Prøver oss på barn nr 3 ❤️

Jeg har ikke termometer til temping. Har vurdert å overta ett av guttene sine da vi er gått over til øretermometer på de. Aner ikke hvor de er kjøpt, men tror det ene er fra normal og det andre fra apotek 1 :) Det beste er vel med 2 desimaler og det vet jeg en av dem har
Skjønner! Virker sykt spennende med temping!! :) hihi. Mannen kommer vell til og tenke at eg har blitt helt tulllete men e jo spennende da :D

Siste hcg resultat ble på 6,5 :) og virker til at blødning har stoppet litt, eller hvertfall øker ikke på! Så gleder meg til å prøve igjen :D psyken er bra også! ❤️
Eneste eg må få tatt meg en dusj snart. Vært så sliten de siste dagene :p
Godt psyken føles bra, lei meg for at det gikk sånn - det blir godt for deg å komme igang med ny syklus og ny PP :Heartbigred

Sjekket tempen for første gang når jeg våknet idag. Syns jeg hørte mannen fnise i bakgrunnen når termometeret pep seg ferdig hehe. :hilarious:
Men skal det liksom bare være sånn? Haha. Dette er første gang jeg bruker appen og temper :p

Vedlegg

• IMG_5614.jpeg
    IMG_5614.jpeg
    253 KB · Visninger: 28
Da har det gått 1 uke siden blødning startet og nå er blødning over! :) kroppen ordner! Jeg er heldig sånn sett! :D

Veldig spent på hvordan det blir de neste dagene. Jeg har ikke klart og være så veldig nær mannen. Har liksom hatt nok med meg selv om det gir mening. Så nå skal vi plutselig bare kjøre på igjen. Det går seg nok veldig fort til når man bare setter i gang :p men ja. Blir spennende og se når eggløsning vil komme også! Flo sier 24 oktober! :)

Da har det gått 1 uke siden blødning startet og nå er blødning over! :) kroppen ordner! Jeg er heldig sånn sett! :D

Veldig spent på hvordan det blir de neste dagene. Jeg har ikke klart og være så veldig nær mannen. Har liksom hatt nok med meg selv om det gir mening. Så nå skal vi plutselig bare kjøre på igjen. Det går seg nok veldig fort til når man bare setter i gang :p men ja. Blir spennende og se når eggløsning vil komme også! Flo sier 24 oktober! :)
24 oktober er jo ikke lenge til i det hele tatt :dance011 Krysser fingrene for at du kommer raskt tilbake til normal syklus nå!Temper du denne syklusen?

24 oktober er jo ikke lenge til i det hele tatt :dance011 Krysser fingrene for at du kommer raskt tilbake til normal syklus nå!Temper du denne syklusen?
Hehe men vet ikke hvor mye Flo skjønner da. Hehe men den appen er vanligvis ganske rett når det kommer til mensen i allefall. Forrige gang sa den eggløsning 16 men den kom 19. men enda innafor da tenker jeg. Håper på å komme raskt tilbake ja :)
Ja jeg gjør det, hehe men vet ikke hvor bra det går sånn sett :p haha. Dag 1 gikk bra, dag 2 snakket jeg før jeg tempet og våknet lenge før, og i dag så våknet jeg lenge etter jeg vanligvis våkner fordi gutten sov lenger for han er syk og vi var våken inatt :/
Jaja det er jo litt spennende fordet :p men makesure termometeret syns jeg er veldig tregt så om jeg skal trenge og gjøre dette mange ganger og det ikke går denne gang så gidder jeg ikke bruke det. Hehe har ikke tålmodighet til det :p

Back
Topp