Prøver på baby nr 2 ❤️

Juvelen10

Glad i forumet
Hei på deg om du leser dette :)

Da var det på tide å prøve på nr 2, og dette er en superspennende reise man ikke opplever så mange ganger i livet. Derfor er det litt gøy å skrive ned tanker og få lufte alt som foregår i topplokket under prøving, for der er det mye som foregår ;)

Litt om meg:

Snart 30 år, bor i en ny enebolig med min mann og datter på 2 år. Vi har vært sammen i 5 år og har et herlig forhold. Livet har aldri vært så bra som etter vi fikk ei lita jente, selv om det er tøft med småbarn innimellom :wideyed:

Med nr 1 klaffet det på første forsøk, da tok jeg eggløsningstester, drakk grapefruktjuice og tok slimløsende brusetablett rundt eggløsning. Om det gjorde susen aner jeg ikke, men det skal også testes denne gang :D

Vi går nå inn i PP2, da jeg forrige måned ikke testet etter eggløsning og har en syklus som jeg ikke er helt kjent med. Hadde spiral frem til noen måneder siden og har hatt eggløsning og mens hele veien.

Utrolig spent på hvor lang tid dette vil ta :p Håper noen der ute vil følge med på veien vår til nr 2 :Heartred
 
CD3
Tr kom 3 dager over tiden denne gangen. Blødningen begynner å avta og i følge Flo er eggløsning på CD15, begynner å teste neste uke tenker jeg. Kan ikke gå glipp av nok en eggløsning :wacky:

Oppdaterer når jeg begynner å teste etter den store eggløsningsdagen :woot:
 
Lykke til! Kjedelig når TR kommer sent uten grunn :shifty: følger med :)
 
CD10

Da er tiden inne for å speide etter EL! I følge appen skal den være på lørdag, men det tar jeg ikke for god fisk. Skal til gynekolog i morgen for å ta celleprøve så skal høre om hun kan se at noe er på gang :D Nå har jeg bare tatt to EL-tester for å se at det stiger, og det gjør det også :smug:

Skal kjøpe meg slimløsende hostesaft og grapefruktjuice i dag, da det var to kjerringråd jeg fulgte i mitt forrige svangerskap. Må jo bare prøve :p Dette blir spennende!
 

Vedlegg

  • FBC896DF-E0A1-4535-9854-45CE5C2F944A.png
    FBC896DF-E0A1-4535-9854-45CE5C2F944A.png
    910,6 KB · Visninger: 39
CD10
Da er tiden inne for å speide etter EL! I følge appen skal den være på lørdag, men det tar jeg ikke for god fisk. Skal til gynekolog i morgen for å ta celleprøve så skal høre om hun kan se at noe er på gang :D Nå har jeg bare tatt to EL-tester for å se at det stiger, og det gjør det også :smug:

Skal kjøpe meg slimløsende hostesaft og grapefruktjuice i dag, da det var to kjerringråd jeg fulgte i mitt forrige svangerskap. Må jo bare prøve :p Dette blir spennende!
Spennende! :D
 
CD12

Da er det bare noen dager igjen til EL. Var hos gynekolog i går og hun kunne se et egg som kom til å slippe om noen dager, så da ser det ut til at jeg har noenlunde kontroll på denne rare syklusen :wacky: Foreløpig er teststreken rimelig svak!
 

Vedlegg

  • 2A055CEA-2B19-4C4D-90F9-67E125E58F6F.png
    2A055CEA-2B19-4C4D-90F9-67E125E58F6F.png
    1,9 MB · Visninger: 40
CD 14

Disse EL-testene blir jeg ikke helt klok på. Lurer på om den er noen dager lengre frem i tid enn i morgen som Flo sier! Har hatt en god del EL-slim de siste to dagene og noe murring på Høyre side ☺️ Grapefruktjuice og slimløsende hostesaft er jeg godt i gang med ☺️ Spennende!
 

Vedlegg

  • A6E89A21-4EBB-4AF6-990D-D9D5CA2D5CDC.png
    A6E89A21-4EBB-4AF6-990D-D9D5CA2D5CDC.png
    2,8 MB · Visninger: 39
CD 14
Disse EL-testene blir jeg ikke helt klok på. Lurer på om den er noen dager lengre frem i tid enn i morgen som Flo sier! Har hatt en god del EL-slim de siste to dagene og noe murring på Høyre side ☺️ Grapefruktjuice og slimløsende hostesaft er jeg godt i gang med ☺️ Spennende!
Spennende dette! Hvilke grapefruktjuice og slimløsende hostesaft bruker du?
 
CD 15

Da har jeg fått sterk strek på EL-testen :woot::woot::woot: Vil det si at egget slipper i morgen? :D
 

Vedlegg

  • 4EBAEFFA-DEE4-4A31-AC93-8F88D7B902DF.png
    4EBAEFFA-DEE4-4A31-AC93-8F88D7B902DF.png
    2,6 MB · Visninger: 45
CD16

Ser ut til at testen er på tur ned igjen, så håper egget er på tur til å møte noen sædceller :woot: Hvis testen er svakere i morgen vil jeg tro jeg er 1 dpo i morgen :nailbiting: Har selvfølgelig bare 1 test fra babyplan igjen… El testene fra Normal er bare å kaste i søpla, de slo ikke ut til meg :dead: Gleder meg til å begynne å teste med tidlig test fra ca 8-9 dpo :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • 506E140B-4369-49F7-B75C-EF79680F3235.png
    506E140B-4369-49F7-B75C-EF79680F3235.png
    2,9 MB · Visninger: 33
Back
Topp