Prøver på (en til) sistemann

Fine bumpen ❤️
Greit å nå enhver milepæl, og denne er jo stor..! Håper dog lille holder seg inne noen gode uker til :p Skal jo gro seg stor og fin. ❤️
Takk:) Jepp, ingen av mine har kommet spontant før etter termindatoen, så regner ikke med at hun kommer før jeg blir igangsatt i uke 38:)
 
24+0:joyful:
6ACB6F4E-8C63-409D-8289-6E55CDA25217.jpeg
2D016E58-A774-4072-92FF-6BBC52C8DDD9.jpeg


Ukene går fort altså! :wideyed: Bare litt over én uke igjen til barnehagestart og ferien er over for de fleste i familien her:) Renoveringen her hjemme starter samme dagen, så det blir litt hektisk fremover med å klargjøre til håndverkerne kommer! Rart å tenke på at mini mest sannsynlig kommer om 14 uker! Har sortert babytøyet fra husets kriker&kroker og gitt bort en del vi ikke trenger. Har bestilt noen omslagsbodyer&strømpiser som vi trengte litt ‘påfyll’ av, også kommer jeg nok til å nettshoppe litt div utstyr etc når ferien er over og jeg har mer tid til hvile enn nå:rolleyes:

Bekkenet er skikkelig låst om dagen, så har avlyst det lille jeg hadde planer om å gjøre fremover, så blir nok mest hjemme mens mann&barn tar småturer rundt om;) Men mini lager masse liv i magen, og det er SÅ koselig!:joyful: Nå er det sofaen for meg etter familieselskap i dag! :dead:
 
24+0:joyful:
Vis vedlegget 361903 Vis vedlegget 361904

Ukene går fort altså! :wideyed: Bare litt over én uke igjen til barnehagestart og ferien er over for de fleste i familien her:) Renoveringen her hjemme starter samme dagen, så det blir litt hektisk fremover med å klargjøre til håndverkerne kommer! Rart å tenke på at mini mest sannsynlig kommer om 14 uker! Har sortert babytøyet fra husets kriker&kroker og gitt bort en del vi ikke trenger. Har bestilt noen omslagsbodyer&strømpiser som vi trengte litt ‘påfyll’ av, også kommer jeg nok til å nettshoppe litt div utstyr etc når ferien er over og jeg har mer tid til hvile enn nå:rolleyes:

Bekkenet er skikkelig låst om dagen, så har avlyst det lille jeg hadde planer om å gjøre fremover, så blir nok mest hjemme mens mann&barn tar småturer rundt om;) Men mini lager masse liv i magen, og det er SÅ koselig!:joyful: Nå er det sofaen for meg etter familieselskap i dag! :dead:
Kjempefin kjole og mage! Veldig kledelig :Heartred Hvor mye klær beregner du egentlig til lille i de minste størrelsene?
 
Kjempefin kjole og mage! Veldig kledelig :Heartred Hvor mye klær beregner du egentlig til lille i de minste størrelsene?
Tusen takk:) Kjolen er iaf behagelig og romslig- passet perfekt i denne varmen:p

Jeg har både hatt gulpe-babyer som må skifte tøy flere ganger pr dag, og babyer som kan bruke det samme antrekke en hel dag, så er veldig individuelt hvor mye man trenger! ;) Men vi har brukt str.50 i 3-4 uker på alle sammen selv om alle er normalvektige og født til termin:) Har gjerne brukt omslagsbodyer med strømpiser til, evt leggings og sokker i starten, og bare en ulldress utenpå oppi bilseteposen hvis vi skal noe sted (på høsten/vinteren vel å merke). Har vel kanskje hatt 10 bodyer, 5 strømpiser, 5 leggings, 5pr sokker, 5 pysjer med glidelås, et par bomullsluer, og ulldress, ullue og ulltøfler til utendørs bruk. Til gulpebarna har jeg kjøpt litt mer, da jeg ikke har kapasitet til å vaske tøyet til babyen konstant (det drukner jo lett i klesvasken til resten av gjengen her:rolleyes:). Også har jeg brukt masse gulpekluter både til melkesøl ved amming, raping etc, så det liker jeg å ha masse av:) Tenker det er unødvendig å kjøpe altfor masse før man vet hva slags barn man får, for er lett å falle for søte plagg med tusen knapper/hette/kjoler/jeans el til nyfødte som bare ligger eller blir båret, og det er bare tungvint synes jeg:wacky:
 
24 uker og flott mage! ❤️
Kjedelig med låst bekken.. men masse liv er upside da! ❤️
 
Tusen takk:) Kjolen er iaf behagelig og romslig- passet perfekt i denne varmen:p

Jeg har både hatt gulpe-babyer som må skifte tøy flere ganger pr dag, og babyer som kan bruke det samme antrekke en hel dag, så er veldig individuelt hvor mye man trenger! ;) Men vi har brukt str.50 i 3-4 uker på alle sammen selv om alle er normalvektige og født til termin:) Har gjerne brukt omslagsbodyer med strømpiser til, evt leggings og sokker i starten, og bare en ulldress utenpå oppi bilseteposen hvis vi skal noe sted (på høsten/vinteren vel å merke). Har vel kanskje hatt 10 bodyer, 5 strømpiser, 5 leggings, 5pr sokker, 5 pysjer med glidelås, et par bomullsluer, og ulldress, ullue og ulltøfler til utendørs bruk. Til gulpebarna har jeg kjøpt litt mer, da jeg ikke har kapasitet til å vaske tøyet til babyen konstant (det drukner jo lett i klesvasken til resten av gjengen her:rolleyes:). Også har jeg brukt masse gulpekluter både til melkesøl ved amming, raping etc, så det liker jeg å ha masse av:) Tenker det er unødvendig å kjøpe altfor masse før man vet hva slags barn man får, for er lett å falle for søte plagg med tusen knapper/hette/kjoler/jeans el til nyfødte som bare ligger eller blir båret, og det er bare tungvint synes jeg:wacky:
Oida, tror kanskje vi har gått litt overbord med kleshandlingen nå da :hilarious: Takk for godt svar :Heartred
 
