så og si klar, barnevaktene er på standby, huset er rent og vi føler oss klare. Frøkna proppet ned i bekkenet/magen droppet for noen dager siden, så plutselig fikk jeg mer plass under ribbena igjen, som er digg:happy: Dog masse nedpress, tisser (enda) hyppigere, og føler hun er på vei ut iblant, men kroppen gjør seg iaf klar og det er fascinerende:rolleyes: Nå skal vi bare klemme inn en forsinket barnebursdag for nr.3, og deretter litt Halloween, så er dagen for igangsettelse her:) Tok modningsakupunktur hos jordmor i dag og skal det samme på torsdag, som er deilig å ha gjort siden jeg har gjort det før hver fødsel hittil:) Må liksom følge oppskriften tenker jeg! Sliter fortsatt mye med maserier, spesielt på natten, og siden de virker å ha blitt enda kraftigere de siste par ukene, har jeg blitt lurt til å tro fødselen kan være igang.. Men så dabber det av etter en del timer uten søvn, og så var det bare tøys igjen:wacky: Regnet ut at jeg har vært gravid ca.238 uker av de siste 9 årene, så skal nok holde ut den siste uken selv om jeg er litt på felgen;) Snart er frøkna her, og jeg kan sove igjen (mellom amminger som er myyye lettere enn so’ høygravid synes jeg):) Gleder meg altså! :joyful:

Litt annerledes svangerskap denne gangen, hvor jeg har gått opp mindre totalt sett og stoppet helt på vekten i uke 32, og er heller ikke hoven i det hele tatt:rolleyes: Er jo deilig da, og jm sa at babyen vokser helt fint og trives godt i magen, så er ingenting å bekymre seg for:Heartred Føler meg liksom så nett hvis jeg kan si det sånn, ift tidligere svangerskap, selv om magen selvsagt føles gigantisk om dagen:hilarious::hilarious:


Rart å tenke på at dette kanskje blir siste ukes-oppdatering før fødsel? Er 38+0 på lørdag hvis hun ikke kommer spontant før det, så er jo mulig jeg rekker én gang til:) Dette svangerskapet har virkelig gått fort synes jeg! Hvor ble tiden av liksom:rolleyes:
Åh, det blir så spennende! Tiden går virkelig så fort. Kjempestas med den siste lille. :Heartred
 
Åh, det blir så spennende! Tiden går virkelig så fort. Kjempestas med den siste lille. :Heartred
Ja, er helt merkelig å tenke på at det er siste innspurt av siste innspurt:rolleyes: Jeg har jo blitt så vant til å være gravid:hilarious: Gleder meg veldig til babykos igjen- en siste runde:Heartred:love7
 
Du ser fantastisk ut, søta:Heartpink:love7 snart er lille frøkna her:love017 Bare snakk om dager til igangsetting nå og ikke uker eller mnd lenger:wideyed::p Gått så fort atte, eller kjennes iallefall sånn ut:rolleyes:
 
Ååå nå nærmer det seg skikkelig ❤️❤️ Ikke lenge siden du la ut stigende tester, og nå er det bare dager igjen til lillesøster er her ❤️ Fantastisk! Kjempemasse lykke til med forestående fødsel ❤️❤️
 
Snart i mål♥️♥️♥️
 
Ååå nå nærmer det seg skikkelig ❤️❤️ Ikke lenge siden du la ut stigende tester, og nå er det bare dager igjen til lillesøster er her ❤️ Fantastisk! Kjempemasse lykke til med forestående fødsel ❤️❤️
Ja, dagene bare flyr altså! :rolleyes: Barnebursdag i dag, jordmortime imorgen, svigermor kommer i helgen (blir til etter fødsel), og Halloween før igangsettelse mandag! :wideyed: Plutselig er frøkna her!!:joyful:
 
Herlighet, mandag allerede:wideyed: Deilig å ha litt og gjøre frem til da! Kan bare forestille meg hvor spesielt det må være å vite at nå er det faktisk siste uken som gravid. Du ser iallfall like nett ut som du føler deg:D Nyt innspurten mellom slaga og pass på å få hvilt deg litt også da, supermom:hilarious:
 
Masse lykke til med innspurt, både med bursdag og Halloween og andre ting som skal ordnes før lille kommer! Tenk, snart er du ferdig! :eek: Dét er deilig, det!! :happy: Du ser smæshings ut! :woot:

Jeg er deg hakk i hæl! 34 uker i dag, magen sank for et par uker siden og modningen bygger seg opp som et jækla sagbruk! Modningsakupunktur om 2 uker, men det har aldri fungert på meg tidligere :hilarious: Men jeg prøver det igjen og ingenting skal være uprøvd denne gangen, for jeg vil helst rekke barnehageplass :hilarious:
 
Herlighet, mandag allerede:wideyed: Deilig å ha litt og gjøre frem til da! Kan bare forestille meg hvor spesielt det må være å vite at nå er det faktisk siste uken som gravid. Du ser iallfall like nett ut som du føler deg:D Nyt innspurten mellom slaga og pass på å få hvilt deg litt også da, supermom:hilarious:
Ja, de siste ukene har virkelig fløyet avsted, så er helt uvirkelig at jeg snart er i mål! :rolleyes: Trodde jo jeg var ferdig etter nr.4&5, men er liksom mer sikker nå, så føles virkelig som at dette er mine siste dager som gravid! :) Selskapet er nå overstått, og jeg er utslitt, men digg at vi rakk det! :joyful: Fornøyd 5-åring i hus:) Blir mest hvile frem til igangsettelse nå:joyful:
 
Back
Topp