Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Da har jeg begynt og teste etter eggløsning igjen! Spennende! :D som forventet negativ test nå men kjekt og begynne igjen :) spent på når eggløsning vil komme nå etter jeg mistet ❤️

Heier på det kommende gullegget :smiley-bounce012 :chicken:✨

Oooofff…. I dag er en tung dag kjenner eg…. Blærk.. følelsen av og ikke strekke til. Følelsen av å ha så mange ting i hodet, ting som skal ordnes med både bursdager, julegaver osv osv… blir kjempe stresset av sånt… samtidig så klarer jeg ikke å gjøre alt.. sovet skikkelig dårlig inatt og. Det hjelper svært lite. Og guttungen har hatt en kjempe vanskelig morgen også, så ja. Håper dagen blir bedre. Nå skal jeg bake muffins og kake så jeg kan fryse ned så noe er klart for 2 årsfeiring på søndag.

Jeg har vært så lat jeg denne ppen her. Hehe bare tatt en eggløsningstest. :p har ikke giddet :p haha. Men har hatt litt eggløsningslim da. Så vet jo at noe er på gang. Og det er jo egentlig helt sykt, trodde ikke det ville gå så fort!! Så skal skjerpe meg litt og teste snart så eg har litt kontroll :p ❤️

0,18 ifølge Premom. Hehe var 0,13 sist jeg sjekket :p hehe. Litt deilig også å ikke stresse så mye med dette kjenner jeg. Får nyte det mens jeg kan :p

Vedlegg

• IMG_5669.jpeg
    IMG_5669.jpeg
    746,4 KB · Visninger: 11
Trist å sjå at du mista, har hatt ein bug på brukaren min så har ikkje fått vært her dei siste vekene❤️ men godt å sjå at du er ved godt mot og påan igjen :love017 håper du er ein av dei som blir gravid igjen rett etterpå:smiley-angelic001

Trist å sjå at du mista, har hatt ein bug på brukaren min så har ikkje fått vært her dei siste vekene❤️ men godt å sjå at du er ved godt mot og påan igjen :love017 håper du er ein av dei som blir gravid igjen rett etterpå:smiley-angelic001
Ja det var ikke noe gøy!! Men men, nå har jeg den erfaringen og. Jeg kan jo ikke alltid være kjempe heldig heller :) hehe. Ja, jeg syns faktisk det er litt skummelt og skulle bli gravid igjen no, mtp jobb og sånn. Redd jeg blir helt ubrukelig på den travleste tiden i hele året :( men jeg tenker det bare går som det går. så får vi bare se :) ❤️❤️

Snakk om jojo her da. Haha. Vet at å tempe vaginalt er bedre men jeg tar den under tunga jeg. :p spent på når eggløsning vil komme. Flo sier i dag, men det stemmer ikke :p

Vedlegg

• IMG_5670.jpeg
    IMG_5670.jpeg
    182,4 KB · Visninger: 26
Happy humpings, kjære du:talk017:sex Krysser fingrene for gullegget:chicken:✨

Tror ikke helt temping funker jeg :p haha. Eller kan jeg ikke stole på eggløsningstestene??
Ble ingen happy humping I går :( mannen orket ikke. Det skjer jo aldri… er som regel jeg som ikke orker.. la inn aksjer på fredagen sist/ håper det er nok da. Også sa han vi kunne heller legge inn aksjer i dag. Meeen ser for meg det var i går vi skulle hatt oss. Hehe. Jaja. Det blir som det blir!

Vedlegg

• IMG_5685.jpeg
    IMG_5685.jpeg
    196,6 KB · Visninger: 30
Back
Topp