Oida, tror kanskje vi har gått litt overbord med kleshandlingen nå da :hilarious: Takk for godt svar :Heartred
Hihi- fort gjort det! :hilarious: Det finnes jo sååå mye fint babytøy og stæsj!:Heartred Har man råd og lyst er det jo bare å kjøre på, men det er en kjent sak at det er mye av babytøyet man ikke rekker å bruke før babyen vokser ut av det siden man ofte kjøper for mye, og ender opp med å bruke det som er mest praktisk fremfor ‘finest’ :rolleyes: Men får du et gulpebarn er det lurt å nesten doble antall bodyer iaf- så slipper du vaske tøy hele tiden:)
 
24 uker og flott mage! ❤️
Kjedelig med låst bekken.. men masse liv er upside da! ❤️
Jepp- kjipt, for går jo glipp av en del morsomme sommer-aktiviteter med gjengen min! Men helsen er bra ellers og det setter jeg så pris på:joyful: Og masse liv i magen er jo så koselig!:Heartred
 
Jepp- kjipt, for går jo glipp av en del morsomme sommer-aktiviteter med gjengen min! Men helsen er bra ellers og det setter jeg så pris på:joyful: Og masse liv i magen er jo så koselig!:Heartred

Blir innimellom litt vanskeligere å delta når bekkenet ikke er på lag. Men... Skal ikke kimse av å være i god form ellers! Det er jo supert.
 
25+0:joyful:
2EA4A2C3-50C0-4458-9F7F-C8B135749B95.jpeg
5261BDB2-BBAF-41CD-87D3-E8BA9CC4E694.png


Jøjemeg, som tider flyr! :wideyed: Var på kontroll hos jordmor i dag, og pratet om alt fra corona, hyppige kynnere, planlagt igangsettelse før termindato etc:) Jeg er så glad jeg har en flott jordmor som forstår meg, tilrettelegger og er en god samtalepartner! Dette er fjerde svangerskapet hun følger meg i, så vi har blitt litt kjent etterhvert (bodde i en annen by med de første to barna):)

Nå er det fult kaos med om-organisering av hjemmet før renoveringen starter neste uke, så noen rimelig hektiske dager! Men skal bli godt å komme igang med alt slik at det går fremover! Rart å tenke på at ila de neste ukene/et par mnder får vi nesten et helt nytt hus, og så kommer minstesøster! :joyful: Har booket 3D-ultralyd i midten av aug, så det gleder jeg meg til:Heartred Nå blir det snart litt tv-tid, før ryddingen fortsetter imorgen! :)
 
Høres ut som du har noen veldig fine dager :)

Tja, jeg velger å fokusere på det positive alltid jeg, så er nok mest det:rolleyes: Jeg er så svimmel at jeg ikke har kjørt bil på flere uker, regelrett utslitt&trett, har hyppige kynnere, sterke bekkensmerter så kan ikke gå uten krykker, halsbrann og leggkramper:hilarious: Men blodtrykket er bra, babyen vokser som den skal, jeg har en snill mann som står på for meg&barna, og fem søte små som jeg elsker over alt:Heartred Så jeg er allikevel takknemlig for at min slitne kropp takler svangerskap nr.6 på 8 år og at ankomsten av premien vår nærmere seg for hver dag som går:joyful:
 
Blir godt med 'nytt' hus, selv om det blir litt kaos i mellomtiden!

Hurra for over 25 uker ❤️
 
Blir så deilig når renoveringen er overstått og dere har fått alt på plass:Heartred jeiiij for 25+0 uker, snupp:wav:love7:Heartpink
 
Blir godt med 'nytt' hus, selv om det blir litt kaos i mellomtiden!

Hurra for over 25 uker ❤️
Jepp, gleder meg veldig! :joyful: Nå har mannen leid container også så vi kan kvitte oss med den del før renoveringen starter om et par dager, så dette passer redebyggingsbehovet bra:joyful: Får helt fnatt av alt rot etc, og vil helst bare kaste alt og starte på nytt:hilarious: Men får passe på å ikke kaste ting jeg vil angre på når hormonene roer seg:rolleyes:
 
Jepp, gleder meg veldig! :joyful: Nå har mannen leid container også så vi kan kvitte oss med den del før renoveringen starter om et par dager, så dette passer redebyggingsbehovet bra:joyful: Får helt fnatt av alt rot etc, og vil helst bare kaste alt og starte på nytt:hilarious: Men får passe på å ikke kaste ting jeg vil angre på når hormonene roer seg:rolleyes:

Forstår veldig hva du mener. Jeg er litt der jeg og. Men å leie container hit, er omtrent dobbelt så dyrt som i byen.. også leverer man gratis på dynga.. så jeg får heller samle dritt og kaste selv.
Også får jeg prøve å ikke kaste ALT, selv om det frister av og til :p
 
Back
Topp